Toon posts:

MMORPG Stargate Worlds

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben deze game nog niet tegengekomen in spielerij&games, dus ik dacht laat ik een topic maken dus bij deze.

Wat is Stargate Worlds?

Stargate worlds is een mmo gebaseerd op de succesvolle TV serie Stargate-SG1 en SGA.
En speelt zich dus af op verschillende werelden die je kan bereiken d.m.v een stargate.
Het is een SF-spel dat zich verschilt met mmo, zoals WoW je dan netzoals in unreal schieten en headshots plaatsen, dus geen magie en bijlen, maar alien wapens zoals een staffwapen en een zatgun, of een m16.

Wat zijn de rassen die je kan spelen?

Op dit moment Humans,Jaffa,Asgard,en de Goa'uld.
-De humans spreekt voor zich.
-De Jaffa zijn de dienaren van de Goa'uld, en hebben een larve van de Gua'uld in zich waardoor ze sterk zijn.
-Asgard zijn een hoog technologiesch ontwikkeld ras maar door klonen hebben ze hun eigen ondergang ingezet.
-En de Goa'uld is een larve die het vermogen heeft om een mens volledig overtenemen.

Op wat voor werelden kan je spelen?
Naar alle waarschijnlijkheid alle werelden die Sg1 bezocht heeft, dus chulak thuiswereld van de Jaffa,hala de thuiswereld van de Asgard. en nog veel meer werelden.

De engine is gebaseerd op de unreal3 engine en ondersteunt waarschijnlijk multicore en ondersteunt dx9
dx10 en Vista
Het spel zelf is nog in de ontwikkelings status, de basis is af ze zitten momenteel bezig met het groepen systeem en pvp en pve.

Afbeeldingslocatie: http://community.stargateworlds.com/warehouse/gallery/1246_original.jpg
Afbeeldingslocatie: http://community.stargateworlds.com/image/949/original/

De officiele website http://www.stargateworlds.com/
En hier de FAQ http://forums.stargateworlds.com/showthread.php?t=8869

Ok dit is mijn 1e topic start dus opmerkingen enzo zijn welkom en enjoy it.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ok dit is mijn 1e topic start dus opmerkingen enzo zijn welkom en enjoy it.
Gebruik plaatjes, kopjes, duidelijke informatie en dergelijke om een mooie topicstart te maken :)

Bijv: [Multi] Guitar Hero World Tour

[ Voor 15% gewijzigd door Kixtart op 22-11-2008 14:34 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal mij benieuwen of deze game uberhaupt nog uitkomt de developers kampen met met een ernstig geldgebrek en hebben als nood oplossing zelfs al een te downloaden 3rth person shooter gelaunched voor 14 euries,die kan je alleen online spelen en is ook op de unreal engine gebaseert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:06

Hans.Solo

Tank n00bje :P

mja, ik volg SGW ook al een jaar of 2, maar sinds de economie in de states op zijn gat is gegaan hoor je ook niks meer van de developers.
Ik hoop dat ie ooit nog eens uitkomt, maar dat gaat waarschijnlijk nog wel even duren.

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:31
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:59:
zal mij benieuwen of deze game uberhaupt nog uitkomt de developers kampen met met een ernstig geldgebrek en hebben als nood oplossing zelfs al een te downloaden 3rth person shooter gelaunched voor 14 euries,die kan je alleen online spelen en is ook op de unreal engine gebaseert
Welk niet voldoende binnen leek te brengen en ze hebben faillisement aangevraagd als ik me niet vergis. Dus SGW zal er wrs nooit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm heb dit vd telegraaf site geknipt en geplakt....

ma 22 feb 2010, 14:03 Gerelateerde artikelen

Cheyenne wil nummer één zijn
"We doen het voor de fans,"...

Stargate-ontwikkelaar in geldproblemen
Cheyenne Mountain...

Maker Stargate-game in de problemen

AMSTERDAM - Cheyenne Mountain Entertainment, het bedrijf achter de in ontwikkeling zijnde Stargate-online game, zit in de financiële problemen. Het bedrijf heeft bescherming tegen faillissement aangevraagd.

Door het aanvragen van dit 'Chapter 11 bankruptcy protection' kan het bedrijf haar schulden herstructureren zodat er geen deurwaarders op af gestuurd kunnen worden.
Momenteel is het bedrijf ook nog bezig met een andere Stargate-game, die dit jaar nog uit moet komen. Dit Stargate: Resistance moet de koffers van het noodlijdende bedrijf spekken zodat het met haar online game, Stargate Worlds, verder kan.

Stargate Worlds was gepland voor maart 2009, maar die deadline is duidelijk dus niet gehaald.

linkje:
http://www.telegraaf.nl/d...me_in_de_problemen__.html

ben benieuwd! haha de laatste slag is nog niet gestreden dus,vind Resistance wel een beetje tegenvallen nog,beetje meer quake of unreal achtige deathmatches en er zijn nog geen rpg weapon upgrades/outfits beschikbaar terwijl deze wel in het script staan alleen een cosmische gear/weapon upgrade voor de preorders of los verkrijgbaar voor 5 dollar met een creditcard die ik niet heb haha will een Serpent guard outfit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Hoezo is het dan de schuld van de telegraaf redactie o_O Of ben ik nou zo scheef?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-10 20:17

Neomess

neomess.nl

kaluro2 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:50:
Hoezo is het dan de schuld van de telegraaf redactie o_O Of ben ik nou zo scheef?
Ik mag aannemen dat dit een knip/plak foutje is en dat er moet staan

Maker Stargate-game in de problemen (door onze redactie)

PS ik ga er maar even vanuit dat hier geen sarcasme was bedoeld, die heb ik niet kunnen vinden namelijk :)

Overigens wel jammer dat de maker in de problemen zit, dit is toch wel 1 van de spellen die ik erg volg en die me erg leuk lijkt.

[ Voor 12% gewijzigd door Neomess op 26-02-2010 16:59 ]

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:50:
ja sorry dat was een knip+plak foutje en niet sarcastisch bedoeld (en al aangepast )..

heeft iemand van jullie Stargate Resistance al geprobeert?hebben ze gauw gereleased om nog wat geld in het laadje te brengen voor de mmo

het is verdacht still rond stargate worlds...hoop wel dat het goed komt want wat ik tot nu toe heb gezien beviel me erg :) Loyal Jaffa ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat we het Kunnen gaan schudden met "Stargate Worlds" alles staat in de verkoop om als laatste wanhoopspoging nog wat geld in het laadje te krijgen om de MMORPG af te kunnen maken,zelfs stargate ressistance die al op de markt is gebracht is nu overgenomen door een groepje opgestapte developers die eerst aan stargate worlds werkte,blijft binnen de familie zou je zeggen maar Cheyenne Mountain is bijna dood..verwacht nu wel met 90% dat stargate worlds er nooit meer zal komen mits er nog wonderen bestaan..

Jammer leek me echt een leuke poging om het stargate universum Nieuw (digitaal) leven in te blazen,keek er naar uit :(

op naar Warhammer 40.000 online dan maar,spacemarinetje spelen :P maar das pas in 2012 ;)
Pagina: 1