Hallo,
Ik zit op dit moment opgescheept met een Acer 19" lcd wat ik nu echt veelste klein vind worden en de lage resolutie me ook ergert (1440x900). Nou ben ik op zoek naar een nieuwe monitor die ik vooral ga gebruiken om op te gamen en afentoe een beetje photoshop en een filmpje kijken De volgende eisen stel ik hieraan
Paneel: TN
Resolutie: 1920x1200
Schermgrootte: 24''
Zeer snelle reactietijden
Onmerkbare Inputlag
Moet stabiel op me bureau staan (is klein beetje wankel)
Goede contrast waarden
Budget maximaal €400,-
De extra's zoals ingebouwde speakers, webcam, USB hub etc etc... is leuk maar is absoluut geen eis. Het gaat mij echt 100% om het scherm
Nou heb ik uiteraard al heel wat reseearch gedaan en kom uit op de volgende modellen:
HP W2448HC vanaf €398,-
Samsung Syncmaster 2493HM vanaf €327,-
Samsung Syncmaster 245B+ vanaf €292,-
Samsung Syncmaster T240 vanaf €292,-
Samsung Syncmaster 2443BW vanaf €259,-
BenQ V2400W vanaf €337,-
Dat was het ongeveer waar ik naar zat te kijken maar kom echt geen wijs uit van welke ik nou moet kiezen... Uiteraard zijn andere suggesties ook welkom.
Met vriendelijke groet,
Denny
Ik zit op dit moment opgescheept met een Acer 19" lcd wat ik nu echt veelste klein vind worden en de lage resolutie me ook ergert (1440x900). Nou ben ik op zoek naar een nieuwe monitor die ik vooral ga gebruiken om op te gamen en afentoe een beetje photoshop en een filmpje kijken De volgende eisen stel ik hieraan
Paneel: TN
Resolutie: 1920x1200
Schermgrootte: 24''
Zeer snelle reactietijden
Onmerkbare Inputlag
Moet stabiel op me bureau staan (is klein beetje wankel)
Goede contrast waarden
Budget maximaal €400,-
De extra's zoals ingebouwde speakers, webcam, USB hub etc etc... is leuk maar is absoluut geen eis. Het gaat mij echt 100% om het scherm
Nou heb ik uiteraard al heel wat reseearch gedaan en kom uit op de volgende modellen:
HP W2448HC vanaf €398,-
Samsung Syncmaster 2493HM vanaf €327,-
Samsung Syncmaster 245B+ vanaf €292,-
Samsung Syncmaster T240 vanaf €292,-
Samsung Syncmaster 2443BW vanaf €259,-
BenQ V2400W vanaf €337,-
Dat was het ongeveer waar ik naar zat te kijken maar kom echt geen wijs uit van welke ik nou moet kiezen... Uiteraard zijn andere suggesties ook welkom.
Met vriendelijke groet,
Denny