If you want to be the best, you need to work with the best :)
How to use startup command line switches to start Word 2007, Word 2003, Word 2002, and Word 2000
probeer de /a switch eens
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Ik heb em in ieder geval eens geprobeerd met /a. Hij geeft de foutmelding niet altijd dus kan nog niet zeggen of het gewerkt heeft, maar dat merken we dan wel
Dank in ieder geval!
Het rare is dat de foutmelding alleen verschijnt als je snel dingen achter elkaar doet. Bijvoorbeeld opslaan en afsluiten of van venter wisselen en dan afsluiten.
Iemand anders nog een idee?
Client Software Algemeen -> Officesuites en -software
Signature
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Puntje: ik had uit die webpage opgemaakt dat /a de boel 'locked' zonder invoegtoepassingen, of is dat niet zo? In dat geval moet ik dus ff de snelkoppeling aanpassen en elke keer /a gebruiken denk ik? Want mss werkt het dan wel?
Groetn,
Nee, in dat geval wil je kijken welke invoegtoepassing de boosdoener is (door om de beurt uit te zetten) en die permanent uitschakelen. (Dat kan via Grote Knop -> opties).In dat geval moet ik dus ff de snelkoppeling aanpassen en elke keer /a gebruiken denk ik? Want mss werkt het dan wel?
Groeten hoeft niet hoor, daar hebben we nicks/sigs/etc voor en dat doe je in een echt gesprek ook niet elke keer nadat je aan het woord kwam
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik hou jullie op de hoogte.
-edit-
Werkt wederom niet
Nog steeds hetzelfde probleem
[ Voor 17% gewijzigd door Maardiweb op 27-06-2008 10:12 ]
Ik heb exact hetzelfde probleem op twee pc's hier thuis. Heb al van alles geprobeerd maar niets helpt. Heeft de TS inmiddels het probleem kunnen oplossen?
Het deleten van de volgende key:
1. Start Regedit.
2. Go to
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\12.0\Word\Data
3. Right mouse click on the "Data" folder and delete it.
4. Close Regedit.
In combinatie met een andere printer (heb de standaard XPS Document Writer gepakt) dan de HP als standaardprinter instellen verhielp bij mij het probleem.