Dit is geen goede topic vrees ik. Slecht opgebouwd en allemaal zo paniekerig!
- slowchat effect (elke 3-5 minuten een post!)
- supervage foto's, hej, check je wel eens voor jezelf of foto's mooi duidelijk zijn. Ze zijn nu donker, klein, vaag, onscherp. Dat moet je niet doen! Onnodige moeite en ook veel moeite voor anderen, ze kunnen niks mee doen. Camera moeite in donker? Ga naar buiten voor meer licht. Zal wel el cheapo camera zijn.
- niet eens tijd om foto's te resizen...
- slecht informatie / vage uitleg in TS, dat hoort niet zo
- je gedraagt zich als onervaren gebruiker, wellicht ben je een meisje, en dus zelf aan prutsen geen goed idee als deze laptop zelfs je eerste keer is. Vraag om een hulp of loop gewoon naar de computerwinkeltje in de buurt. Dan word je beter geholpen en weet je wat je kunt doen met RMA. Ik ben bang dat er kapot is gemaakt uit de paniek.
- reggen onder vreemde nicknaam alsof je geen andere keuze hebt om vergeten password op te zoeken. Wil je echt jarenlang blijven onder nicknaam Dringendhulp? Tsk tsk tsk. Forum betekent bijna altijd: je nicknaam zal er jarenlang zo blijven tenzij je mod vraagt de naam even te veranderen.
Hier is duidelijk sprake van onnodige paniek. Relax relax relax... ga niet overhaastig doen, denk rustig na, als je niet uitkomt, vraag meer ervaren persoon in je buurt of ga naar winkel.
En als je goed geholpen wel worden zonder slowchat te maken, post gegevens van je laptop meteen neer, maak mooi scherpe en goed belichte foto's. Zo word je beter geholpen en gaat er ook minder kapot.
Niet gelijk roepen 'mijn laptop is stuk, help me' en verder niks. Dat is tegen de regels op de forum. Ook andere fouten hier kunnen niet zomaar. We kunnen je niet helpen zonder duidelijke gegevens en foto's. Dat moet je even weten.
Ik zit hier echt hoofdschuddend te verbazen hoeveel paniek er te lezen is in deze topic. Slowchat ook nog.
Werkelijk, dit kan gewoon niet.