Ik heb onlangs een nieuw toetsenbord aangeschaf (Logitech MX3200) en sindsdien kan ik met games geen gebruik meer maken van a + w + spatie. Dat wil zeggen dat ik niet links naar voren kan springen. Helaas had ik dat niet had met mijn vorig toetsenbord (Logitech Desktop).
Het gekke is dat d + w + spatie wel werkt, dus de 3 toetsencombinatie-probleem is niet aanwezig. Dit heb ik getest met verschillende games (WoW, CS:S, L4D en CoD4). Ook heb ik de setpointdrivers geinstalleerd, dit mocht het probleem niet oplossen. Het daarna verwijderen ook niet.
Ik draai XP Pro SP3, mocht het van belang zijn.
Iemand een idee?
[edit]Even een remap in Counterstrike gedaan: Als ik de toetsen op tfgh zet, (met t als naar voren lopen) dan is het probleem niet aanwezig.
[edit2]
Ik kan wel schuin naar achteren springen met a + s + spatie.
Het gekke is dat d + w + spatie wel werkt, dus de 3 toetsencombinatie-probleem is niet aanwezig. Dit heb ik getest met verschillende games (WoW, CS:S, L4D en CoD4). Ook heb ik de setpointdrivers geinstalleerd, dit mocht het probleem niet oplossen. Het daarna verwijderen ook niet.
Ik draai XP Pro SP3, mocht het van belang zijn.
Iemand een idee?
[edit]Even een remap in Counterstrike gedaan: Als ik de toetsen op tfgh zet, (met t als naar voren lopen) dan is het probleem niet aanwezig.
[edit2]
Ik kan wel schuin naar achteren springen met a + s + spatie.
[ Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 24-11-2008 20:03 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)