Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Installaties bij het opstarten tegengaan

Pagina: 1
Acties:

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11 10:54
goedenavond.

Sinds gister heb ik een probleem met mijn pc.
Ik startte de installatie van limewire en direct erna begon me pc steeda trager en trager te worden.

Toen deed ik alt.tab en kreeg ik na tien minuten het alt.tab scherm er half voor met daarop zo.n zestig installaties van limewire.

Bij restart probeert ie alle installaties opnieuw toe te passen.
De pc begint dan weer langzaam te crashen.

In veilige modus alle temp mappen geleegd maar le ik weer naar windows gewoon ga crash ie weer. Hoe kan ik dit oplossen?

Kan nu mijn werk niet doen.Heb dit al moeten typen met mijn mobieltje...

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-11 13:40

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

In veilige modus zou je alles wat mee opstart uitzetten d.m.v. msconfig te gebruiken.
Ga naar Start > Uitvoeren > "msconfig" > Enter/OK > Services > Vinkje aankruisen bij "Alle Microsoft-services verbergen" en dan alles uitvinken > Dan Opstarten > Alles Uitschakelen > Toepassen/OK en herstarten.
Ik hoop dat het gaat werken, want het betreft jou limewire installaties.
Zo niet, installeer je XP toch gewoon weer opnieuw? Zoiezo is het wat handiger om eerst alle benodigde software er eerst op te gooien i.p.v. een programma zoals Limewire.
Als je zeker weet dat je alle software die belangrijk is (Office, Virusscanner, Firefox (?), Codec Pack(s) [K-Lite], plugins zoals Java/Flash/Shockwave etc.).

-Rick

• MRED
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2020

MRED

Carpe diem...

Je kan ook ff in het register kijken onder HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run of daar de installer(s) van Limewire staan. Als dit zo is, deze sleutels eruit gooien.

Dan zou het opgelost moeten zijn.

Mijn weblog

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Download ook ff Startup Control Panel. Typisch zo'n tooltje die je op je USB stick zet.
http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml

🇪🇺 Buy from EU (GoT)