Hallo,
Excuses ASP/C#
Ik probeer nu al een tijdje een image uit een sql database te halen.
Erin zetten lukt me prima maar eruit halen wil niet echt.
Nu had ik hier een leuke tutorial gevonden en het uploaden naar de database lukt.
link
Maar eruit halen wil maar niet lukken ik vermoed dat ik een definitie mis maar ik weet niet welke.
Deze heb ik er momenteel in staan:
Weet 1 van jullie het of hoe zou ik er achter kunnen komen zoeken levert mijn niets op
Zie foto:
Het gaat om de FromStream en de Save die hij niet herkent.
Excuses ASP/C#
Ik probeer nu al een tijdje een image uit een sql database te halen.
Erin zetten lukt me prima maar eruit halen wil niet echt.
Nu had ik hier een leuke tutorial gevonden en het uploaden naar de database lukt.
link
Maar eruit halen wil maar niet lukken ik vermoed dat ik een definitie mis maar ik weet niet welke.
Deze heb ik er momenteel in staan:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| using System; using System.Data; using System.Configuration; using System.Collections; using System.Web; using System.Web.Security; using System.Web.UI; using System.Web.UI.WebControls; using System.Web.UI.WebControls.WebParts; using System.Web.UI.HtmlControls; using System.Web.Configuration; using System.Data.SqlClient; using System.Data.SqlTypes; using System.IO; using System.Drawing.Imaging; |
Weet 1 van jullie het of hoe zou ik er achter kunnen komen zoeken levert mijn niets op
Zie foto:

Het gaat om de FromStream en de Save die hij niet herkent.
[ Voor 23% gewijzigd door een moderator op 26-11-2008 21:43 . Reden: Code tags toegevoegd ]