2 jaar geleden heb ik een FRITZ!Box Fon WLAN 7050 Annex A, Firmware version 14.04.26 gekocht, om zo optimaal gebruik te kunnen maken van de VOIP mogelijkheden. Nu heb ik de mogelijkheid om bij een contractsverlenging bij xs4all gratis een FRITZ!Box 7170 te bemachtigen. Omdat deze een aansluiting heeft (USB) voor een printer, is het wel een hele interessante apparaatje voor mij.
Ik heb in de loop van de jaren al heel wat pc's en laptops + een firewall met veel specifieke forwardings van poorten etc etc in mijn fritzbox geconfigureerd. Om bij een nieuwe fritz alles weer handmatig te moeten configureren zie ik niet echt zitten. Is het mogelijk om een backup te maken, en dat bestand weer over te zetten op de 7170? Of is dat niet compatible?
Ik heb in de loop van de jaren al heel wat pc's en laptops + een firewall met veel specifieke forwardings van poorten etc etc in mijn fritzbox geconfigureerd. Om bij een nieuwe fritz alles weer handmatig te moeten configureren zie ik niet echt zitten. Is het mogelijk om een backup te maken, en dat bestand weer over te zetten op de 7170? Of is dat niet compatible?