Toon posts:

Goede videokaart??

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

Verwijderd

Topicstarter
Halo ik zou graag een nieuwe videokaart willen kopen want deze die ik nu heb is echt slecht de ATI radeon Xpress 200 series. Kan iemand mij er een paar aanraden van ongeveer 150 euro. Ik wil namelijk graag CoD4 spelen maar deze videokaart trekt dit echt niet.

Windows XP
Packerd Bell
CPU type: DualCore Intel Pentium D 820, 2800MHz(14 x 200)
Moederbord Chipset: ATI Radeon Xpress 200
RAM geheugen: 1024 MB
Videokaart Radeon Xpress 200 series (256 MB)

Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/1278/videokaarthz3.png

Alvast bedankt

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens bij **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?. Aan de hand van dat zelfhelptopic kun je aan de slag om zelf een videokaart te zoeken :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

ATI HD4850

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2008 17:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik weet niet of die videokaarten die daar allemaal genoemd worden in mijn PC passen. Ik heb daar niet veel verstand.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 17:31:
Maar ik weet niet of die videokaarten die daar allemaal genoemd worden in mijn PC passen. Ik heb daar niet veel verstand.
Als je niet van plan bent zelf het uit te zoeken, dan kun je het beste naar de winkel gaan en daar advies halen. Je hebt een oude computer, en echt veel zal het niet worden, zelfs niet met een goede videokaart. Het is de vraag of je PCIe of AGP hebt, of je voeding wel een goede videokaart aankan, etc.

Je kunt beter sparen voor een nieuwe PC imo :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
okee dank je wel voor alle moeie:D;)

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Dat ding is heel, heel overkill voor een Pentium D. Gewoon een nieuwe PC halen :)

Sowieso kun je tegenwoordig geen enkele game meer spelen met 1GB RAM, al m'n games zitten daar in XP dik overheen, onder Vista is zelfs 2GB niet genoeg meer.

Verwijderd

Topicstarter
Jaa ik denk tog maar dat ik een nieuwe PC ga halen :P

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 22:02

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ten eerste: Welkom op GoT :)

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
Ietwat laat, maar ik mis hier de inzet in de topicstart. We verwachten hier toch wel iets meer inzet van de vragende partij, op z'n minst dat je uitzoekt of je moederbord een PCI-Express of AGP slot heeft voor de videokaart en dat je al naar een paar interessante modellen gekeken hebt.
Dat zijn dingen die je gewoon zelf op kunt zoeken. Het is geen rocket-science, met visuele inspectie kun je die twee met plaatjes al onderscheiden.

Ik zie dat er al het een en ander bereikt is: de conclusie dat een nieuwe videokaart alleen niets op zal lossen.
Maar in plaats van gewoon af laten zakken doe ik deze toch even dicht.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.