Hallo Allemaal,
Ik heb onlangs een nieuwe computer gekocht zodat alle nieuwe spellen weer soepeltjes liepen. Echter is het zo dat spellen zoals Farcry2 en COD4/5 pirma draaien voor 30/40 minuten maar dan bevriest het spel in eens. Soms gaat het geluid door, soms rateld het geluid en soms is er helemaal geen geluid meer. Soms klapt het spel er wel gewoon uit en dan kom ik in windows en dan zie ik xfire/ventrilo gewoon door draaien als of er niks aan de hand is.
Met CTRL + ALT + DEL of Windows knop kom ik vervolgens niet meer in windows zodat ik kan zien wat dit veroorzaakt.
Wat zijn mijn specs?:
CooMas CM690 ATX
CooMas RealPower M 700W ATX2
Asus P5Q P45 F RG SA
Int Q9550 775 2833BOX1333 12M
D2 4GB 1066-555 Plus K2 GEI
WD 500 GB SAT2 WD5002ABYS
Club2GB D5 X HD4870 X2 R
Asus 20x DL AT DRW2014S1 BlR
Andere info:
Ik heb eerst vista op deze computer gedraait alleen daar kon ik COD4 MP alleen opstarten als ik headset in mijn pc had zitten etc dus ben ik weer terug gegaan naar XP 32 bit.
Wat heb ik geprobeerd om probleem op te lossen?
Ik ben niet heel erg technisch met computers dus ik heb deze pc ook gewoon bij alternate in elkaar laten zetten...
- VPU recovery uitgezet
- ATI drivers gedownload
- ATI hotfix geinstalleerd
- Spellen spelen zonder enig programma op achter grond aan te hebben
Op internet heb ik al veel topics gezocht alleen kwam ik niet uit de oplossingen die daar aangedragen werden. Enkele topics over dit probleem:
crashende 4870x2 tijdens gamen.
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=277347
Zouden jullie mij kunnen helpen met het achterhalen van het probleem?
Ik heb onlangs een nieuwe computer gekocht zodat alle nieuwe spellen weer soepeltjes liepen. Echter is het zo dat spellen zoals Farcry2 en COD4/5 pirma draaien voor 30/40 minuten maar dan bevriest het spel in eens. Soms gaat het geluid door, soms rateld het geluid en soms is er helemaal geen geluid meer. Soms klapt het spel er wel gewoon uit en dan kom ik in windows en dan zie ik xfire/ventrilo gewoon door draaien als of er niks aan de hand is.
Met CTRL + ALT + DEL of Windows knop kom ik vervolgens niet meer in windows zodat ik kan zien wat dit veroorzaakt.
Wat zijn mijn specs?:
CooMas CM690 ATX
CooMas RealPower M 700W ATX2
Asus P5Q P45 F RG SA
Int Q9550 775 2833BOX1333 12M
D2 4GB 1066-555 Plus K2 GEI
Club2GB D5 X HD4870 X2 R
Asus 20x DL AT DRW2014S1 BlR
Andere info:
Ik heb eerst vista op deze computer gedraait alleen daar kon ik COD4 MP alleen opstarten als ik headset in mijn pc had zitten etc dus ben ik weer terug gegaan naar XP 32 bit.
Wat heb ik geprobeerd om probleem op te lossen?
Ik ben niet heel erg technisch met computers dus ik heb deze pc ook gewoon bij alternate in elkaar laten zetten...
- VPU recovery uitgezet
- ATI drivers gedownload
- ATI hotfix geinstalleerd
- Spellen spelen zonder enig programma op achter grond aan te hebben
Op internet heb ik al veel topics gezocht alleen kwam ik niet uit de oplossingen die daar aangedragen werden. Enkele topics over dit probleem:
crashende 4870x2 tijdens gamen.
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=277347
Zouden jullie mij kunnen helpen met het achterhalen van het probleem?