Even een berichtje vanaf het werk.
De foto's komen vanavond.
Het OSD is inderaad deels te zien op de display van de receiver.
Maar de receiver heeft maar twee regels waar tekst op kan.
De eerste regel geeft dan de tekst "Menu" weer en de tweede regel een heel klein deel van het menu.
Dus vandaar dat je het hele menu gewoon kan zien via de video-out (HDMI, component, etc) van de receiver.
Dit werkt veel fijner. Onkyo heeft trouwens gewoon hetzelfde, dus hoop niet dat je dacht dat Onkyo een hele GUI op het display had, want die heeft dat dus ook niet.
FrenzyFreak schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:24:De apparaten worden niet erg warm, bovendien is de Denon dieper dan de DVD-speler, waardoor achteraan genoeg ontluchting is. De extra pootjes eronder geven ook genoeg ruimte.
Bovendien...daar is de beveiliging toch voor

De dvd-speler is inderdaad nog niet eens de helf van de diepte van de Denon.
Dus achteraan en bovenop zijn nog genoeg holes om warme lucht uit te laten ontsnappen.
Plus dat Denon receivers over het algemeen maar 25 graden worden bij normale kamertemperatuur.
Het zijn niet zulke heethoofden als Onkyo die makkelijk 60+ graden kunnen bereiken.
Bart_Denon schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:24:
[...]
Het is dus niet de bedoeling dat hij in de beveiliging slaat! In de handleiding staat overigens dat de bovenkant en zijkant vrij moeten blijven. En dan is 1 cm naar mijn inziens zeker niet voldoende. Ik heb een 310mm diepe Denon 1740 dvd speler die staat mooi niet meer op me receiver. Je moet het natuulijk allemaal lekker zelf weten, ik loop gewoon geen onnodig risico.
Beveiliging is er toch juist om te voorkomen dat er interne schade aan wordt gericht. Dus als de beveiliging een keer aanspringt dan ga ik het een en ander wel verplaatsen. In de handleiding staat zoveel wat niet klopt of niet hoeft
Als het apparaat niet helemaal omsloten staat of in een dichte kast kan er niet veel gebeuren. En mijn kast is verder geheel open waardoor de lucht gewoon weg kan.
Plus dat mijn raam op mijn kamer vaak open staat waardoor de temperatuur op mijn kamer zelden hoger is dan 20 graden. Maar tot op heden heb ik dus geen problemen gehad: uren Killzone spelen via de PS3 met de Denon aan (voor beeld door te sturen en het geluid weer te geven) levert geen problemen op...
En mocht het wel een keer een probleem gaan worden zien we wel weer verder.
Tot nu toe werkt het en hoop dat het blijft werken...
[
Voor 21% gewijzigd door
FeaR op 02-03-2009 13:42
]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.