Programma om MP3 tags automatisch aan te vullen

Pagina: 1
Acties:

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
(jarig!)
Hallo,

ik heb MPfreaker gebruikt, en ben hier tevreden over, maar nu is mijn vraag of er nog soortgelijke appz bestaan, ik vond niet direct iets terug.

liefst freeware

- als er geen andere mogelijkheid voor bestaat koop ik mij het waarschijnlijk, maar ik zou toch nog eens gelijkaardige apps testen!

Met vriendelijke groeten,
Jordyy!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11-2025

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

en MP3freaker doet wat precies?

• MetalG
(jarig!)
dus MPfreaker gaat zoeken op amazon achter een cover, maar gaat ook kijken op welke album het staat, welke track, gerne, etc hij vult alle info van de MP3 aan als hij het liedje terug vindt.

ook lyrics

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
Onmisbare tools / software - Deel 5

Mediarage, staat ook in de startpost. (Is alleen niet gratuit)

[ Voor 6% gewijzigd door Utopist op 03-12-2008 12:22 ]

Verwijderd

musorg, doet ongeveer hetzelfde, maar is simpeler. Zoekt tags online, en je kunt simpel tags aanpassen.

Het is wel freeware ..

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-02 09:08
Jordy, welkom op GoT :w

Op GoT verwachten we wat inzet. Je kunt vinden wat we van je verwachten in ASD Beleid. Waar had je zelf al gezocht? Wat had je al gevonden? Maar waarom voldoet dat wel of niet? Je startpost is te karig. Ik zal het topic open laten, zodat je dit nog kunt aanvullen. Maar let daarop in de toekomst (en het vervolg van dit topic). Ik heb de titel ook aangepast naar "Programma om MP3 tags automatisch aan te vullen". Probeer altijd een titel te kiezen die duidelijk het onderwerp van je topic beschrijft.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• MetalG
(jarig!)
ik had dus MPfreaker gevonden een forum waar ik ook dagelijks vertoef.

Het is eigenlijk een 'perfect' programma maar ik zoek dus een gratis of goedkoper alternatief!

mp3rage is blijkbaar nog duurder!

straks evn musorg testen :)!

Alvast bedankt iedereen
Pagina: 1