In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
De maxicosi van mijn zoontje stond ook nog achter in... Leeg gelukkig...Exorcist schreef op maandag 08 december 2008 @ 22:17:
[...]
Oef, toch "mooi" dat er foto's zijn..zijn momenten om niet te vergeten. Gelukkig heb je er relatief weinig aan overgehouden, ik blijf denken aan het jonge gezin dat dit jaar omkwam toen er een vrachtwagen achterop hun auto met caravan reed..
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar
Heb afgelopen zomer nog een bestelbusje achterop gehad, ging gelukkig niet erg hard en zelf optijd de voet van de rem(hoorde hem aankomen) anders was waarschijnlijk de schade groter geweest.
Schade nieuwe bumper, beetje uitdeuk werk , spuitwerk en een nieuw achterlicht
Schade nieuwe bumper, beetje uitdeuk werk , spuitwerk en een nieuw achterlicht

[ Voor 14% gewijzigd door PBloem op 09-12-2008 20:13 ]
Tenzij dat dat een Vrouw in een Polo isJojk schreef op maandag 01 december 2008 @ 12:29:
ik voel me veiliger als er al twee auto's achter me stil staan.

Ik stond ook een keer stil op een weg bij Den Hoorn. Achter mij een Mercedes Vito (zo'n bestel bus). En daarachter knalde dus een meid met haar Polo (zijn dus al 2 dingen die eigenlijk niet op de weg thuis horen) * Roman zoekt dekking. Dus die meid achter op de vito, de vito schoot achter op mij. Polo totaal schade, Vito klein beetje schade. Mijn auto totaal schade. Conclusie: Vito is toch wel wat steviger als een Suzuki Alto uit '92.
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Volgens mij heeft dat niks met stevigheid maar meer met de dagwaarde van je Alto te maken. Schoonzusje van me heeft dat ook ooit gehad (maar dan met Mercedes E-klasse ipv Vito en een vrouw met Golf ipv Polo) in een Toyota Starlet uit '87.
Ze had die auto ooit gekocht voor €450,-, twee jaar later knalt er dus een Golf op een E-klasse op de Starlet. Starlet total loss, dagwaarde van €400,- uitgekeerd gekregen met behoud van wrak. 5 minuutjes met een hamer en wat tools in de weer en de achterklep van de Starlet wilde weer dicht. Schoonzusje rijdt nog steeds in haar Starlet rond
Ze had die auto ooit gekocht voor €450,-, twee jaar later knalt er dus een Golf op een E-klasse op de Starlet. Starlet total loss, dagwaarde van €400,- uitgekeerd gekregen met behoud van wrak. 5 minuutjes met een hamer en wat tools in de weer en de achterklep van de Starlet wilde weer dicht. Schoonzusje rijdt nog steeds in haar Starlet rond
.....
Ben zelf op de autoweg van achteren aangereden door 3 auto's. Er was een file die langzaam op gang gekomen was toen iemand het handig vond om plots op de rem te springen waardoor iedereen bumper aan bumper nog net stil kon komen alleen die 3 man achter me niet. Ik zat zelf in een 307 en een belgische 407 coupé knalde in die van mij daarachter een ford mondeo en een golf geloof ik. Door de klap was toch iets van 60km/u werd ik naar voor geduwd en volgens mijn voorganger heb ik die ook geraakt maar hier was niets van te zien door mij en de politie. Uiteindelijk 1500eur schade verder geen letsel en een paar weken extra afstand gaan houden in files.