Ik wil graag mijn video kaart upgraden, maar kan ik dan gewoon een nieuwe videokaart kopen, van zeg 512MB en die erin (laten) zetten, of kan dat niet?
Thanx!
Thanx!
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2008 19:16 ]
[ Voor 4% gewijzigd door frankknopers op 22-11-2008 19:20 ]
Goud is geen geld
Wat heeft besturingssysteem ermee van doen?frankknopers schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:20:
1. Heb je en laptop of heb je een desktop?
2. Heb je PCI, AGP of PCI-Express?
3. Welk besturingssysteem draai je?
4. In welk opzicht voldoet je huidige kaart niet?
5. Wat voor kaart heb je nu eigenlijk?
6. Wat is je budget?
7. Waarvoor wil je de nieuwe videokaart gaan gebruiken, dus waaraan moet ie voldoen?
8. Waarom specifiek 512MB?
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ben ik benieuwd naar waarom niet.Snake schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:23:
Kort gezegd: nee
Videokaart zit OP het moederbord gesoldeerd (is gewoon een chip).GJtje schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:26:
[...]
Ben ik benieuwd naar waarom niet.
Poosje terug heb ik iemand hier op GoT zien posten dat ie de videokaart van zijn laptop had vervangen?
Weet vrijwel zeker dat het geen MXM module is, want dat is naar mijn weten gigantisch geflopt...
Zo klein zal een videokaart niet zijn, want, zoals ik al zei, onlangs heb ik hier op GoT gelezen dat iemand zijn videokaart in de laptop vervangen had. Volgens mij had ie die ook gewoon gesoldeerd...Snake schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:36:
Tenzij jij kunt solderen met een precisie van ik weet niet hoe klein zal dat niet succesvol zijn
Inderdaad; eerste keer dat ik er ook van hoor. Als hij wel zo is heeft hij in ieder geval een goede business; ik wil graag van m'n X3100 af.RnB schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:53:
Geef is een linkje naar dat topic van die tweaker, want volgens mij klopt er geen hout van.
Verwijderd
en hoe wil jij dat dan gaan solderen? zover ik weet ( en heb al heel wat laptops opengehad) gaat het je niet lukken zonder goed en zeer goed spulGJtje schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:50:
[...]
Zo klein zal een videokaart niet zijn, want, zoals ik al zei, onlangs heb ik hier op GoT gelezen dat iemand zijn videokaart in de laptop vervangen had. Volgens mij had ie die ook gewoon gesoldeerd...Die chips zijn wel een stukkie groter dan jij denk ik denkt dat ze zijn...
[ Voor 141% gewijzigd door CH4OS op 22-11-2008 20:12 ]
Verwijderd

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2008 20:11 ]
Uit de TS van dat topic:GJtje schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 20:08:
Hold, on even nieuwe zoeken... Weet zeker dat ik het gezien heb!
[ Voor 24% gewijzigd door r0b op 22-11-2008 20:12 ]
Ctrl+k
Ooit je laptop opengehad?GJtje schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:50:
[...]
Zo klein zal een videokaart niet zijn, want, zoals ik al zei, onlangs heb ik hier op GoT gelezen dat iemand zijn videokaart in de laptop vervangen had. Volgens mij had ie die ook gewoon gesoldeerd...Die chips zijn wel een stukkie groter dan jij denk ik denkt dat ze zijn...
[ Voor 17% gewijzigd door RnB op 22-11-2008 20:47 ]
GoT is geen helpdesk.Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:13:
Ik wil graag mijn video kaart upgraden, maar kan ik dan gewoon een nieuwe videokaart kopen, van zeg 512MB en die erin (laten) zetten, of kan dat niet?
Thanx!
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()