Toon posts:

9600GT en WoW deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 528 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Heb mijn systeem opnieuw gienstallerd, met de nieuwste drivers.
Maar hij blijft problemen vertonen bij WoW, echter staat WoW wel op een andere harddisk dan het OS.

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-05 21:38
Lekker duidelijk topic :)

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:31
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:13:
Beste Tweakers,

Heb mijn systeem opnieuw gienstallerd, met de nieuwste drivers.
Maar hij blijft problemen vertonen bij WoW, echter staat WoW wel op een andere harddisk dan het OS.
Zo hé!

Zou je wat meer informatie kunnen geven over de problemen (wanneer hoe of wat), wat zijn je system specs e.t.c.?

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Verwijderd

Topicstarter
Er staat 'Deel 2' dus lees effe ''Deel 1' door dan.
Want daar werd dus niet meer gereageert :(

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:37
Welke drivers heb je al geprobeert?

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Verwijderd

Topicstarter
Allen nog maar de nieuwste 180.48.

Verwijderd

Waarom ga je niet verder met je gewone topic?

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:31
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:18:
En toch lijkt het me beter om door te gaan in Deel 1. Een nieuw deel maken omdat niemand reageerd lijkt me forum vervuiling.
Vooral zonder extra informatie in de TS of een verwijzing naar deel 1 is dit onzinnig.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:32

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 15:18:
Zonder deel 1 gelezen te hebben:
- je topic kicken binnen 24 uur is niet toegestaan (weet dus niet of je dat gedaan hebt ja dus..., maar dat wil dus zeggen dat na 24 uur je je eigen topic (deel 1) weer naar boven in de lijsten kunt brengen door een nieuw berichtje te plaatsen, niet door een nieuw topic)
- als er niemand meer reageert, weet niemand het antwoord, óf geef je niet genoeg informatie.
- dit topic geeft ook zééér weinig info, dus hier kan niemand iets mee...

/edit:
Ow ja, "dus lees effe "Deel 1' door dan." motiveert je mede-tweakers nou niet echt om dat te gaan doen, in tegendeel zelfs...

[ Voor 10% gewijzigd door Icephase op 02-12-2008 15:29 ]

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:29
Lage FPS in WOW is een algemeen bekend iets.
Oorzaak is nog steeds onder speculatie maar het schijnt sinds patch 3.0 begonnen te zijn.
Sommige beweren dat het door NVidia komt of door iets anders gedaan aan Blizzard's zijde.

WoW Technical Forums EU

Kijk daar maar eens.

Edit: Wat hier boven is gezegd ^

Fanatix mee eensch zijn

[ Voor 10% gewijzigd door Fanatix op 02-12-2008 15:36 . Reden: Eensch zijn met vorige poster ]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:32

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Maar het vreemde daarbij is dat zijn 8600GT geen problemen gaf (ook NVidia) en zijn nieuwe 9600GT (=8800GT) wél...

Verwijderd

Topicstarter
Het kan dus best zijn, dat er nog een fix door Nvidia word uitgegeven of door Blizzard zelf :)
I hope so :)

9600Gt (=8800GT) Staat die daar gelijk aan dan (A)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 15:37 ]

Verwijderd

Leer anders ook meteen wat spelling voordat je het forum hier gaat vervuilen met je ongeduldige troep.

• Fanatix
Yep, komt veelal voor dat mensen met "high end" systemen slechter presteren dan mensen met bijv. een single core cpu en een ouder videokaartje.
Hoe het komt? Beats me.. maar dat het opgelost moet worden is wel duidelijk.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Verwijderd

Topicstarter
Het is maar wat je vervuiling noemt.

Edit: Fanatix, bedankt dat jij niet zo serieus over al die regels hier doet ;)
Want dat gezeik over die regels, vind ik vervuiling van mijn Topic ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 15:41 ]

• Fanatix
Ik doe wel degelijk serieus m.b.t. de regels ;) maar het is niet mijn taak daar over door te gaan terwijl iemand anders je er al op gewezen heeft.
Anyways hou de Technical Support forums in de gaten tot er een "blue" post te voorschijn komt.
Maar tot die tijd kan je beter geduld hebben.

Verwijderd

Zelf heb ik ook een 9600GT en heb eerlijk gezegd nergens last van kwa lage framerate in wow.
Behalve als ik die shadows op max zet ( nieuw sinds patch 3.0 ) in de video opties dan dropt de framerate al gauw naar de 20fps, daarom heb ik de shadows minimaal staan om toch 50-60fps te houden en toch ook schaduwen te hebben

Heb jij die shadows toevallig ook aan staan? ( misschien staat het in deel 1 ofzo maja niet echt naar zitten zoeken :) )

• Fanatix
TS zegt alle settings op low gehad te hebben. ( In deeltje 1 dus ;) ) maar shadows is inderdaad een flinke deuk voor je fps.
Waren eerst nog wat commando's om deze handmatig (compleet) uit te schakelen maar deze zijn vanuit Blizzard gedisabled.

Verwijderd

Topicstarter
Heb de Shadows op 'Low' gezet, en het Glow Effect uigeschakeld. En ik zit nou tussen de 55-62fps. Toch blijft hij een beetje happeren, en soms geheel vast hangen, als ik ver het landschap in kijk. Maar me WoW staat op een andere hardeschijf dan de OS. Dus zet hem dadelijk even op de hardeschijf van de OS.

Edit: Ik snap niet, waarom hij nou ineens met bijna alles op 'High' wel goed presteert.
Heb ook even al me Add-ons uitgezet, en dat wint wel wat in prestatie :)
Ik installeer WoW dadelijk even opnieuw op de hardeschijf van de OS ;)
En mijn werkgeheugen draait niet in 'Dual Channel'. Het is namelijk 3x 1GB.
En met AA op 8x heeft hij nou ook geen moeite. Dus het is voor zover opgelost ;)
Erg bedankt voor jullie hulp:D!

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 16:02 ]

Verwijderd

Andere hdd zou niks uit moeten, mijne draait ook op andere schijf
Kijk eens naar je add-ons ofzo, heb ook een addon gehad die met een drukke omgeving over ze "zuiger" ging en opeens veel werkgeheugen nodig had om dingen te verwerken waardoor opeens alles ging haperen etc.
naam van addon weet ik niet meer, die heb ik na 2 dagen gelijk shift+delete

ik weet dat je het hebt sinds de nieuwe videokaart maar in de tussentijd zal je ook andere dingen gedaan hebben misschien waaronder nieuwe addons :)

• Depep
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-07-2025
Waarschijnlijk is de performance van je systeem beter met 2x1GB dan met 3x1GB, wel de moeite waard om eens te proberen.

specs

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik zeker eens proberen ;)
Want dat is een handeling van 2 minuten :P
Dus dat is wel de moeite waard:)

Zal het een merkbare verbetering zijn ofniet?
Mijn moederbord is trouwens een : Foxconn A690VM2MA-RS2H

Mischien dat deze voor slechtere prestatie's zorgt.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2008 17:13 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

9600GT en WoW

Niks deel 2. Gewoon doorgaan in je originele topic...

Sowieso voldoet deze topicstart van geen kanten aan de GoT Huisregels

[ Voor 34% gewijzigd door dion_b op 02-12-2008 17:58 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.