Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 17:06:
[...]

blijkbaar is de software dezelfde ???
want ik heb het nu gedaan en eris geen verschil het eniges nu datik allkwijt ben maar an ook alles !!!!!!
echt stom muziek afbeeldingen etc....
welke software kanj nog zoal op je SE k750i zetten ?

danku
Dit topic is niet om de K750i te bespreken.

Zou je verder een beetje op je spelling en interpuntie willen letten? Dit leest nogal onprettig.

[ Voor 56% gewijzigd door RoD op 13-04-2009 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w705 in mijn bezit :)

Jammer dat dat "citybeat flashmenu" er niet opzit :(

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_43qMEcq6F1s/SEx4q07GbDI/AAAAAAAAAUk/1kmpheM_b-Y/s320/Menu_Citybeat.png

Wel te vinden op internet trouwens:

http://www.topsony.com/forum/local_links.php?catid=300

Kan je erop krijgen met a2uploader.exe..

maar aangezien de w705 geen bestandsbeheer heeft kloppen alle verwijzingen niet meer.. Iemand die hier meer verstand van heeft ?
Ik kan de swf wel omtoveren tot een fla maar verder ben ik geen flashtovenaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schop!

Leuke spulletjes:

http://www.se-stuff.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Citybeat wel als .thm bestand! Hebben? Is origineel van mn SE W880i.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 23 april 2009 @ 09:00:
Ik heb Citybeat wel als .thm bestand! Hebben? Is origineel van mn SE W880i.
Hiervoor had ik ook de 880 :-)

Maar dat menu schijnt opgebouwt te zijn in Flash Lite 1.1.. en menu's voor W705 zijn in 2.1..

En converteren schijnt niet mogelijk te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj44kie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik heb nu ongeveer 3 maanden de G705 in mijn bezit, alleen het is me nog niet gelukt om via het Youtube programma video's te bekijken of muziek te luisteren. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik maak gebruik van Telfort online bundel en kan wel gewoon surfen. Wellicht heeft het iets te maken met de streamingsinstellingen, alleen zou ik niet weten hoe ik deze aan moet passen.
Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben we het nog niet gehad over de speciale toetsen op de G705...op de toetsen 3, 6, 9 en # staan tekens die dienen tijdens het gebruik in de webbrowser. Kan iemand uit eigen ervaring vertellen hoe dit nu precies werkt? Worden deze functie-toetsen alleen zichtbaar tijdens het surfen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:40

Thapous

Nee toch niet.

Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 23:07:
Volgens mij hebben we het nog niet gehad over de speciale toetsen op de G705...op de toetsen 3, 6, 9 en # staan tekens die dienen tijdens het gebruik in de webbrowser. Kan iemand uit eigen ervaring vertellen hoe dit nu precies werkt? Worden deze functie-toetsen alleen zichtbaar tijdens het surfen?
Deze toetsen lichten paarsachtig op tijden het surfen inderdaad. Maar verder durf ik er niet heel veel over te zeggen gezien ik ze eigenlijk niet gebruik.

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-09 09:48
Qua functies ben ik dik tevreden. De bouwkwaliteit is ondermaats :( De verf van mijn D-pad bladdert na een dikke maand al af, en rechtsonder piept de cover. Dit kan deels opgelost worden door wat wc-papier tussen batterij en cover te plaatsen. Maar door een stom ongelukje is mijn G705 op de straat gevallen, en kan ik hem nu voor dat 'piepend' euvel niet meer binnenbrengen... Iemand een adresje waar je back covers kan kopen voor de G705? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superstudent
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-01-2022
Niet zo'n heel actief topic dit... :).
Vroeg me eigenlijk af of je bij de G705 via USB de telefoon kan opladen, heb dit nog niet ergens kunnen achterhalen, weet iemand dit uit eigen ervaring???
En is de bouwkwaliteit echt zo slecht als cocico hierboven beschrijft?

[ Voor 15% gewijzigd door Superstudent op 22-05-2009 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 23:07:
Tuurlijk wel:
CLB schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:33:
The rightmost column of keys only has a warmer tint - an inevitable spillover from the alternative purple backlighting in web-browser mode. The keys are shortcuts for the web related search, bookmarks, home and zoom features.

DAT IS BRUUUUUUUUT MAN :9~ :D

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/20j24yh.jpg
Superstudent schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 23:39:
Niet zo'n heel actief topic dit... :).
Vroeg me eigenlijk af of je bij de G705 via USB de telefoon kan opladen, heb dit nog niet ergens kunnen achterhalen, weet iemand dit uit eigen ervaring???
En is de bouwkwaliteit echt zo slecht als cocico hierboven beschrijft?
Komt helaas toch doordat het een el cheapo telefoontje is, dacht ik al aan de hand van de prijs..
Heb 'm zelf gezien / bevoeld toentertijd in verschillende winkels, maar die prijs die die heeft hoort er ook bij!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Pelle

🚴‍♂️

* subtiel kickje *

* Pelle heeft sinds vandaag ook een W705
Mooi ding _O_
Ik had een T650 en daar was ik al zwaar tevreden over, en dit ding heeft eigenlijk al het goede van de T650 en dan nog meer ;)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Pelle

🚴‍♂️

Wellicht kan het helemaal niet, maar ik hoop van wel:

Als ik bezig ben met iets, en m'n W705 dichtschuif, dan gaat 'ie niet automatisch op toetsblokkering. Als ik dan klaar ben met hetgeen ik doe (internetten, foto maken, whatever) dan wil ik 'm wel op toetsblokkering zetten. Maar de enige manier om dat te doen lijkt te zijn 'm weer open te schuiven en weer dicht te schuiven?
Je kunt het ding dus wel van de toetsblokkering afhalen als hij dicht zit, maar niet weer erop zetten?

Of lees ik ergens overheen in de (Duitse :+) manual?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Weer even een kickje

Afgelopen week besloten een W705 te halen, omdat deze - in tegenstelling tot de W715 - wifi zou hebben en ik geen gebruik zou gaan maken van de a-GPS waarover de W715 beschikt. (Ik ging puur af op de specs op de SE-site)

Krijg ik net te horen dat de W715 wel beschikt over wifi, en een volwaardige(re) browser en dus a-GPS en een accelerometer voor het kantelen van je vensters, maar weer geen ondersteuning voor animated wallpapers.

Ik zoeken en zoeken en zoeken, maar nergens is die W715 in NL te verkrijgen, dus ik annuleer m'n order wel met de W705 en wacht wel op de W715, ik wil toch wel die volwaardige(re) browser hebben en dan toch ook maar de GPS en in het zwart.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Inmiddels via een Belg een zwarte W715 weten te bemachtigen, deze is keurig te koop via hotgsm.be en was nog goedkoper ook dan de W705 hier in NL :Y)

Debranden was een eitje met de nodige hulp en tutorials, nu kijken hoe het mogelijk is om alle apps via Wi-fi te laten verbinden ipv 3G of EDGE etc. te gaan gebruiken...

Sorry voor de smerige dubbelpost

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Pagina: 1 2 Laatste