Toon posts:

OC 7200 hulp nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag mijn E7200 Goed overclocken voor meer fps te halen want heb een 8800 GT en wil graag grand theft auto 4 beter kunnen spelen dit ligt niet zeer aan de videokaart maar aan de snelheid van de proccer denk ik dan wie kan me even helpen met overclocken van de proccer

hartelijk bedankt
Groetjes arne

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:00
TCA FAQ

^ Alles wat je moet weten staat daar ;)

Voortaan even zelf kijken hé, qua tijd maakt het vrijwel niets uit of om een topic aan te maken of om de FAQ door te lezen.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zou echt serieus wat meer onderzoek gaan doen, want je weet er helemaal niks vanaf en gaat iets doen wat de kans heeft je processor flink te beschadigen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Ziasod
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-07-2025
[OC & INFO] C2D E7xxx Wolfdale 45nm E7*** topic

waar is screenshot met cpu gebruik? kan zijn dat je juist de grafische kaart moet overclocken.

De E7200 op stock is echt niet een langzame cpu. O-)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:49
Welkop op GoT,

Helaas begin je niet op de meest positieve manier op dit forum. De vragen die je stelt zijn namelijk zelf wel makkelijk uit te zoeken. Hierboven geven de mensen je al wat nuttige linkjes waar gewoon instaat wat je kunt doen. Dus lees die topics gewoon eens door en probeer het op je gemak.

En probeer de volgende keer ook iets te doen aan je topicstart (veel meer info over de componenten die je hebt, wat je allemaal al hebt geprobeerd en uitgezocht) en probeer ook even op je schrijfstijl te letten. Dat maakt het al een stuk leesbaarder.

Succes.

Dit topic is gesloten.