Nieuwe Receiver + Enkele vragen

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:10

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
FikkieHo schreef op zondag 04 januari 2009 @ 13:36:
Oh, nee, de Denon 2309 was met stuntprijs 550 euro.

Ik zou als ik jouw was gewoon voor de Denon 1909 gaan, die is niet veel slechter en is een stuk goedkoper :)

Ik ben ook vanalles aan het afstruinen voor een goedkope 2309 of onkyo 706, maar no luck :(
Zo... mijn topicje loopt toch best wel goed :9

Maar ontopic dan maar:
Ik zit op dit moment nog steeds met de Sony STR-DE685.
Dit omdat ik de €799,- nog niet terug had gehad van de terug gestuurde Onkyo 806 (helaas dat die het niet deed, want wat een prachtmachine...). Maar dat geld staat nu wel op de rekening en in de komende weekenden toch maar naar Duitsland rijden.

Want een "goedkope" Denon 2309 is daar echt wel te krijgen. In Duitsland haal je een Denon 2309 voor het geld waar je in Nederland een Denon 1909 voor hebt. Nu zit er inderdaad niet heel veel verschil tussen de Denon 2309 en de Denon 1909. De 2309 heeft iets meer uitgangsvermogen en een extra HDMI-in. Maar ik rijd op kosten van de zaak naar Duitsland (leaseauto), dus dan is de trip het geld wel waard.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-08 11:04
Ik heb bij Hirsch-Ille een AVR-2808 zien staan voor €575. Heeft wel maar 2 HDMI ingangen, maar is volgens mij wel weer een stapje beter voor nog minder geld. Je moet maar even op guenstiger.de kijken voor de prijzen, maar volgens mij is dat echt een koopje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnyG
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 16:15
Ik heb vorige week zelf de 2809 in Duitsland gehaald omdat ik 5 jaar garantie tegen 350,00 euro te veel vind.
Heb hem gekocht inclusief de ASD-3N Ipod docking station voor 1.100 euro en dat bij een keurige audio speciaalzaak! (Denon 2809 a 950,00 euro, de docking voor 150,00 euro)

Ik ging voor de 2309 in Nederland, maar het is uiteindelijk de 2809 geworden om o.a. het iets zwaardere vermogen, de afstandsbediening, made in japan en uiterlijk.

Dat Duitsland goedkoper is komt overigens door Denon duitsland, 2 ipv 5 jaar garantie. Wel dien je uiteraard je Denon ook in Duitsland aan te bieden voor evt. garantie claims. De Denon die ik overigens kreeg was nog voorzien van de vrachtbrieven, en waar komt die vandaan? Nederland dus! (dus ook NL handleiding erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifestyle71
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-09 18:58

Lifestyle71

De Jos

In duitsland kun je die denon 1909 kopen voor 475 euro...
Hier is een link. (Ik heb de prijs even voor je opgevraagd)
http://www.hifi-schluderb...p1341_Denon-AVR-1909.html

Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds kort een Onkyo tx-sr806 in mijn bezit en ben over het geluid aardig tevreden. Alleen zijn de instellingen mijns inziens wat ingewikkeld..

Bijv als ik op de remote op TV druk, heb ik nog geen geluid via mijn TV. Ook als ik vanaf een game (optie GAME/TV) de televisie op bijv sbs6 zet schakelt de versterker wel maar heb ik geen geluid. Ik heb 2 HDMI-kabels aangesloten 1 van versterker via monitor out naar de TV en 1 van de playstation 3 naar de versterker op de optie GAME/ TV -in op de versterker. ook heb ik optische kabels aangesloten.

Daarbij had ik bij het in het begin netjes 7.1 sound uit de speakers en naar wat "rommelen in de instellingen nu alleen nog via 2 speakers (Stereo) wat ik tot op heden nog niet heb kunnen verhelpen.

Als iemand weet of ik het niet goed aansluit of wat het kan zijn heel graag! Ik mis namelijk ook een stuk uit de Nederlandse gebruiksaanwijzing, heb online al gekeken maar kom er nog niet uit!

Alle reactie's van Onkyo-bezitters zijn welkom.

Groeten,

Mirko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simpathy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02-2023
SunnyG schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:42:
Ik heb vorige week zelf de 2809 in Duitsland gehaald omdat ik 5 jaar garantie tegen 350,00 euro te veel vind.
Heb hem gekocht inclusief de ASD-3N Ipod docking station voor 1.100 euro en dat bij een keurige audio speciaalzaak! (Denon 2809 a 950,00 euro, de docking voor 150,00 euro)
Dat klinkt ook wel erg goed. Waar heb je die gehaald, ook net over de grens. Ben alleen bang dat de 2809 overkill is voor mijn speakers, en dat ik dan inmiddels zover boven mijn budget zit, dat ik net zo goed gelijk voor de 3808 kan gaan. Bovendien is mijn kast 46 cm diep, dus ik ben bang dat het een beetje krap wordt met kabels en zo...

Hoop dat je je ervaringen met de netwerk dock ook wil delen. Ben ik heel erg benieuwd naar. Heb mijn Onkyo 605 vooral verkocht vanwege de slechte integratie met mijn iPod en ik verwacht (te?) veel van de Denon combinatie.
Ik ging voor de 2309 in Nederland, maar het is uiteindelijk de 2809 geworden om o.a. het iets zwaardere vermogen, de afstandsbediening, made in japan en uiterlijk.
Worden de goekopere modellen ergens anders gemaakt dan. Heb wel gezien dat die geen aluminum maar plastic front hebben. VInd de 2809 idd wel mooier, en zal nog beter zijn aangezien deze 2 x zo duur is, maar is het me waarschijnlijk niet waard.
Lifestyle71 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:14:
In duitsland kun je die denon 1909 kopen voor 475 euro...
Hier is een link. (Ik heb de prijs even voor je opgevraagd)
http://www.hifi-schluderb...p1341_Denon-AVR-1909.html
Bedankt voor de link, is niet al te ver over de grens. Zal ze ook is mailen of ze ook de Denon docks kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:12:
ik heb sinds kort een Onkyo tx-sr806 in mijn bezit en ben over het geluid aardig tevreden. Alleen zijn de instellingen mijns inziens wat ingewikkeld..

Bijv als ik op de remote op TV druk, heb ik nog geen geluid via mijn TV. Ook als ik vanaf een game (optie GAME/TV) de televisie op bijv sbs6 zet schakelt de versterker wel maar heb ik geen geluid. Ik heb 2 HDMI-kabels aangesloten 1 van versterker via monitor out naar de TV en 1 van de playstation 3 naar de versterker op de optie GAME/ TV -in op de versterker. ook heb ik optische kabels aangesloten.

Daarbij had ik bij het in het begin netjes 7.1 sound uit de speakers en naar wat "rommelen in de instellingen nu alleen nog via 2 speakers (Stereo) wat ik tot op heden nog niet heb kunnen verhelpen.

Als iemand weet of ik het niet goed aansluit of wat het kan zijn heel graag! Ik mis namelijk ook een stuk uit de Nederlandse gebruiksaanwijzing, heb online al gekeken maar kom er nog niet uit!

Alle reactie's van Onkyo-bezitters zijn welkom.

Groeten,

Mirko
heb jij last van blauwe punten op het scherm bij 1080p sources?

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnyG
Dat klinkt ook wel erg goed. Waar heb je die gehaald, ook net over de grens. Ben alleen bang dat de 2809 overkill is voor mijn speakers, en dat ik dan inmiddels zover boven mijn budget zit, dat ik net zo goed gelijk voor de 3808 kan gaan. Bovendien is mijn kast 46 cm diep, dus ik ben bang dat het een beetje krap wordt met kabels en zo...

Hoop dat je je ervaringen met de netwerk dock ook wil delen. Ben ik heel erg benieuwd naar. Heb mijn Onkyo 605 vooral verkocht vanwege de slechte integratie met mijn iPod en ik verwacht (te?) veel van de Denon combinatie.
Heb deze aanbieding in Nordhorn gekocht (vlak over de grens bij Hengelo/Oldenzaal). Over de integratie van mijn iPod kan ik kort zijn, die is super! Heb dezelfde iPod ook via dataverbinding aan mijn Pioneer autoradio hangen maar daar gaat het niet zo goed als op de Denon. Daar waar de Pioneer niet alles direct inleest (bv alle artiesten) maar elke keer een aantal, doet de Denon dit niet en kun je soepel bladeren door je artiesten, albums en lijsten, wel staat mijn iPod niet helemaal vol, weet niet of hij dan nog zo snel is.

Ander voordeel is dat de netwerk aansluiting niet alleen aangewezen is op de libary van windows media player. (zoals wel te lezen is in diverse fora). Ook via mijn synology NAS kan ik mijn MP3's die daar op staan afspelen. mijn NAS wordt -indien uPnP aan staat- keurig zichtbaar in het menu van de Denon en ik hoef dus geen PC meer op te starten...

Puntje vergeten: Vanaf de Denon 2809 worden de receivers geproduceerd in Japan, alle "lagere" modellen komen uit China. Het schijnt dat de bouwkwaliteit en gebruikte onderdelen van de Japanse modellen hoogwaardiger zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door SunnyG op 06-01-2009 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee heb wel wat blauwe strepen ondenkt in het hoofdmenu van de playstation 3 maar heb dit verholpen door een blauwe achtergrond te nemen :P

Iemand nog een idee bij mijn vorige bericht???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

SunnyG schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:38:
Heb deze aanbieding in Nordhorn gekocht (vlak over de grens bij Hengelo/Oldenzaal).
Heb je een naam van deze winkel? Binnenkort eens kijken daar, ik vind de Denon 1909 in NL veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:54
SunnyG schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 09:38:
[...]
Puntje vergeten: Vanaf de Denon 2809 worden de receivers geproduceerd in Japan, alle "lagere" modellen komen uit China. Het schijnt dat de bouwkwaliteit en gebruikte onderdelen van de Japanse modellen hoogwaardiger zijn.
Ik heb ook dit verschil gezien voor ik hem kocht, maar ga er maar niet vanuit dat de lagere Denon modellen slecht zijn, alleen omdat ze uit China komen. Dat zou veel te schadelijk zijn voor de bedrijfsnaam.

Je kunt er waarschijnlijk vanuit gaan dat de japanse Denon fabriek met de hogere modellen al aan zijn capaciteit zit. Bovendien zijn ook de hogere modellen qua onderdelen, infrastructuur en complexiteit beter vergelijkbaar met de topmodellen en dus makkelijker in eigen fabriek te bouwen. Maar ook in de 1909 worden genoeg Japanse solid capacitoren gebruikt hoor ;)

Uiteraard is de kwaliteit van de onderdelen wat hoger bij de japanse modellen... Het zijn hogere modelnummers en je betaalt er ook voor, dus... :X

Waar je wel op moet letten:
De zilveren 3808 (en misschien al de 2809?) modellen zijn een heel andere kleur zilver (mooier in mijn mening) dan de 2309 of de 1909.
Maar zwart is zwart. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnyG
Heb je een naam van deze winkel? Binnenkort eens kijken daar, ik vind de Denon 1909 in NL veel te duur.
Heb mijn Denon na een goede mailwisseling gekocht bij Wilbrand Acoustics,
http://www.wilbrand-acoustics.de/start.html
Ik heb ook dit verschil gezien voor ik hem kocht, maar ga er maar niet vanuit dat de lagere Denon modellen slecht zijn, alleen omdat ze uit China komen. Dat zou veel te schadelijk zijn voor de bedrijfsnaam.
Volledig mee eens, ik staar me daar ook helemaal niet blind op. Vandaar ook mijn opmerking "Het schijnt".
De zilveren 3808 (en misschien al de 2809?) modellen zijn een heel andere kleur zilver (mooier in mijn mening) dan de 2309 of de 1909.
Maar zwart is zwart.
De kleuraanpassing (Premium Zilver) is bij de gehele 09 reeks behalve de geupdate 08 modellen (lees 3808 en 4308) deze zijn nog gewoon Zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:11:
Nee heb wel wat blauwe strepen ondenkt in het hoofdmenu van de playstation 3 maar heb dit verholpen door een blauwe achtergrond te nemen :P
Je koopt een Onkyo 806 van tegen de duizend euro, deze geeft problemen in combinatie met je PS3 en dat los je maar op door een blauwe achtergrond te nemen 8)7

Alleen door die blauwe pixels heb ik mijn Onkyo 806 al terug gebracht. Als ik een apparaat van zo veel geld koop dan wil ik dat die gewoon goed werkt en dan ga ik me niet aanpassen om defecten niet te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

He, heb je je Denon al gehaald? Ik ben van plan eind van de maand (als mijn loon binnen is :P) naar Duitsland te gaan. Dus dan weet ik tenminste waar en wat ik kan verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Het is mijn eigen topic... :F

[ Voor 92% gewijzigd door FeaR op 13-10-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
FikkieHo schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:50:
He, heb je je Denon al gehaald? Ik ben van plan eind van de maand (als mijn loon binnen is :P) naar Duitsland te gaan. Dus dan weet ik tenminste waar en wat ik kan verwachten :)
Ik zit nog even een beetje verder te zoeken in dezelfde prijsklasse als de Denon 2309, maar kom steeds tot de conclusie dat er niets beters is te vinden. Alle Yamaha/Pioneer receivers met dezelfde functie beginnen pas boven de €950,- (en dat zelfs in Duitsland).
Zodra het salaris dus binnen is maar eens die Denon 2309 gaan halen. Al ziet die 2809 er wel zeer geil uit met die touch-screen afstandsbediening. Plus dat deze uit Japan komt en de 2309 uit China. Ik heb er zelf geen ervaring mee met de kwaliteit, maar als ik zoiets lees ga ik me toch wel zorgen maken. Maar aan de andere kant kan een apparaat van over de €750,- toch nooit echt verkeerd zijn :P
NvM schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:15:
[...]Dit is inmiddels de zoveelste keer dat je over jouw problemen met de Onkyo 806 begint. Misschien moet je je eigen topic er over beginnen?
Hey gast check even.... dit is mijn topic :z
Dus wie moet hier nu een eigen topic openen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Meh, je koopt zelf ook altijd spullen die uit china komen, en of het door chinese kindjes gemaakt is of japanse robotten, dat maakt me niet uit zolang hij het gewoon goed doet.

Nou ja, die afstandsbediening.. Ik koop dan wel een logitech harmony :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
FeaR1986 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:33:
[...]

Al ziet die 2809 er wel zeer geil uit met die touch-screen afstandsbediening. Plus dat deze uit Japan komt en de 2309 uit China. Ik heb er zelf geen ervaring mee met de kwaliteit, maar als ik zoiets lees ga ik me toch wel zorgen maken. Maar aan de andere kant kan een apparaat van over de €750,- toch nooit echt verkeerd zijn :P
Euh...niet dat de 1909/2309 afstandsbediening erg logisch/gebruiksvriendelijk is, maar op reviewsites ben ik tijdens mijn zoektocht ook genoeg commentaar tegengekomen op de werking van die touchscreen AB :P

Gewoon over een tijdje een leuke Harmony halen, zoals de Harmony. :9

Op die kwaliteit uit China had ik al commentaar gegeven. En LOL @ topic commentaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Hah ik win :) Toch nog wel 550 euro voor de 2309, ditmaal in dusseldorf.. Ook niet ver weg ;)

http://www2.saturn.de/web...&uk=proddetail&sort=price

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
FrenzyFreak schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:43:
[...]

Euh...niet dat de 1909/2309 afstandsbediening erg logisch/gebruiksvriendelijk is, maar op reviewsites ben ik tijdens mijn zoektocht ook genoeg commentaar tegengekomen op de werking van die touchscreen AB :P

Gewoon over een tijdje een leuke Harmony halen, zoals de Harmony. :9

Op die kwaliteit uit China had ik al commentaar gegeven.

En LOL @ topic commentaar :+
Ik heb het niet zo op all-in-one afstandsbedieningen. Mijn Philips tv heeft die mogelijkheid ook, maar ik vind het toch makkelijker om dan een paar AB's naast me te hebben liggen. Het werkt toch sneller, want de AB moet schakelen als je deze van TV naar bijvoorbeeld DVD zet.
Al is die nieuwe Logitech wel heel erg tof... misschien als het ooit een Winstpakker is bij de Makro ofzo of een webwinkel houdt opruiming dat ik die dan toch maar haal. Maar de oude 1000 van Logitech zat ook al op een paar honderd euro en dat is toch veel geld.

Dat het touch-screen van de 2809 niet goed werkt (de knoppen zijn te klein) was me al bekend, maar dat wil nog niet zeggen dat het er niet mooi uit ziet :9~
Al is de meerprijs van de Denon 2809 ten opzichte van de 2309 dan ook mede meer door de AB. Want op de receiver zelf zit alleen één digitaal coaxiaal ingang meer en verder geen echt noemenswaardige verschillen.

Denk dat ik de Denon 2309 dus gewoon maar ga halen.
Al is het met een rare afstandsbediening met twee zijden...
Maar komen ze dit jaar niet met de Denon XX10-serie?
Al kan dat ook pas goed tegen november zijn, want de XX09-serie is ook pas in die maand uitgekomen.
FikkieHo schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:48:
Hah ik win :) Toch nog wel 550 euro voor de 2309, ditmaal in dusseldorf.. Ook niet ver weg ;)

Damn... dat is geen geld voor die machine :9~
En ook in het zwart verkrijgbaar... _/-\o_

Maar zou het hele assortiment op de site staan of alleen de aanbiedingen net zoals bij de MediaMarkt. Want tegen zulke prijzen zou een Denon 2809 ook leuk kunnen zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door FeaR op 09-01-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ik vrees helaas als bij de MM.. Maar voordat je nu al de auto instapt, zou ik eerst bellen en wat rondvragen over ook de 2809. En dan als laatst of ze er 1 apart willen leggen voor jouw, voordat menig tweaker nu met z'n allen naar dusseldorf rijdt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
FikkieHo schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:57:
Ik vrees helaas als bij de MM.. Maar voordat je nu al de auto instapt, zou ik eerst bellen en wat rondvragen over ook de 2809. En dan als laatst of ze er 1 apart willen leggen voor jouw, voordat menig tweaker nu met z'n allen naar dusseldorf rijdt :P
Het is net als bij de MediaMarkt ja, want zodra je een ander filiaal selecteert veranderen de aanbiedingen ook. Maar sites als www.guenstiger.de laten zien dat de Denon 2809 nergens te krijgen is voor minder dan €950,-. Maar aan de andere kant zeggen ze dat de Denon 2309 minstens €750,- is en dat is dus blijkbaar ook niet zo....

Eens zien of pa morgen wil bellen, want mijn Duits is net zo goed als mijn inzicht in vrouwen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
Inderdaad bellen & bestellen voor je aanrijdt. Er zullen sowieso niet zoveel op voorraad zijn.

Maarja...€ 550,-. Daar zou ik hem ook niet voor laten staan.

(ik ben tevreden met m'n 1909, ik ben tevreden met m'n 1909, ik ben tevreden met m'n 1909... :X )

PS. Extra comment > de zwarte versie trekt stof aan als een dolle. Gister proberen af te stoffen met een stofdoek. Eerst de bovenkant schoongemaakt, ga ik langs de voorkant, stofdoek schoongemaakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simpathy
FikkieHo schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:48:

Respect... ere wie ere toekomt. Ik neem alles terug en ben inmiddels ook om. Zeker nu ik lees dat ze ook de zwarte hebben, want dat is wel een vereiste voor mij.

Iemand enig idee tot wanneer die aanbieding geldt. Hopelijk niet alleen morgen nog, en voldoende voorraad voor alle tweakers. Kunnen we niet beter gelijk met een busje gaan ;)

Heb nog verder gekeken op die Saturn site en t is idd net als bij de MM, zit ook dezelfde holding achter geloof ik. De Marantz 5003 kost daar 649,- en de Yamaha 863 799,- Heb ze allebei in Rotterdam voor 150 minder zien staan. Als klap op de vuurpijl beden ze de 2808 voor 897,- aan. Beetje van de zotte.

En om me nog even in de China/Japan discussie te mengen: als je op de Duitse site van Denon op de afbelding van de 2309 klikt en dan de achterkant bekijkt en vergoot, zie je rechtsonderin de tekst Made in Japan. Heb toevallig van een collega het Duitse blad stereoplay geleend van deze maand, waar een test in staat van 800 euro :) receivers, en daar kan ik het ook op de afbeelding zien. Lijkt er dus op dat alle modellen vanaf de 2309 in Japan worden geproduceerd.

Mijn Duits is net zo goed als die van FeaR1986, maar als ik naar de punten kijk wordt die vrij behoorlijk beoordeeld. Alleen de eerder genoemde modellen van Marantz en Yamaha scoren iets beter, maar die zijn naar mijn mening niet zo compleet. Zeker niet icm de Denon netwerk dock.

EDIT: Damn, zie nu dat de 2309 zo diep is als de 2809 (Japanse chassis???), wordt toch nog passen en meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

aanbieding geldt volgens mij maar voor een week :) Maar aangezien dit al de 2de keer is, verwacht ik hem ook weer een keer ergens anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
Ik heb zojuist gebeld naar de Saturn in Düsseldorf (laten bellen t.b.h.).
Er zitten in Düsseldorf twee filialen van de Saturn en in beide is de Denon 2309 uitverkocht.
Ze komen over een week of 1-2 wel weer binnen, maar de prijs zal de de "normale" zijn van €799,-

Dus ik ga over een week of twee gewoon naar Kleef (Kleve) en ga daar wel kijken wat er te koop staat. Als de Denon 2309 daar staat voor de prijs van €750,- neem ik deze ook gewoon mee, want in Nederland ben je nog steeds ruim €150,- meer kwijt. En misschien toch heel stiekem wel kijken naar de Denon 2809... Om er dan achter te komen dat die €200,- extra voor 15 Watt meer vermogen en één coaxiale ingang meer de moeite niet waard is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simpathy
FeaR1986 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:44:
Ik heb zojuist gebeld naar de Saturn in Düsseldorf (laten bellen t.b.h.).
Er zitten in Düsseldorf twee filialen van de Saturn en in beide is de Denon 2309 uitverkocht.
Ze komen over een week of 1-2 wel weer binnen, maar de prijs zal de de "normale" zijn van €799,-

Dus ik ga over een week of twee gewoon naar Kleef (Kleve) en ga daar wel kijken wat er te koop staat. Als de Denon 2309 daar staat voor de prijs van €750,- neem ik deze ook gewoon mee, want in Nederland ben je nog steeds ruim €150,- meer kwijt. En misschien toch heel stiekem wel kijken naar de Denon 2809... Om er dan achter te komen dat die €200,- extra voor 15 Watt meer vermogen en één coaxiale ingang meer de moeite niet waard is :p
Ik had zaterdag ook nog gebeld, maar geen tijd om te posten. Was wel bereid om vanochtend ff op en neer te rijden. Werd me verteld dat vrijdag de laatste was verkocht, en idd binnenkort wel weer voor de normale prijs aangeboden zou worden. Voor zover ik begreep met mijn steenkolenduits kon die dan echter wel voor 699 meegenomen worden.

Vind het verschil met de 1909 te groot voor wat de 2309 extra biedt, en heb besloten eind volgende maand een paar dagen Dusseldorf aan te doen, schijnt wel een leuke stad te zijn. Ligt ook niet al te ver van hifi-schluderbacher waar de 1909 475,- kost, zoals iemand hier had gepost.

Ook leuk voor vrouwlief, die waarschijnlijk een veelvoud van mijn besparing stuk zal slaan |:( Maar goed, je moet er wat voor over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Ook ik ben op zoek naar een nieuwe receiver.

de reden hiervoor is voornamelijk om al mijn PAL materiaal (50Hz) met upscaling naar mijn tv met 60Hz te sturen, ofetwel upscaling naar 1080p60.

Nu viel mijn oog op de Harman Kardon AVR 255. Kan een gebruiker mij vertellen of je dvd's kan foreceren om met 60Hz naar de tv gestuurd te worden? En hoe is de upscaling van deze receiver?

Of heeft iemand een tip voor een andere receiver voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 20:50

PK

Tip: vraag een prijsopgave bij Stassen. Heb je tenminste NL garantie. Heb ik ook gedaan voor een nieuwe receiver en de prijs was top. (ik heb geen banden met deze winkel) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
PK schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:14:
Tip: vraag een prijsopgave bij Stassen. Heb je tenminste NL garantie. Heb ik ook gedaan voor een nieuwe receiver en de prijs was top. (ik heb geen banden met deze winkel) ;)
hmmm ik woon in belgie...
maar ik zal eens kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
jee..... een vette aanbieidng bij MM in duitsland:

de onkyo TX-SR 706 + DV BD606 voor 699.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Um, kan je info geven welke mediamarkt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
FikkieHo schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:37:
Um, kan je info geven welke mediamarkt? :)
volgens mij alle....

gezien hier: [Aanbiedingen] LCD & Plasma TV's - Deel 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij heeft net een 1909 gekocht bij richersound in londen voor 330 euro. Een treinticketje heen en terug koste hem 80 euro (vanuit brussel)

s'morgens wat dvd's en blurays gekocht en s'middags de receiver gaan afhalen, verloopplug erop gestoken en klaar was kees.

door de lage pond is het voordeliger om bepaalde merken in uk te kopen dan in duitsland.

mischien een tip voor sommigen onder ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:53
Batsu schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:39:
de onkyo TX-SR 706 + DV BD606 voor 699.....
Staat in de flyer inderdaad:

http://www.mediamarkt.de/...flyer_kw03/pdf/page_4.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Nou ja, ik heb er eigenlijk weinig zin in om als er iets mis is dan weer terug te gaan naar london ;) Het is natuurlijk een koopje, maar dat geldt voor alles nu in engeland.. En de 706 betreft, ik heb niks aan de BD606.. Dus tja, als je online de 706 voor 580 euro kan halen.. Is het niet zo'n super aanbieding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

WTF, die 1709 is ruim vijftig euro goedkoper dan de 1509 die ik bij de audiozaak hier wilde halen :P

[ Voor 11% gewijzigd door Mei op 19-01-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ik vind het maar nog steeds vaag dat ze nog steeds reclame maken over de 2309 voor 550 euro.. Of ze zijn sloom met het updaten van de site of aanbieding duurt 2 weekn :) Binnenkort maar een keer bellen.. Want mijn loon is binnen :)

Anders haal ik de 706 binnen :) Kijken of die wel/geen blauwe strepen vertoont..

[ Voor 34% gewijzigd door FikkieHo op 20-01-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Het blijkt trouwens zo dat op meerdere plaatsen hij goedkoper is en ook voor zo'n 550-599 euro verkrijgbaar is de 2309..

http://www.hifi-forum.de/viewthread-35-23998.html

Ik ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom zelf ook net terug uit Londen en de prijzen zijn daar inderdaad erg gunstig. Zelf zag ik de avr-1909 ook staan voor 300 pond wat neerkomt op ongeveer 330 euro, helaas had ik geen ruimte meer in mijn koffer :P maar mocht iemand toevallig naar Londen gaan binnenkort dan houd ik me aanbevolen ;)
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 00:15:
Een vriend van mij heeft net een 1909 gekocht bij richersound in londen voor 330 euro. Een treinticketje heen en terug koste hem 80 euro (vanuit brussel)

s'morgens wat dvd's en blurays gekocht en s'middags de receiver gaan afhalen, verloopplug erop gestoken en klaar was kees.

door de lage pond is het voordeliger om bepaalde merken in uk te kopen dan in duitsland.

mischien een tip voor sommigen onder ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:21

Entity

9000rpm

Jammer dat de meeste UK shops niet versturen naar NL... Anders was er al wel een 1909 onderweg geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Dit kreeg ik van Dusseldorf Saturn:

vielen Dank für Ihre Produktanfrage, die wir Ihnen gerne beantworten möchten.

Der Denon AVR-2309 Receiver ist zum momentanen Zeitpunkt ausverkauft. Wir sind momentan auch leider nicht in der Lage Ihnen die Frage zu beantworten, ob wir noch Geräte nachbestellen können.
Herr Wenzel wird sich in kürze bei Ihnen nochmals bezüglich einer Aussage, ob die Geräte noch Lieferbar sind bei Ihnen melden.

Kort samengevat, momenteel uitverkocht, maar ze vragen nog na of ze kunnen nabestellen :)
Zal wel tof zijn als we ze kunnen nabestellen voor 550 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Simpathy schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 23:54:
[...]

Respect... ere wie ere toekomt. Ik neem alles terug en ben inmiddels ook om. Zeker nu ik lees dat ze ook de zwarte hebben, want dat is wel een vereiste voor mij.

Iemand enig idee tot wanneer die aanbieding geldt. Hopelijk niet alleen morgen nog, en voldoende voorraad voor alle tweakers. Kunnen we niet beter gelijk met een busje gaan ;)

Heb nog verder gekeken op die Saturn site en t is idd net als bij de MM, zit ook dezelfde holding achter geloof ik. De Marantz 5003 kost daar 649,- en de Yamaha 863 799,- Heb ze allebei in Rotterdam voor 150 minder zien staan. Als klap op de vuurpijl beden ze de 2808 voor 897,- aan. Beetje van de zotte.

En om me nog even in de China/Japan discussie te mengen: als je op de Duitse site van Denon op de afbelding van de 2309 klikt en dan de achterkant bekijkt en vergoot, zie je rechtsonderin de tekst Made in Japan. Heb toevallig van een collega het Duitse blad stereoplay geleend van deze maand, waar een test in staat van 800 euro :) receivers, en daar kan ik het ook op de afbeelding zien. Lijkt er dus op dat alle modellen vanaf de 2309 in Japan worden geproduceerd.

Mijn Duits is net zo goed als die van FeaR1986, maar als ik naar de punten kijk wordt die vrij behoorlijk beoordeeld. Alleen de eerder genoemde modellen van Marantz en Yamaha scoren iets beter, maar die zijn naar mijn mening niet zo compleet. Zeker niet icm de Denon netwerk dock.

EDIT: Damn, zie nu dat de 2309 zo diep is als de 2809 (Japanse chassis???), wordt toch nog passen en meten.
Bij MM Rotterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simpathy
Simpathy schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 23:54:
[...]
Nu ik het teruglees zie ik dat ik het niet erg duidelijk heb geformuleerd. Ik doelde op de Marantz 5003 en yamaha 863 die ik bij FOKA voor respectievelijk 499,- en 649,- heb gezien. Van de Marantz staat er geen pijs meer op de site, maar ik neem aan dat die niet verhoogd is. Op de eoa manier heeft de NL Denon importeur ook bij FOKA een aardige vinger in de pap want daar zijn ze net zo duur als elders, terwijl producten bij FOKA doorgaans zeer scherp geprijsd zijn.

Als het je om de Denon 2808 te doen is, die zag ik op de Duitse Saturn site staan en vond ik juist relatief duur. Zeker omdat de opvolger de 2809 in Duitsland voor niet veel meer is te krijgen. Voorbeelden die ik opsomde waren dus vooral bedoeld om aan te geven dat alleen de 2309 bij Saturn extreem laag geprijsd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi

Hi,

Onkyo 706 549,-

806 679,-

Denon AVR.-1909 399,-

2309 599,-

3808A 1299,-

shipping = 29 EUR

------------------------
Fa. Audio-Vision
Inhaber Gerda Bahrami
Hans-Böckler-Str. 22
D-47877 Willich / Germany

Kreeg op mijn mail binnen half uurtje antwoord. Is een soort handelskantoor zonder winkel.

Sterke prijzen al zeg ik het zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

2309 599,- + 29 :D

Scheelt mij een retourtje Dusseldorf... Maar eerst even wachten op Saturn..

Edit:

Ha, ik win alweer:

wir können Ihnen momentan den Denon AVR 2309 in Schwarz oder Silber innerhalb von ca. 1 Woche zum Preis von 549 € beschaffen. Da die Liefersituation allerdings sehr angespannt ist, bitte ich um Rückmeldung bis mitte nächster Woche. Wir würden Ihnen dann ein Gerät reservieren und Sie Informiren wenn es angekommen ist.

Oftewel, er staat nu 1tje klaar voor mij voor 550 euro :D

[ Voor 68% gewijzigd door FikkieHo op 24-01-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simpathy
FikkieHo schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:36:
2309 599,- + 29 :D

Scheelt mij een retourtje Dusseldorf... Maar eerst even wachten op Saturn..

Edit:

Ha, ik win alweer:

wir können Ihnen momentan den Denon AVR 2309 in Schwarz oder Silber innerhalb von ca. 1 Woche zum Preis von 549 € beschaffen. Da die Liefersituation allerdings sehr angespannt ist, bitte ich um Rückmeldung bis mitte nächster Woche. Wir würden Ihnen dann ein Gerät reservieren und Sie Informiren wenn es angekommen ist.

Oftewel, er staat nu 1tje klaar voor mij voor 550 euro :D
Goed geregeld. Ben eind volgende maand een paar dagen in Dusseldorf, ga denk ik ook proberen er een te reserveren. Zou je het mailadres/contactpersoon en je mailtjes willen posten, dat scheelt anderen een hoop werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Dit heb ik gedaan.

https://www2.saturn.de/we...8MAai9hCMcHPHBkjg8bS9CZjB

Hier een mailtje zetten over de denon voor 550 euro, vraag nadrukkelijk over of hij nog te verkrijgen is voor die prijs en dat je van Nederland komt (en hem wilt reserveren in het geval dat hij komt). En dan krijg je als het goed is respons van een werknemer van de filiaal die hem dan weer CC'tje naar de afdelingsleider..

Ik kan helaas geen emailadressen hier plaatsen :P Maar je krijgt binnen 2 dagen antwoord van Saturn dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Denon
  • Registratie: Juni 2008
Jpjedi schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:26:

Hi,

Onkyo 706 549,-

806 679,-

Denon AVR.-1909 399,-

2309 599,-

3808A 1299,-

shipping = 29 EUR

------------------------
Fa. Audio-Vision
Inhaber Gerda Bahrami
Hans-Böckler-Str. 22
D-47877 Willich / Germany

Kreeg op mijn mail binnen half uurtje antwoord. Is een soort handelskantoor zonder winkel.

Sterke prijzen al zeg ik het zelf. :)
Hallo,

Erg bedankt voor jou tip! Had zelf nog even geïnformeerd bij Audio-Vision-shop en toen kreeg ik een mail dat de AVR 1909 €469,- kost!!!!

Fluctueren ze zo erg met hun prijzen in een korte tijd??? Of wordt ik nu genaaid!

Groeten,
Bart

PV; 4.050kW op Z-W, 1.215kW Z-O, douchen met Auer Edel Eau 200L , verwarming met Vaillant VWL 55/6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

nou ja, als er ineens een sterke toename aan tweakers aankloppen, dan gaan de prijzen omhoog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Denon
Tja inderdaad! Misschien een idee om een groepsaankoop te doen??? 5 of meer afnemen voor 400 p/s? ;)
Weet niet hoe de interesses hier liggen voor de 1909.....

PV; 4.050kW op Z-W, 1.215kW Z-O, douchen met Auer Edel Eau 200L , verwarming met Vaillant VWL 55/6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Een 1909 voor de kunstmatig(?) hooggehouden prijs in NL hoef ik niet, maar €400 klinkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart_Denon schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:51:
[...]

Hallo,

Erg bedankt voor jou tip! Had zelf nog even geïnformeerd bij Audio-Vision-shop en toen kreeg ik een mail dat de AVR 1909 €469,- kost!!!!

Fluctueren ze zo erg met hun prijzen in een korte tijd??? Of wordt ik nu genaaid!

Groeten,
Bart
Had precies hetzelfde. Daarna haalde ik nog aan dat ik wist dat ze eerder voor 399 een prijsopgave aan iemand hadden gedaan en of ze die nog konden leveren. Vervolgens zeiden ze dat dit onmogelijk was.
Bart_Denon schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:57:
Tja inderdaad! Misschien een idee om een groepsaankoop te doen??? 5 of meer afnemen voor 400 p/s? ;)
Weet niet hoe de interesses hier liggen voor de 1909.....
Ik heb hier wel interesse in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Inkoopactie zou wel een stuk goedkoper/schelen, dus heb ook wel interesse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Denon
Ultra schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 15:15:
Een 1909 voor de kunstmatig(?) hooggehouden prijs in NL hoef ik niet, maar €400 klinkt goed!
Ja de reden hiervan weet ik ook niet hoor. Waarom moet het hier 690 euro kosten en in Duitsland of Engeland voor 1/3 minder? Ronduit belachelijk, maar zo zal het wel met veel dingen blijven.

Interesse peiling groepsaankoop AVR-1909 bij Audio-Vision-shop:

-Ultra?
-fmakk
-Bart_Denon
-dCY

Iemand die een gedegen Duits geschreven brief/e-mail kan maken met een voorstel tot aankoop van meerdere 1909's voor 400 p/s????

[ Voor 0% gewijzigd door Bart_Denon op 28-01-2009 16:02 . Reden: interesse peiling aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esvedebe
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 19:03
Let ook even op dat de Mediamarkt (en de BCC) vandaag de actie zonder BTW heeft (dus een effectieve korting van 15,97%). Dus in plaats van € 699 nu voor € 587.
Dan heb je dus een NL model en NL garantie, is ook wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart_Denon in "Nieuwe Receiver + Enkele vragen"
Bart_Denon schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:01:
[...]

Iemand die een gedegen Duits geschreven brief/e-mail kan maken met een voorstel tot aankoop van meerdere 1909's voor 400 p/s????
Mijn Duits is echt waardeloos, dus ik pass hiervoor.
esvedebe schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:40:
Let ook even op dat de Mediamarkt (en de BCC) vandaag de actie zonder BTW heeft (dus een effectieve korting van 15,97%). Dus in plaats van € 699 nu voor € 587.
Dan heb je dus een NL model en NL garantie, is ook wat waard.
187 Euro voor garantie is behoorlijk wat geld. En het bedrijfje zit vlak over de grens dus even daarheen rijden / sturen kan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Denon
187 Euro voor garantie is behoorlijk wat geld. En het bedrijfje zit vlak over de grens dus even daarheen rijden / sturen kan altijd.
Dus ff met de auto en 5 van die dingen inladen??? d:)b
Daarna naar Utrecht centraal (station) en kan ieder zijn Denon afhalen. (ideetje?)

Is wel een optie als je dichtbij de grens woont. Ik woon in Arnhem, dus ben ook al aardig in de buurt. Heb alleen geen wagen.

-Ultra?
-fmakk
-Bart_Denon
-dCY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
FikkieHo schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:50:
nou ja, als er ineens een sterke toename aan tweakers aankloppen, dan gaan de prijzen omhoog ;)
Verrek zeg! Zouden ze dagprijzen hanteren of zo? :/

Ik zal toch maar snel bestellen voor deze prijs dan? :) Ik heb tenminste een aanbieding op e-mail voor deze prijs die nu zeker geldig moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Denon
Jpjedi schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 18:11:
[...]

Verrek zeg! Zouden ze dagprijzen hanteren of zo? :/

Ik zal toch maar snel bestellen voor deze prijs dan? :) Ik heb tenminste een aanbieding op e-mail voor deze prijs die nu zeker geldig moet zijn.
JA of jij moet voor ons allemaal bestellen :Y ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Bart_Denon schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 17:49:
[...]

Dus ff met de auto en 5 van die dingen inladen??? d:)b
Daarna naar Utrecht centraal (station) en kan ieder zijn Denon afhalen. (ideetje?)

Is wel een optie als je dichtbij de grens woont. Ik woon in Arnhem, dus ben ook al aardig in de buurt. Heb alleen geen wagen.

-Ultra?
-fmakk
-Bart_Denon
-dCY
Ik ga toch voor de 3808A Hoeft toch niet hetzelfde produkt te zijn voor alle deelnemers? Indien dit doorgaat doe ik mee!

[ Voor 4% gewijzigd door Jpjedi op 28-01-2009 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

whaha, dan moet diegene wel een enorm spaarpot meenemen :P, ik ga iig over 1-2 weken met de trein naar dusseldorf om mijn 2309 op te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Denon
Interesse peiling groepsaankoop bij Audio-Vision-shop:
  • Ultra 1909
  • fmakk 1909
  • Bart_Denon 1909 black
  • dCY 1909
  • Jpjedi 3808A

[ Voor 28% gewijzigd door Bart_Denon op 28-01-2009 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Ja, als ik dat ding op Utrecht centraal kan ophalen (kwartiertje sjouwen moet wel lukken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Vanaf 15 maart woon ik weer in de buurt en kan hem dan ophalen. Mochten we in de tweede helft van maart de spullen gaan halen dan wil ik best ook een paar centrale plaatsen in NL/BE afrijden om de logistiek te voorzien. Ik rij toch op kosten van de firma.

Verder moet er wel een voordeel aan de deal zitten natuurlijk. Kijk als ik alleen die 29 euro uitbespaar van het transport dan kan ik hem net zo goed bestellen en laten afsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Bart_Denon schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 18:13:
[...]

JA of jij moet voor ons allemaal bestellen :Y ;)
Ik vind het ok.

Als ik dan gewoon de onderhandeling doe... hier het voorstel wegzet. Dan kan ik 1 betaling richting die gasten doen en de zooi afhalen.

Echter ik wil geen risico lopen met mensen die laat afhaken waarvan al zaken betaald/besteld zijn. Eenmaal ingeschreven = afname verplichting. Of mensen mij vertrouwen met vooruitbetaling is hun eigen zaak. Ik wil best adres & contact gegevens achterlaten op PM zodat mensen de boel een beetje kunnen nalopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simpathy
Jpjedi schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:33:
Verder moet er wel een voordeel aan de deal zitten natuurlijk. Kijk als ik alleen die 29 euro uitbespaar van het transport dan kan ik hem net zo goed bestellen en laten afsturen.
Wil je hiermee zeggen dat je de 3808A nog goedekoper wilt of dat je een vergoeding van de anderen wilt hebben.

Ik ben op zich nog steeds geinteresseerd in de 1909, maar aangezien ik volgende maand toch in Dusseldorf zit ga ik er toch zelf achter aan. Wacht bovendien nog eerst de reactie van Saturn af op mijn vraag of ze de 2309 nog voor 549,- kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Jpjedi schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:33:
Vanaf 15 maart woon ik weer in de buurt en kan hem dan ophalen. Mochten we in de tweede helft van maart de spullen gaan halen dan wil ik best ook een paar centrale plaatsen in NL/BE afrijden om de logistiek te voorzien. Ik rij toch op kosten van de firma.

waar heb je het zien staan dat de 1909 ongeveer 429 eur kost?
Anders rij ik er zelf wel heen.. 29 eur valt dan ook weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart_Denon schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:13:
  • Ultra 1909
  • fmakk 1909
  • Bart_Denon 1909 black
  • dCY 1909
  • Jpjedi 3808A
  • Fugazy 1909 black
Beetje korting (€375?) is vast nog wel te regelen toch? Mijn Duits is 'sehr slecht', dus een brief opstellen gaat 'm niet worden.

Op Utrecht CS oppikken lijkt me prima, maar dan wel in de avond-uren of in het weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:20

rg-mohwa

Phoe Hé

Mijn collega heeft gister de Onkyo 706 opgehaalt voor 577,- :9~ bij Pick2Pay Dus opzicht paar euro duurder maar wel met garantie (ivm de duitse shop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

• Ultra 1909
  • fmakk 1909
  • Bart_Denon 1909 black
  • dCY 1909 Silver
  • Jpjedi 3808A
  • Fugazy 1909 black
Mijn Duits is zeer slecht helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:42
Bart_Denon schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:01:
[...]

Ja de reden hiervan weet ik ook niet hoor. Waarom moet het hier 690 euro kosten en in Duitsland of Engeland voor 1/3 minder? Ronduit belachelijk, maar zo zal het wel met veel dingen blijven.

-Ultra?
-fmakk
-Bart_Denon
-dCY

Ik heb ook wel interesse in een 1909 black, maar Duits is ook niet mijn sterkste kant ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• Ultra 1909
  • fmakk 1909
  • Bart_Denon 1909 black
  • dCY 1909 Silver
  • Jpjedi 3808A
  • Fugazy 1909 black
  • Martijn 1909 black
6 stuks 1909 al :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dCY schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:45:
  • Ultra 1909
  • fmakk 1909
  • Bart_Denon 1909 black
  • dCY 1909 Silver
  • Jpjedi 3808A
  • Fugazy 1909 black
Mijn Duits is zeer slecht helaas
Ik wil ook wel meedoen voor een zwarte 1909, mijn duits is redelijk, maar voor zo'n brief ben ik bang toch niet voldoende. Maar als iemand een brief in het Nederlands op kan stellen dan kan ik hem wellicht wel laten vertalen. Er wonen hier in mijn studentenflat wel een aantal studenten Duits namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Simpathy schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 08:41:
[...]

Wil je hiermee zeggen dat je de 3808A nog goedekoper wilt of dat je een vergoeding van de anderen wilt hebben.

Ik ben op zich nog steeds geinteresseerd in de 1909, maar aangezien ik volgende maand toch in Dusseldorf zit ga ik er toch zelf achter aan. Wacht bovendien nog eerst de reactie van Saturn af op mijn vraag of ze de 2309 nog voor 549,- kunnen leveren.
heb je nog steeds geen reactie gehad? Bij mij hadden ze binnen 4 dagen een reply van de verkoopleider gekregen..

Ik wacht nog steeds gespand af wanneer ze binnen komen :)

[ Voor 4% gewijzigd door FikkieHo op 29-01-2009 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:54:
  • Ultra 1909
  • fmakk 1909
  • Bart_Denon 1909 black
  • dCY 1909 Silver
  • Jpjedi 3808A
  • Fugazy 1909 black
  • Martijn 1909 black
6 stuks 1909 al :)
Waarom moeten we perse een brief in het Duits sturen? Ik heb ze gisteren een mailtje gestuurd in het Engels met de vraag wat hun prijs per stuk was, toen kreeg ik snel antwoord in het Engels, dus dat zou toch ook kunnen? Moet ik een poging wagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

btw.. ik zag dit:

http://shop.ebay.nl/items...armrsZ1QQ_fromZR40QQ_mdoZ

330 eur uit de US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Volgens mij zijn deze refurbished en excl. shipping/handling. Bovendien koop ik liever voor iets meer hier in Europa, is makkelijker qua stroomvoorziening (110v vs 230v) en qua garantie. Duitsland is nog aan te rijden, maar ff terugsturen naar de USA als er wat mee is wordt een duur en langdurig verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Ben nu al even dit topic aan het checken, de prijs verschillen zijn echt enorm. Ik ben opzoek naar de denon dvd1800 en heb audio vision en hifi-schluderbacher gemailt voor een prijs. Misschien dat deze ook nog bij de gezamelijk inkoop kan? (Wel grappig dat beide zaken nog geen kilometer van elkaar liggen) :P

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:22:
[...]

Waarom moeten we perse een brief in het Duits sturen? Ik heb ze gisteren een mailtje gestuurd in het Engels met de vraag wat hun prijs per stuk was, toen kreeg ik snel antwoord in het Engels, dus dat zou toch ook kunnen? Moet ik een poging wagen?
Als Engels geen probleem is dan lijkt het me prima als jij een mail stuurt.

Overigens, als ik mee mag doen dan zit je al op 7 mensen voor de avr 1909 ;)
  • Ultra 1909
  • fmakk 1909
  • Bart_Denon 1909 black
  • dCY 1909 Silver
  • Jpjedi 3808A
  • Fugazy 1909 black
  • Martijn 1909 black
  • Lithic 1909 black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Ik wil ook wel een 1909, richtprijs is 399 euro toch?
  • Ultra 1909
  • fmakk 1909
  • Bart_Denon 1909 black
  • dCY 1909 Silver
  • Jpjedi 3808A
  • Fugazy 1909 black
  • Martijn 1909 black
  • Lithic 1909 black
  • Entity 1909 black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Wat mij betreft wel. Daar kunnen hooguit nog wat "verzendkosten" bij.
edit:

black voor mij

[ Voor 19% gewijzigd door Ultra op 29-01-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Ok prima, mooie vervanging van m'n 1801 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
OK, mail is verzonden naar audio-vision en hifi-schluderbacher, ben benieuwd. Heb geen richtprijs van 399 genoemd, want misschien gaan ze er wel onder zitten ;).

BTW, ultra en fmakk, willen jullie een zwarte of zilvere?

[ Voor 15% gewijzigd door Martijn op 29-01-2009 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

*fingers crossed* :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe mij maar een zwarte. En ff afwachten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb interesse in een Denon. Ik was zelf van plan langs te gaan bij Schluderbacher. Ik heb specifieke interesse in de AVR-2809. Kleur zwart. Kun je mij nog meenemen en eventuele voorwaarden doormailen? Dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 20:16:
Ook ik heb interesse in een Denon. Ik was zelf van plan langs te gaan bij Schluderbacher. Ik heb specifieke interesse in de AVR-2809. Kleur zwart. Kun je mij nog meenemen en eventuele voorwaarden doormailen? Dave
Eerst is het even afwachten of ze er uberhaupt op in gaan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ransbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22
Zoekend naar een upgrade voor mijn NAD L70 kwam ik op dit topic en heb ik wellicht ook interesse voor denon 1909, dus ik wil ook wel op het lijstje, voor een zwarte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ik spreek ook Duits hoor maar Die gasten spreken ook gewoon Engels. Moeten we uit kunnen komen. Maar voor de duidelijkheid.. ik hoef geen vergoeding voor vervoer. ;)

Voordeeltje moet er zijn als je ineens 6-8 versterkers meeneemt. Alleen al omdat met maar 1 order hoeft te administreren. Zo werkt handel nu eenmaal.

Mochten ze op hetzelfde bedrag blijven hangen zoals ik liet zien in mijn e-mailtje dan heeft het geen zin om te gaan leuren met die zooi en de gelden voor elkaar te krijgen als groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Jpjedi schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 05:51:
Ik spreek ook Duits hoor maar Die gasten spreken ook gewoon Engels. Moeten we uit kunnen komen. Maar voor de duidelijkheid.. ik hoef geen vergoeding voor vervoer. ;)

Voordeeltje moet er zijn als je ineens 6-8 versterkers meeneemt. Alleen al omdat met maar 1 order hoeft te administreren. Zo werkt handel nu eenmaal.

Mochten ze op hetzelfde bedrag blijven hangen zoals ik liet zien in mijn e-mailtje dan heeft het geen zin om te gaan leuren met die zooi en de gelden voor elkaar te krijgen als groep.
Wat verwacht jij trouwens voor een prijs voor de 3808A, wat is daar je 'richtprijs'?

Edit
Ik heb een prijs mogen ontvangen vna Audio Vision, ze geven een TOTAAL prijs voor:
  • 10 x 1909
  • 1x 3808A
  • 1x 2809
De prijs hiervoor is 6250 euro
AVR-3808 for 1250
AVR-2809 for 870,-,
AVR-1909 for 413 each.

[ Voor 37% gewijzigd door Martijn op 30-01-2009 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

413 euro voor een 1909 vind ik een nette prijs hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
Zou die prijs nog verder omlaag kunnen als er nog een Denon 2809 Black wordt besteld?

Want als die nog iets goedkoper wordt valt deze exact in mijn budget :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
FeaR1986 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:43:
Zou die prijs nog verder omlaag kunnen als er nog een Denon 2809 Black wordt besteld?

Want als die nog iets goedkoper wordt valt deze exact in mijn budget :P
Wat is 'iets goedkoper'? Ik zou bijvoorbeeld 7000 euro kunnen voorstellen voor 10x 1909, 2x2809 en 1x 3808, echter moeten we dan eerst zeker weten dat iedereen dit ook gaat afnemen...

Verder wil ik best tussenpersoon spelen, ik ga echter geen 7k voorschieten ;). Ik woon in Eindhoven, dus erg ver is 15km buiten venlo ook niet voor mij ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol heb je niet eens ff die 7000 voor ons over dat valt me dan weer tegen ;) Ik denk dat het handiger is als we dan geld naar jou overmaken. Lijkt me alleen wel dat we dan een datum moeten afspreken waarop iedereen geld over moet hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
Martijn schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:47:
[...]Wat is 'iets goedkoper'? Ik zou bijvoorbeeld 7000 euro kunnen voorstellen voor 10x 1909, 2x2809 en 1x 3808, echter moeten we dan eerst zeker weten dat iedereen dit ook gaat afnemen...
Ik had mijn Onkyo 806 voor €799,- weten te bemachtigen.
Dus ik hoopte in die buurt te blijven. Dus met "iets goedkoper" hoopte ik eigenlijk op eenzelfde prijs.
Maar dat zal wel net "iets" te veel zijn gevraagd, want de Denon 2809 is in Nederland al over de €1000,-.

Anders wordt het dan toch wellicht de Denon 2309.
Is en goedkoper en negen van de tien functies zijn hetzelfde.
Alleen er mist één coaxiale digitale ingang en de remote is zonder touch-screen (al was dat toch bagger).

Maar op welke prijs komt de Denon 2809 als we die "deal" van jou voor elkaar zouden krijgen?

Maar als deze hele inkoopactie door gaat wordt het gewoon vooruit betalen.
Er is namelijk niet echt veel anders wat we hebben qua opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Ik wil best geld overmaken op een bepaalde datum, maar ik wil zeker weten dat ik niet wordt bedonderd.
Het blijft toch voor mij een hoop geld om uit te geven. Ik kan het geld slechts 1x uitgeven ;)

Die 413 EUR is een nette prijs voor een 1909 idd. :*)

[ Voor 4% gewijzigd door dCY op 30-01-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

nette prijzen :P ik denk niet dat ze voor de 2de 2809 80 euro schrappen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
FeaR1986 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:01:
[...]
Maar op welke prijs komt de Denon 2809 als we die "deal" van jou voor elkaar zouden krijgen?
Ik heb nu een voorstel gemaild van 10x 1909, 2x 2809 en 1x 3808 voor 6900 euro, misschien happen ze ;).

Dan zou de prijs doorgerekend als volgt zijn:

1909 --> 400,20
2809 --> 843,12
3808 --> 1211,38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Martijn schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:37:
[...]

Ik heb nu een voorstel gemaild van 10x 1909, 2x 2809 en 1x 3808 voor 6900 euro, misschien happen ze ;).

Dan zou de prijs doorgerekend als volgt zijn:

1909 --> 400,20
2809 --> 843,12
3808 --> 1211,38
Als het nog kan wil ik ook wel een 1909.

No signature required.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Let op:
geen "inkoopacties / samenkoopacties".