Wist niet waar ik dit neer kon zetten, dus even een nieuw topic. Ik heb sinds een half jaartje een Sony A200. Hier heb ik al veel plezier van, maar wil mijn gear wat gaan uitbreiden richting de lente/zomer zodat ik lekker de natuur in kan om vogels e.d. te fotograferen. Daarnaast wil ik binnen ook betere foto's maken en dus een flitser wil aanschaffen. Alleen de keuze in dit alles is zo enorm!
Ik ben eens gaan rondzoeken en kwam uit op onderstaande producten. Het blijft hobby, en hoef dus niet 'het beste van het beste' te hebben. Het moet allemaal leuk blijven. Zijn er betere producten qua prijs/kwaliteit? Goedkopere alternatieve die ook leuk zijn / werken? Wat is belangrijk om op te letten bij aanschaf van een flitser, telezoomlens en teleconverter? Een een UV/polarisatie filter: hoe belangrijk is die en wat zijn daarin de criteria's? Ik zag dat je daarin ook bijzonder veel keuze hebt!
Sigma 150-500mm F 5-6.3 APO DG OS Sony
€ 788,00
Sigma 2.0x TeleConverter EX DG APO
€ 229,00
SONY HVL F42AM Flitser
€ 195
Ik ben eens gaan rondzoeken en kwam uit op onderstaande producten. Het blijft hobby, en hoef dus niet 'het beste van het beste' te hebben. Het moet allemaal leuk blijven. Zijn er betere producten qua prijs/kwaliteit? Goedkopere alternatieve die ook leuk zijn / werken? Wat is belangrijk om op te letten bij aanschaf van een flitser, telezoomlens en teleconverter? Een een UV/polarisatie filter: hoe belangrijk is die en wat zijn daarin de criteria's? Ik zag dat je daarin ook bijzonder veel keuze hebt!
Sigma 150-500mm F 5-6.3 APO DG OS Sony
€ 788,00
Sigma 2.0x TeleConverter EX DG APO
€ 229,00
SONY HVL F42AM Flitser
€ 195