Systeem samen stelleb

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

• GreX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-01 15:48
Beste GoT'ers,

Ik ben na 4 jaar redelijk toe aan een nieuw systeem :) Mijn vorige systeem was een HP met AMD Atlhon 3000+. Nu ben ik eigenlijk van plan om een systeem zelf samen te stellen, maar heb er de totaal geen verstand van wat nou goed bij elkaar past etc.

Mijn budget: 600 a 700 eur.
Wat wil ik er mee: gamen, photoshop en internetten.
Stille

Zelf had ik een aantal componenten gevonden.

€ 106,03 Seagate Barracuda 7200.11 ST31500341AS, 1.5TB
€ 206,44 Asus Maximus II Formula
Is dit wat?

Groeten

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-01 13:05

Bolletje

Moderator Harde Waren
Kan je zelf niets samenstellen aan de hand van de BBG's? :s

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met kijken naar het Best Buy Guide topicoverzicht. Verder staan er in de CSL FAQ een aantal nuttige topics om na te lezen, zodat je zelf aan de slag kunt :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-01 01:48

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wat is er nu anders in CSL? doornemen. Verder staan in de Best Buy Guide's genoeg samenstellingen waar je mee uit de voeten moet kunnen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-01 22:29

DefLite

Why so serious?

lees FAQ door

/edit
spuitelf 1111

[ Voor 21% gewijzigd door DefLite op 25-11-2008 15:26 ]

• GreX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-01 15:48
Bedankt, gambieter en wiethoofd.. Jullie geven nog een normale reactie!

Groeten

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ps. GreX, het zou trouwens geen kwaad kunnen om eens iets bij te gaan dragen aan dit forum in plaats van alleen maar vragen te gaan stellen. Je loopt hier nu meer dan 4 jaar rond, dus dat zou je onderhand wel moeten weten ;)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:05

Thandor

SilverStreak

Aldus het CSL beleid is dit inderdaad niet de bedoeling op GoT :o. Derhalve ga ik het topic sluiten.

Zoals in het beleid aangegeven kun je het beste de Best Buy Guides ter hand nemen. Ook kun je HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? raadplegen. Daar wordt onder andere uitleg gegeven over het zoeken naar hardware, reviews en benchmarks. Zo zijn er speciale websites die hardware testen en hier verslag van uitbrengen. Tweakers.net brengt zelf ook reviews uit en bezoekers van Tweakers.net hebben ook de mogelijkheid om hun woord te doen over iets in de product reviews :).

Al met al zijn er veel bronnen, waaronder ook de productpagina's van fabrikanten, die je kunt raadplegen om te kijken welke producten goed zijn. Zet alle gevonden informatie even op een rij en ga afwegen (prijs, features, prestaties, etc.). Het enige wat je dan nog te doen staat is het bestellen, opbouwen en tweaken van de nieuwe hardware ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.