Beste Tweakers,
Ik heb net mijn nieuwe Evga 9600GT Dual Slot edition geinstalleerd, en wou WoW even proberen. ter vergeefs, het draait echt slecht. Mijn 8600GT draaide WoW nog beter. Dus ik even Gears of War geprobeert, en die draait hij voluit op 1440x900, zonder lag. Terwijl hij WoW echt slecht draait. Heb de power aansluiting al nagekeken maar die zit goed. heb ook de nieuwste drivers erop staan.
Edit: op al op Low geprobeert, en hij haalt de 60FPS niet eens.
Mijn systeem is:
Amd Atlohn X2 5200+
3GB 800Mhz Ram
3 160GB hardeschijven
500Watt Cooler Master Extreme Power.
Evga 9600GT Dual Slot
Heb ook eerst de oude drivers uninstalled en met driver cleaner gecleaned. en toen nieuwste drivers voor deze kaart erop gezet.
En heb windows nog niet opnieuw installed.
Ik heb net mijn nieuwe Evga 9600GT Dual Slot edition geinstalleerd, en wou WoW even proberen. ter vergeefs, het draait echt slecht. Mijn 8600GT draaide WoW nog beter. Dus ik even Gears of War geprobeert, en die draait hij voluit op 1440x900, zonder lag. Terwijl hij WoW echt slecht draait. Heb de power aansluiting al nagekeken maar die zit goed. heb ook de nieuwste drivers erop staan.
Edit: op al op Low geprobeert, en hij haalt de 60FPS niet eens.
Mijn systeem is:
Amd Atlohn X2 5200+
3GB 800Mhz Ram
3 160GB hardeschijven
500Watt Cooler Master Extreme Power.
Evga 9600GT Dual Slot
Heb ook eerst de oude drivers uninstalled en met driver cleaner gecleaned. en toen nieuwste drivers voor deze kaart erop gezet.
En heb windows nog niet opnieuw installed.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2008 20:03 ]