Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-10 15:17
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 20:50:
Kan ieman helpen ???

waar ik -norestrictions -nomemrestrict
en wat ik ermee moet doen ?
Het is al gezegd... maar bij deze nog een keer:
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/30j21cy.jpg
Bij doel staat bij mij:
""C:\Spellen\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" -norestrictions -nomemrestrict -novblank"
Waarschijnlijk is jouw GTA IV pad anders... dus pas hem daar op aan.

edit: ik ben spuit elf zie ik 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Sigma2k8 op 07-12-2008 21:32 ]

Verwijderd

kj bedankt zal het straks proberen zit nu op school |:(

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:54

Vos

AFCA

Ghostrider schreef op zondag 07 december 2008 @ 00:25:
[...]

...
Voor de mensen die rivatuner hebben geinstalleerd samen met GTA4:

http://laptopvideo2go.com/forum/index.php?showtopic=22100
Dit was voor mij de oplossing, bedankt!

Verwijderd

nee werkt ook al niet :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2008 17:22 ]

Verwijderd

help pls!!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:54

Vos

AFCA

Sorry maar kun je je niet even aan de regels houden? Je bent er al op gewezen.

Als je nou eens duidelijk schetst wat het probleem is en wat je allemaal zelf gedaan hebt dan kan je misschien geholpen. Je bent erg vaag met je posts.

Door hier om hulp te gaan schreeuwen helpt niet...

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 08-12-2008 18:53 ]

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:43
volgens mij moet je jezelf eerst maar even goed inlezen, ipv tig berichten te plaatsen in zo'n korte tijd. het is op GOT sowieso de bedoeling eerst zelf onderzoek te doen.

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:51

nwagenaar

God, root. What's the differen

Voor de personen die last hebben van deze bug en gebruik maken van Windows Vista, bij mij heeft het volgende gewerkt: Aanzetten Superfetch service.

Als tip om meer snelheid uit GTA IV te krijgen, wordt aangegeven om deze service uit te schakelen. Klaarblijkelijk lijkt dit dus de boosdoener voor de verdwijnende textures te zijn bij de diverse Vista gebruikers.

Mijn Neo Geo MVS collectie

• Supremes
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-11 19:24
Iemand al ervaring met de 180.84 drivers? Ik had precies hetzelfde probleem met de 178.24 WHQL, maar die zijn er nu af (m.b.v. DriverCleaner natuurlijk ;) ) en ik ga even kijken welke het beste werkt, de 180.70 of de 180.84.... Zeldzaam geklooi met drivers dit... |:(

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 02:50

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Hier het zelfde probleem met een 7900GTX en amd X2 4400 (verdere specs zijn de vinden in mijn sig)
Nadat ik alles geinstalleerd had wilde hij niet goed draaien.
het probleem was een slechte opbouw van het scherm zoals in eerdere screenshots is aangegeven.
Als je op benchmark drukt (ingame) en dat weer onderbreekt kan je het spelen met minimale settings en worden zaken als licht en water niet weergeven.
Verdere instellingen werken dus ook niet.
Zat al geruime tijd in de piepzak dat mijn videokaart kapot was maar gelukkig is dit niet het geval.
Laat jullie meer weten als ik het probleem opgelost heb en hoe ik dat heb gedaan.
Ik draai overigens onder XP

180.84 drivers werken bij mij niet pc blijft hangen bij starten

[ Voor 4% gewijzigd door Edwin van Cleef op 12-12-2008 13:54 ]

computer voor alle werkzaamheden

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:39

Wildfire

Joy to the world!

Olé, uit de releasenotes van de nieuwe RivaTuner:
FOURCC INTZ and RAWZ formats are no longer forcibly disabled on GeForce 6 and newer display adapters when closing the 'Textures' tab in Direct3D tweaks dialog. Please take a note that these formats are required for proper GTA IV functionality, so if you experience problems with missing textures in this game on NVIDIA GeForce 6 and newer display adapters then please try to open the 'Textures' tab and press the 'Defaults' button.
Dat verklaart wel weer wat.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• MasQQ
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Supremes schreef op woensdag 10 december 2008 @ 21:31:
Iemand al ervaring met de 180.84 drivers? Ik had precies hetzelfde probleem met de 178.24 WHQL, maar die zijn er nu af (m.b.v. DriverCleaner natuurlijk ;) ) en ik ga even kijken welke het beste werkt, de 180.70 of de 180.84.... Zeldzaam geklooi met drivers dit... |:(
nee niet echt, maar er zijn vanuit RockStar nieuwe updates van videodrivers uitgebracht.

Wat voor videokaart hebt je

• 3Dkiller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04-2024
maarud schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:34:
ik denk dat je GPU/pc niet genoeg kracht heeft om het beeld op te bouwen, oid. heb ik soms ook wel eens gehaad met een oude pc in SA, als je een tijdje stilstaat verschijnen de textures wel...
dat is onzin want ik heb het zelfde probleem met mijn geforce 9600GT voltmodded 810/1900/2100

• MasQQ
3Dkiller schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 18:42:
[...]

dat is onzin want ik heb het zelfde probleem met mijn geforce 9600GT voltmodded 810/1900/2100
Klopt, hij draait nu prima bij mij, het mag wel wat sneller hoor, maar dat komt door mn proc.
De kaart volstaat prima.

Draait hij nog steeds niet goed bij je?

• MasQQ

• MasQQ
moderator, ik denk dat de topic gesloten kan worden met de nieuwe updates van RockStar.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

MasQQ schreef op donderdag 18 december 2008 @ 15:34:
moderator, ik denk dat de topic gesloten kan worden met de nieuwe updates van RockStar.
Ik betwijfel het, want na de 1e patch van Rockstar zijn er nog steeds stapels mensen met problemen. Ik heb bijvoorbeeld nog steeds problemen met de schaduwen, dat zijn gewoonweg kleine puntjes. Schiet ook niet echt op.

• TotalRoef
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
en hier nog na de patch nog steeds problemen met fatal error: out of video memory..

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

TotalRoef schreef op donderdag 18 december 2008 @ 21:28:
en hier nog na de patch nog steeds problemen met fatal error: out of video memory..
Ja, naast de RESC10 errors zie ook de "out of video memory"-error af en toe voorbij komen. Absurd eigenlijk.

Verwijderd

Eerste post hier dus hallo allemaal. Ik denk dat het probleem wel eens gerelateerd zou kunnen zijn aan.. Lach niet. De audio drivers die windows gebruikt. Vooral realtek om dat ik die gebruik (Ik heb ook een professionele geluidskaart maar die is niet echt geschikt voor spellen dus gebruik ik gewoon die onboard rommel voor een spel). Het is ook het enige waar tot nu toe niemand echt naar gekeken heeft. Vandaag de nieuwe drivers geïnstalleerd die in Meuktracker staan en GTA 4 reageert echt heel anders. Ik had ook die missing textures. Das nu wel weg na die driver install dus. Ik heb wel het idee dat het spel iet wat mider soepel loopt.

Ik kwam om het idee dat het wel eens Audio zou kunnen zijn omdat ik vandaag het spel startte en er ging iets mis... Weet niet wat maar ik had een gedeelte van het geluid niet. Geen geweerschoten of motor geronk enzo. Maar ik had wel ineens een super lopend super vloeiend beeld. Dus het zou niet gek zijn als mensen die er wat meer verstand van hebben dan ik die kant eens zouden willen bekijken.

• MasQQ
Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 02:29:
Eerste post hier dus hallo allemaal. Ik denk dat het probleem wel eens gerelateerd zou kunnen zijn aan.. Lach niet. De audio drivers die windows gebruikt. Vooral realtek om dat ik die gebruik (Ik heb ook een professionele geluidskaart maar die is niet echt geschikt voor spellen dus gebruik ik gewoon die onboard rommel voor een spel). Het is ook het enige waar tot nu toe niemand echt naar gekeken heeft. Vandaag de nieuwe drivers geïnstalleerd die in Meuktracker staan en GTA 4 reageert echt heel anders. Ik had ook die missing textures. Das nu wel weg na die driver install dus. Ik heb wel het idee dat het spel iet wat mider soepel loopt.

Ik kwam om het idee dat het wel eens Audio zou kunnen zijn omdat ik vandaag het spel startte en er ging iets mis... Weet niet wat maar ik had een gedeelte van het geluid niet. Geen geweerschoten of motor geronk enzo. Maar ik had wel ineens een super lopend super vloeiend beeld. Dus het zou niet gek zijn als mensen die er wat meer verstand van hebben dan ik die kant eens zouden willen bekijken.
oke maar ik gebruik ook een andere kaart voor mijn muziek. werkt prima!!!
de xtreme blabla xfi, check mn specs

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 02:50

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Nadat ik drivers heb gedownload van de rockstarlink in de game werkt de game goed hier.
De pc heeft wat capaciteit tekort maar alles is heel goed te spelen.
Bij heel veel aktie online wil hij er nog wel eens uitknallen met de tekst dat mijn pc te traag is maar komt niet echt veel voor.
Voor ik gepost heb heb ik alles grondig getest en is de game voor mij in ieder geval speelbaar geworden.
Het probleem met de schaduwen komt denk ik door de tekortkomingen van de videokaarten maar zeker weten doe ik het niet.

computer voor alle werkzaamheden

• 360Degreez
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 16:49

360Degreez

Typisch weer dit...

Hedenavond 44 Keiharde euro's over Rockstar's balk gegooid. En heb er twee kostbare onderzetters bij.

Wat een drama die installatie:

- Verplichte registratie van Windows Live
- Verplichte registratie en installatie van "Rockstar Games Social Club" onzin.
- 15GB aan schijfruimte
- Je kan je graphics nauwelijks aanpassen zonder modificaties (800x600 op een 24" monitor ?????)
- Je MOET een Microsoft Joypad kopen
- Is niet te spelen met Toetsenbord
- Loopt regelmatig vast

Na volgende handelingen:
- Command line aanpassingen
- Speciale GTAIV videodrivers
- Controller hacks (Hierdoor werkt mijn Logitech Joypad, maar is niet aan te passen)
- 3 Uur aan surfen op het internet naar oplossingen

Draait het spel welliswaar soepeltjes op een hogere resolutie maar is nog onspeelbaar vanwege het gemis van een "echte Microsoft Joypad" en het frequent "Hangen" van mijn systeem.

Systeem:
Quad Core Q6600
4GB Intern geheugen
8800 GTS Videokaart

Ik zeg het niet graag, maar dit is voor mij reden om een spel eerst te downloaden alvorens deze te kopen.

Anyway,

De beeldscherm opbouw bug komt omdat het spel niet genoeg videogeheugen kan vinden waardoor texturen niet ingeladen kunnen worden.

Bij mij is de hele boel transparant maar zie ik wel 100+ voertuigen op de achtergrond rijden en personen rondlopen. (als deze ook gerenderd worden wanneer de texturen wel worden weergegeven getuigt dit van een wel hele slechte programmering) Normaal wordt alleen gerenderd wat je daadwerkelijk op je scherm ziet!

Oplossing is om de volgende lijn aan je commandline.txt toe te voegen waardoor je het spel schijnt te "tricken" systeemgeheugen te gebruiken inplaats van puur videogeheugen.

-memrestrict 314572800

Als je nog geen commandline.txt in je installatie directory hebt kan je deze zelf aanmaken. (met kladblok)

Kopieer de volgende text in je textdocument en sla deze op als "Commandline.txt" in de installatie map van het spel. (Doorgaans: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV )

-nomemrestrict -norestrictions -novblank -memrestrict 314572800

Succes!!!

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11 20:06

Dani86

AeroGeek

Ik heb precies hetzelfde probleem.

Bij mij ziet het er hetzelfde uit als bij martijntjuh, en het wordt steeds erger. Wie heeft dit probleem nog meer?

specs:

C2D E6420 @ 3,2Ghz
HD4850 512MB
Antec 430W PSU
XP x64 SP2.

Zoals je ziet heb ik geen GF7900, dus dit probleem komt niet alleen bij de GF7900 voor.

[ Voor 9% gewijzigd door Dani86 op 03-01-2009 15:49 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

• MasQQ
Dani86 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 15:45:
Ik heb precies hetzelfde probleem.

Bij mij ziet het er hetzelfde uit als bij martijntjuh, en het wordt steeds erger. Wie heeft dit probleem nog meer?

specs:

C2D E6420 @ 3,2Ghz
HD4850 512MB
Antec 430W PSU
XP x64 SP2.

Zoals je ziet heb ik geen GF7900, dus dit probleem komt niet alleen bij de GF7900 voor.
Heeft de update je niet geholpen?
Pagina: 1 2 Laatste