Toon posts:

HELP met asus Eee 900 xp

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views

Verwijderd

Topicstarter
help ik heb een asus Eee 900 xp versie.

maar hij start niet op komt alleen tot waar je kan kiezen veilige modus enz.....

hoe kan ik dit weer maken :(

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Neem de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door.

mmh lijkt me meer softwarematig. Geef eens wat meer info over je systeem. Os bijvoorbeeld....? Wat heb je veranderd waarom het niet meer werkt?

Neem de Windows FAQ eens door: Windows Clients - FAQ

[ Voor 64% gewijzigd door Noork op 23-11-2008 15:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
asus Eee 900 windows xp

waar kan ik de rest vinden ??

ik had er een virus op en heb van de helpdesk van xs4all progjes gekregen om deze te verwijderen maar toen ik dat instaleerde voel hij uit en doet hij verder niks meer

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-01 21:16
Boot eens een ubuntu install ofzo (evt via usb?). Red daar je belangrijkste docu's en bestanden mee en formateer de boel. Dan kun je opnieuw windows xp erop zetten (met usb-stick oid). Waarschijnlijk is je MBR (Correct me if i'm wrong) naar de knoppe en moet je die of repareren of dus gewoon xp er opnieuw opknallen.

Evt dat iemand met wat meer verstand daarover misschien nog een commandje kan posten waarmee hij z'n mbr kan fixen..

[ Voor 3% gewijzigd door Wackoz op 23-11-2008 17:16 ]

één is geen, twee is één

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-01 10:58
Wackoz schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:15:
Boot eens een ubuntu install ofzo (evt via usb?). Red daar je belangrijkste docu's en bestanden mee en formateer de boel. Dan kun je opnieuw windows xp erop zetten (met usb-stick oid). Waarschijnlijk is je MBR (Correct me if i'm wrong) naar de knoppe en moet je die of repareren of dus gewoon xp er opnieuw opknallen.

Evt dat iemand met wat meer verstand daarover misschien nog een commandje kan posten waarmee hij z'n mbr kan fixen..
Met een brakke MBR krijg je ook dat startscherm van Windows niet meer hoor ;)

Maar idd, meer dan redden van documenten zal het nu niet meer zijn.

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Verwijderd

Topicstarter
hij is 2 dagen oud dus er staat niks belangrijks op ???hoe of wat moet ik er nou mee ???

Verwijderd

Topicstarter
ik moet gewoon een kleinere versie van win xp hebben speciaal voor de Eee 900

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:07
Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ

Er staat ook genoeg in het EeePC ervaringen topic overigens.

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.