Toon posts:

MSI 280GTX of Asus

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik mag van m'n werkgever een beeldkaartje kiezen, ik heb keuze tussen een GTX280 van ofwel MSI ofwel Asus.
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze kaarten?
Online vind ik weinig benchmarks tussen dezelfde modellen van verschillende merken, eerder van verschillende modellen ten opzichte van elkaar.

Alvast bedankt, mensen :)

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:08
Als je hem zelf moest betalen zou ik zeggen; neem de goedkoopste. Nu zou je eens kunnen kijken wat voor accessoires je erbij krijgt. Wellicht dat je bij Asus er iets meer bij krijgt. Het prestatieverschil zal te verwaarlozen zijn als die er al is, misschien dat de koeler verschillend is maar verder...

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:32

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Vaak baseren merken hun kaarten toch op de referentie-modellen van Ati of NVidia, dus zichtbaar verschil in snelheid en kwaliteit zal er niet zijn. Vandaar ook dat voor alle merken NVidia kaarten bijv. dezelfde drivers (forceware) gebruikt kunnen worden.

Let dus vooral op de bijgeleverde accessoires, zoals StefanvanGelder al aanraadt.

Verwijderd

Topicstarter
Okay, bedankt mensen :)

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-04 11:16
En de clocks van de verschillende kaarten, MSI kaarten zijn meestal al standaard overgeklokt

* PSN=Chef_NL** *

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Voor zit soort zaken zijn zat reviews te vinden. Indien gelijk qua clocks en RAM valt er ook niets te benchmarken, je weet op voorhand dat ze gelijk presteren. Keuze hoeft alleen over andere zaken (ontwerp, koeling, extra's, voor mijn part kleur) te gaan. En die kun je prima zelf doen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.