Toon posts:

Gforce 9600 gt of?

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag in een aanbieding een gforce 9600 bij salland automatisering voor 81 euro en vond dat een heel mooi verjaardag kado voor mezelf. Nu blijkt dat ding uitverkocht te zijn en komt hij niet meer terug.

Andere 9600 kaarten zijn allemaal boven de 95 euro en ik moet er een hebben van onder de 90. Nu is er geen een die daaronder is dus ik moet op zoek gaan naar een ander. Nu heb ik me nog nooit verdiept in een Ati kaart en vroeg me ook af welke kaart van ATI overeen komt met een Gforce 9600.

Ik zoek een kaart met minimaal 512MB ( met oog op de toekomst ) en hij moet dus onder de 90 zijn. Kan iemand voor mij kijken wat voor kaart dat van ATI kan zijn en kan iemand me ook vertellen wat ati doet tegenover Gforce?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? doornemen en aan de hand van reviews en benchmarks zou je aan de score's wel een gelijkende kaart van ati kunnen vinden. Al zou je meteen ook naar de 3870 kunnen kijken.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 22:02

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Zoals Wiethoofd al zegt kun je dit zelf, zie dan ook **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?.
Zoek wat reviews op internet en begin met lezen, er zijn genoeg vergelijkende tests over het huidige aanbod te vinden. Ook kun je kaarten van ATi uitzoeken die binnen je budget vallen en daarvan reviews opzoeken waar de 9600 serie van nVidia in mee is genomen als vergelijkingsmateriaal.
Het is hier tenslotte geen helpdesk.

[ Voor 4% gewijzigd door Ultraman op 26-11-2008 18:56 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.