Aankoop Onkyo C5115

Pagina: 1
Acties:

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-01 10:53
Na veel forums etc. review sites e.d bezocht te hebben twijfel ik nogsteeds met de aankoop van de Onkyo c5115 ik ben niet echt bekend met home cinema spul en dit is dan ook de eerste set die ik aanschaf, is dit een goede set om mee te beginnen? Ik wil er vooral dvd's mee af gaan spelen mijn xbox360 op aansluiten en eventueel muziek mee luisteren maar dat is niet het belangrijkst.

Mijn budget is maximaal 500 euro, is dit dan een goede keuze of zijn er alternatieven die beter zijn om aan te schaffen?

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb je hier toevallig al gekeken?
Digitale surround reciever + 5.1 speakers

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-01 10:53
Jep maar ik zie niet echt reacties op de c5115 of deze set goed gevonden wordt, ook vindt ik de alternatieven die besproken worden niet mijn smaak er hoeft niet persé een reciever bij te zitten ik ben gewoon benieuwd wat er aan te raden is voor die prijs

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Je weet dat de C1515 exact hetzelfde is als de daar veel besproken S5105? Enige verschil is de bijgeleverde DVD-speler bij de C1515.
Dus als in het genoemde topic niks nuttigs voor je bijstaat vrees ik dat ik je niet verder kan helpen. Een ideaal alternatief dat daar genoemd wordt, als je zoals je net zegt geen reciever nodig hebt, is de Onkyo THXHD22.
Verder is erg zeer veel te vinden over de S5105 (www.avforums.com onder meer).