Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een M2N-SLI Deluxe MoBo.
Ik heb her en der gelezen dat de standaard bios van dit mobo brak is.

Ik wil daarom dus graag de bios updaten maar weet eigenlijk niet hoe ik dat moet doen.
Ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen.

Als jullie nog meer speccs van me pc nodig hebben dan moet je daar maar naar vragen maar volgens mij is dit genoeg info voor een BIOS update.

Alvast Bedankt!

BouwKeet

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-05 14:18

RvL

Dat staat haast letterlijk in de FAQ en die staat letterlijk bovenaan in het forum. Een zoekvraagje dus ;)

Linkje:
Waar kan ik de BIOS downloaden en hoe moet ik het updaten?

Ook op de site van de fabrikant is meestal uitgebreid te vinden hoe je het beste een update uit kan voeren.

Daarnaast, je hebt gehoord. Heb je ook zelf ondervonden? If it ain't broken, don't fix it. Als je nu geen problemen heb, waarom dan een update? Zeker omdat je van toeten noch blazen weet en een foutieve update dodelijk kan zijn (voor moederbord dan hè;)) zou ik toch enige voorzichtigheid in acht nemen.

[ Voor 45% gewijzigd door RvL op 28-11-2008 13:12 ]

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-12-2025

ByteDelight

Retro computing is alive!

Wat dacht je van de handleiding van jouw moederbord? |:(

Het kan op verschillende manieren: vanaf een floppy of vanuit Windows.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-05 19:24
If it ain't broken, don't fix it.
Golden rule, veelal neem je een risico zonder echte verbeteringen!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zoals RvL aangeeft is deze info gewoon in de FAQ van dit subforum te vinden, naast hoogstwaarschijnlijk ook in de handleiding van je moederbord.

Op GoT verwachten we niet dat je alles al weet, maar wel dat je zelf de moeite doet. In dit geval lijkt dat niet zo te zijn en ben je met "her en der" veel te vaag over waar je dingen vandaan hebt. Wegens die gebrek aan eigen inzet gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.