Hallo,
Ik heb al enkele posts in het centrale GTA topic gepost, waar het dus niet hoort. Dus nu bij ten einde raad zijnde, een topic hier aanmaken. Ik heb namelijk eerst een paar crashes gehad, en toen had ik .net framework geinstalleerd en toen deed hij het voor bijna 2 uur lang. Toen even een pauze ingelast, en even het spel uitgezet.
En sindsdien krijg ik hem niet meer aan de praat. Ik stap uit mijn safehouse en binnen een minuut, compleet random krijg ik een crash.
-Met Rivatuner
-Met CCC-Profiles de clocks vastzetten
-Biosflash (bleek dat de P/n niet klopte)
Dus ik heb alles geprobeerd wat ik nu zo weet, maar niets heeft geholpen. Ik blijf die crashes houden zoals in dat bovenstaande plaatje staat. Ik ga nu even kijken of er verschil is tussen 8.11 en de 8.10 FC2 driver. Kijken of hij het wellicht hiermee doet.
Heeft iemand nog enige tips of ideeën waardoor het wellicht gefixed zou worden? Ik ben bereid een hele format te doen als het echt nodig is, maar dan ben ik ook weer zon tijd bezig met alles weer in orde krijgen, en dat zie ik eigenlijk niet helemaal zitten nu.
Ik heb al enkele posts in het centrale GTA topic gepost, waar het dus niet hoort. Dus nu bij ten einde raad zijnde, een topic hier aanmaken. Ik heb namelijk eerst een paar crashes gehad, en toen had ik .net framework geinstalleerd en toen deed hij het voor bijna 2 uur lang. Toen even een pauze ingelast, en even het spel uitgezet.
En sindsdien krijg ik hem niet meer aan de praat. Ik stap uit mijn safehouse en binnen een minuut, compleet random krijg ik een crash.
Ik heb in dat topic wat zitten graven en ik heb 3 fixes geprobeerd;Even nog wat vraagjes over het probleem dat je ervaart.toon volledige bericht
Heb je toevallig een Sapphire kaart?
Was de enige mogelijkheid die je had tijdens het vastlopen van je pc een harde reset (resetknop)?
Ziet het er ongeveer zo uit:
http://img512.imageshack.us/img512/8404/p1010341mv8.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=5AF_1p2G8ow&feature
Mocht je op al deze vragen ja beantwoorden, heb ik wellicht een oplossing voor je. Ik ervaarde gelijksoortige problemen met het spel Fallout 3.
Lees de volgende link voor meer informatie (en oplossing);
http://www.bethsoft.com/b...p?showtopic=908506&hl
Ik hoop dat dit voor je werkt ! Bij mij heeft het voor Fallout 3 geholpen (inmiddels meer dan 60 uur gespeeld en geen enkel probleem) Laat even wat van je horen als het resultaat heeft (of niet
).
-Met Rivatuner
-Met CCC-Profiles de clocks vastzetten
-Biosflash (bleek dat de P/n niet klopte)
Dus ik heb alles geprobeerd wat ik nu zo weet, maar niets heeft geholpen. Ik blijf die crashes houden zoals in dat bovenstaande plaatje staat. Ik ga nu even kijken of er verschil is tussen 8.11 en de 8.10 FC2 driver. Kijken of hij het wellicht hiermee doet.
Heeft iemand nog enige tips of ideeën waardoor het wellicht gefixed zou worden? Ik ben bereid een hele format te doen als het echt nodig is, maar dan ben ik ook weer zon tijd bezig met alles weer in orde krijgen, en dat zie ik eigenlijk niet helemaal zitten nu.