MOBO voor phenom x4 - GA-MA770-DS3 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-04 16:03
Ben op zoek naar mobo. Onboard graphics gebruik ik niet.
Mijn oude antieke systeem heeft ASUS A7N8X deluxe en is super stabiel. Daarom toch altijd een fan van ASUS geweest. Ik lees nu toch wat mindere verhalen over de ASUS AM2+ borden icm de Phenom x4.
Is ASUS niet meer wat het geweest is?
Heb ook Gigabyte GA-MA770-DS3 gezien. Er is wel veel te koop voor circa € 80 .

Welke ervaringen hebben jullie met (budget) borden icm de energie vretende Phenoms ?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Verwijderd

Ik zou echt voor de Gigabyte gaan. Betere support en betere details (zoals goede SATA kabels).

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:49
H3llSiNG schreef op zondag 30 november 2008 @ 21:14:
Ben op zoek naar mobo. Onboard graphics gebruik ik niet.
Mijn oude antieke systeem heeft ASUS A7N8X deluxe en is super stabiel. Daarom toch altijd een fan van ASUS geweest. Ik lees nu toch wat mindere verhalen over de ASUS AM2+ borden icm de Phenom x4.
Is ASUS niet meer wat het geweest is?
Heb ook Gigabyte GA-MA770-DS3 gezien. Er is wel veel te koop voor circa € 80 .

Welke ervaringen hebben jullie met (budget) borden icm de energie vretende Phenoms ?
Hey ik gebruik zelf de GA-MA790X-DS4 net een klein stapje hoger dan de 770-DS3 en het is echt een super fijn moederbord met alles er op en eraan. Over het algemeen maakt GigaByte erg stabiele moederborden en de chipsets van amd (of het nu de 770 is of de 790X) zijn erg stabiel.

Ik zou even kijken of je er eentje met een 790X chipset kunt bemachtigen omdat deze net wat sneller zijn. Zelf heb ik een Phenom9600 Black Edition en die draait stabiel ook is zelfs redelijk recent de bios nog geupdate.

~ Mijn prog blog!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-04 16:03
Voor de Gigabyte mobo is een BIOS update nodig. Kan dit zonder dat het systeem werken is?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

PMG FAQ - Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen?
Tweaker? het komt concreet hierop neer: er wordt immers van een echte Tweaker verwacht dat hij/zij zélf zijn/haar eisen kan opstellen en daarna zélf op zoek gaat:
Ervaringen zoek je op GoT met de search, en reviews bij de productreviews. Er ligt al zat info, je hoeft alleen de moeite te doen om het op te rapen.

Dit topic is gesloten.