Toon posts:

nv_disp probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, deze problemen zijn eerder vermeld in andere topics maar krijg het maar niet opgelost.

Ik speel Call of Duty 5, krijg opeens een freeze screen. Als ik de logs check, zie ik nv_disp is in een loop beland.

Drivers geupdate, geen resultaat.
Driver sweeper erover heen, in safe mode: geen resultaat. Opnieuw installeren, helaas.
Oude drivers, nog oudere drivers, nieuwe drivers, beta drivers.... Geen resultaat, hij blijft vastlopen.

Op een gegeven moment ik regoreus, alles eraf, inclusief besturingsprogramma's, alles er weer helemaal schoon op. Geen succes. Hij blijft elke keer vastlopen.
Internet doet het, maar een spel spelen, ho maar. Ook andere spelletjes gaat hij vastlopen.

Wie kan mij een oplossing bieden?

Specs:
MSI P45 neo 3 FR moederbord(maand oud)
Intel P4 E7200 (2x 2.53 GHZ)(maand oud)
2 GB geheugen(maand oud)
9600 GT videocard
550 Watt voeding(maand oud)

Ik had alles vervangen wat nodig was, om bij te blijven.

Mijn kast staat aan de zijkant open en de warmte kan gewoon weg. Ik heb 3 fans, 2 inblazend en 1 uitblazend. Warmte zou mijn inziens niet het probleem moeten zijn.

Ik heb gezocht op internet maar word er niet wijzer van wat nu daadwerkelijk de oplossing zou moeten zijn.
Ik heb alles zoveel mogelijk gedaan om het werkend te krijgen, MSI pagina bezocht en daar een update gedaan om het mogelijk werkend te krijgen. Helaas.

Wie zou mij een passende oplossing kunnen bieden? Ik ben u zeer dankbaar.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:47

M2M

medicijnman

of je videokaart is fisiek defect (brak geheugen bijvoorbeeld), of het is een softwareprobleem. Als je je pc al compleet vernieuwd hebt, dan is de kans groot dan het met de software wel goed zit.

Probeer anders even: memtest86 draaien (min. 3 uur), orthos of prime95 draaien (liefst overnacht), tafelventilator voor je pc kast (zelfs met 4 fans kan je airflow zo brak zijn dat je videokaart te warm wordt), windows updaten inclusief .net rommel.
om maar eens wat tips te geven ;)

-_-

Verwijderd

Topicstarter
M2M schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:54:
of je videokaart is fisiek defect (brak geheugen bijvoorbeeld), of het is een softwareprobleem. Als je je pc al compleet vernieuwd hebt, dan is de kans groot dan het met de software wel goed zit.

Probeer anders even: memtest86 draaien (min. 3 uur), orthos of prime95 draaien (liefst overnacht), tafelventilator voor je pc kast (zelfs met 4 fans kan je airflow zo brak zijn dat je videokaart te warm wordt), windows updaten inclusief .net rommel.
om maar eens wat tips te geven ;)
Ik heb een nieuwe post geplaatst met het topic NV_DISP. Heb het probleem uiteindelijk opgelost, maar is niet wat ik verwachtte.

Zie topic:
NV_DISP(DLL) OORZAAK