Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[ XP ] Google favicon in Internet Explorer 7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het is geen 1 april grap ... maar vandaag merkte ik plots de volgende eigenaardigheid op toen ik toevallig Internet Explorer even nodig had om een site te bezoeken

Afbeeldingslocatie: http://hoaxer.be/dump/google_msn.jpg

In Firefox zie ik nog altijd de mooie blauwe G van google als favicon ... iemand een idee wat deze fout kan veroorzaken?

Ik gebruik wel Windows Live Messenger Beta 2009, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat dit de oorzaak zou zijn (men kan het nooit weten, het is nu pas dat het me opvalt ...)

Andere websites geven wel het juiste favicon :P ... daarnaast ben ik er 100% zeker van dat ik geen spyware of virus heb, ook geen vreemde toolbars ofzo geïnstalleerd (geen enkele eigenlijk want ik gebruik IE nooit)

edit: sorry als deze topic in CSA moet, niet goed over nagedacht O+

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 21:54 ]

• Casmo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 00:24

Casmo

Mr. Hero

Probeer je geschiedenis eens te verwijderen (alles, inclusief je offline bestanden) en start hierna gelijk Internet explorer overnieuw. Ik denk dat hij het favicon van de MSN website gehaald heeft en deze bij google (omdat je die misschien erna had geopent, of gelijk) geplaatst. Cache probleem lijkt mij.

naxasius.com, mijn eigen mmorpg spel (browser based).

Verwijderd

Topicstarter
Net even geprobeerd, nu geeft hij wel de juiste icoon weer in de tab, maar niet in de adresbalk (gewoon het icoontje van een internet pagina zoals bij alle sites zonder favicon) ... ook op msn.be krijg ik enkel een icoon in de tab, blijft een vreemd probleem ...

Verder, de favicon van msn.be is ook geen MSN icoon, maar gewoon een vlindertje ... blijft vreemd :)

Ook een harde refresh (ctrl+f5) lost het probleem niet op ...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 22:01 ]

• Casmo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 00:24

Casmo

Mr. Hero

Ik heb gister toevallig het "extreme cachen" van internet explorer aangepakt. Als het echt een probleem is moet je daar maar eens kijken of gewoon alles in je Content.IE5 map (in c:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\) verdwijderen. Anders msn 8 verwijderen en kijken of het icoontje blijft?

naxasius.com, mijn eigen mmorpg spel (browser based).