[iPhone 3G] Home knop kapot?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21
Sinds 2.2 werkt mijn home toets niet meer? Althans, heel even wel, daarna niet meer... Soms als ik 'm langer ingedrukt houdt, dan wil 'ie soms wel. Rebooten heeft niet geholpen. Ook harde reset niet...

edit: defecte home buttons vind je genoeg over, maar dit hang echt samen met update 2.2 lijkt het wel... en dat lijkt me nieuw.

Geen idee of ik nu terug ga met mijn toestel (heb deze in België aangekocht)...

edit 2: als ik de toets langer ingedrukt houdt, dan werkt 'ie wel... 8)7

Downgrading is not an option, I guess?

[ Voor 46% gewijzigd door Nik op 23-11-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Nik schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:33:
Sinds 2.2 werkt mijn home toets niet meer? Althans, heel even wel, daarna niet meer... Soms als ik 'm langer ingedrukt houdt, dan wil 'ie soms wel. Rebooten heeft niet geholpen. Ook harde reset niet...

edit: defecte home buttons vind je genoeg over, maar dit hang echt samen met update 2.2 lijkt het wel... en dat lijkt me nieuw.

Geen idee of ik nu terug ga met mijn toestel (heb deze in België aangekocht)...

edit 2: als ik de toets langer ingedrukt houdt, dan werkt 'ie wel... 8)7

Downgrading is not an option, I guess?
Heb je hem geprobeerd te herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
Cloudje schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:54:
[...]

Heb je hem geprobeerd te herstellen?
Zojuist gedaan. Maar het ding werkt nu nog slechter. Zou het toevallig zijn dat mijn homebutton stuk is gegaan terwijl de update bezig was? Echt zo vreemd. Nu moet ik echt hard en lang drukken voor ik een reactie krijg... Vervelend!

Ding gaat terug. Nu wel een beetje spijt van mijn aankoop. Die dingen zijn blijkbaar nogal kwetsbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
Zpottr schreef op zondag 23 november 2008 @ 18:41:
[...]

Goeie conclusie d:)b er is er misschien één stuk dus ze zijn allemaal kwetsbaar.
Zoek eens op Google, home button en defect. Erg knap om een toestel te bouwen, waar maar 3 knoppen op zitten. En het dan voor elkaar krijgen om de meest gebruikte knop stuk te laten gaan na 3 maanden gebruik. ;)

Om maar te zwijgen over de rest van de problemen. Zo zit mijn geluidknopje erg los, is mijn backlight rechts bovenin erg donker, loopt Safari altijd vast bij een iets te grote site... Ik heb er mee leren leven, maar dit is toch wel de druppel zeg maar ;) Ik laat deze repareren en ga een fatsoenlijke telefoon kopen (als die nog bestaan). Dan verkoop ik deze oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Nik schreef op zondag 23 november 2008 @ 19:02:
[...]

Zoek eens op Google, home button en defect. Erg knap om een toestel te bouwen, waar maar 3 knoppen op zitten. En het dan voor elkaar krijgen om de meest gebruikte knop stuk te laten gaan na 3 maanden gebruik. ;)
Ja, da's de de fallout van 10 miljoen verkochte exemplaren. Aan wat forum posts kun je niet echt een defect rate meten :) Maar jouw exemplaar is wel echt maandagmorgen zo te lezen - al heb je 'm nog niet laten repareren dus?
loopt Safari altijd vast bij een iets te grote site...
2.2 geinstalleerd? Was bij mij de oplossing hiervoor.
Ik heb er mee leren leven, maar dit is toch wel de druppel zeg maar ;) Ik laat deze repareren en ga een fatsoenlijke telefoon kopen (als die nog bestaan). Dan verkoop ik deze oude.
Ik hoop oprecht dat je iets kunt vinden dat je wel "fatsoenlijk" vindt :) maar met wat ik zo hier en daar bij collega's en vrienden zie... wens ik je heel veel succes.

[ Voor 5% gewijzigd door Zpottr op 23-11-2008 19:11 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
Iemand die weet waar ik in NL mijn BE iPhone kan laten repareren onder garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Nik schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:01:
Iemand die weet waar ik in NL mijn BE iPhone kan laten repareren onder garantie?
Niet.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:27
Nik schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:01:
bij dezelfde (winkel)keten waar je hem in belgie hebt gekocht?!?!? misschien nog bij een applestore in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Punksmurf schreef op zondag 23 november 2008 @ 20:27:
^^ waarom niet? Apple doet ook niet moeilijk over in de US gekochte laptops. Loop de Apple winkel in het vraag het, zou ik zeggen.
Hun laptops vallen inderdaad onder internationale garantie. iPhones niet.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
Deze posts zijn afgesplitst van [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 16. Problemen moeten namelijk in een nieuw topic.

Je hebt in Nederland geen garantie op je in België gekochte iPhone. Dat komt mede omdat de iPhone niet door Apple maar door T-Mobile verkocht wordt in Nederland. Overigens is dat het risico wat je loopt met importeren. Je kunt hem natuurlijk wel gewoon naar België brengen, of misschien wel opsturen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:27
netjes schoongehouden mod!

wel wordt er in app-stores niet echt moeilijk gedaan als je daar een product van apple brengt. wel kanhet je geld kosten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou even langs Apple Store gaan (edit: in Belgie) als er nog garantie op zit. Vraag is alleen of ze het als gebruikersschade gaan zien. Die knopjes zijn inderdaad gevoelig, en een beetje vocht of vuil is al funest voor dat knopje. Ik maak die iPhones dagelijks open, en dan weet je wel hoeveel stof er langs het knopje naar binnen gaat.
Pagina: 1