Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Welkom in deze nieuwe test voor TP :)

Het is de bedoeling dat we binnen Telecommunicatie meer ruimte gaan bieden voor discussie over levertijden van toestellen en leuke aanbiedingen die hierbij horen. Meer informatie over deze test kun je hier lezen.

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de Nokia N85 en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de N85.
• Discussie en meldingen over wanneer we de N85 kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de N85 horen

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
• Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
• Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Tot slot is pricewatch: Nokia N85 Zwart een goed begin om voor een mooie prijs de N85 te regelen :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:53
Mocht er iemand een mooi 1-jarig abonnement vinden <30 / maand (inc. internet) en met maximaal rond de 200 euro bijbetaling voor de N85, dan hou ik me aanbevolen.

Bij studentmobiel hebben ze een 1-jarig T-mobile Relax 150 (17 euro/maand) + 9,95 w'n'w standard voor 148 euro (http://www.studentmobiel...._met_toestel?extras[2]=40). Dat is volgens mij an sich erg netjes, maar T-mobile Relax lijkt me niet zo relaxed, aangezien er (als ik het goed heb begrepen) geen smsjes inbegrepen zitten, hetgeen zou betekenen dat ik dik over de 30 euro per maand zou gaan... Met onbeperkt mobiel kan ik natuurlijk wel een deel van die smsjes vervangen door mailtjes, maar lang niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:41

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

ickeicke schreef op zondag 30 november 2008 @ 00:51:
Mocht er iemand een mooi 1-jarig abonnement vinden <30 / maand (inc. internet) en met maximaal rond de 200 euro bijbetaling voor de N85, dan hou ik me aanbevolen.

Bij studentmobiel hebben ze een 1-jarig T-mobile Relax 150 (17 euro/maand) + 9,95 w'n'w standard voor 148 euro (http://www.studentmobiel....nement_met_toestel?extras\[2]=40). Dat is volgens mij an sich erg netjes, maar T-mobile Relax lijkt me niet zo relaxed, aangezien er (als ik het goed heb begrepen) geen smsjes inbegrepen zitten, hetgeen zou betekenen dat ik dik over de 30 euro per maand zou gaan... Met onbeperkt mobiel kan ik natuurlijk wel een deel van die smsjes vervangen door mailtjes, maar lang niet alles.
Vandaag bij de BelCompany een N85 gekocht met een T-Mobile MyFaves 20 abonnement, incl Faves SMS Bundel voor 5 euro en Web'n'Walk Standaard voor een tientje (waarvan eerste 12 mnd 50% korting, dus 5 euro 1ste jaar). Dan kom je voor het eerste jaar op 30 euro/maand en het tweede op 35.
Voor de telefoon moest ik in de winkel dan 50 euro bijleggen.
Volgens mij een van de goedkopere deal die je kunt maken.

Inderdaad zitten er in T-Mobile Relax bundel géén SMSjes, dat zou dan idd een bundeltje worden. MyFaves heeft wel wat SMS in de bundel zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Ultraman op 30-11-2008 01:37 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
Ultraman schreef op zondag 30 november 2008 @ 01:36:
[...]

Vandaag bij de BelCompany een N85 gekocht met een T-Mobile MyFaves 20 abonnement, incl Faves SMS Bundel voor 5 euro en Web'n'Walk Standaard voor een tientje (waarvan eerste 12 mnd 50% korting, dus 5 euro 1ste jaar). Dan kom je voor het eerste jaar op 30 euro/maand en het tweede op 35.
Voor de telefoon moest ik in de winkel dan 50 euro bijleggen.
Volgens mij een van de goedkopere deal die je kunt maken.

Inderdaad zitten er in T-Mobile Relax bundel géén SMSjes, dat zou dan idd een bundeltje worden. MyFaves heeft wel wat SMS in de bundel zitten.
Hmmm. MyFaves lijkt me wel wat. Klein dillemma:
1 jaar MyFaves 15 + WnW -> 350 euro
1 jaar MyFaves 20 + WnW -> 154 euro.

Gigantisch verschil :| . Denk dat MyFaves 15 wel voldoende zou zijn voor mij (90 min/sms naar faves + 23 min/sms naar anderen). Maar goed, denk dat dit uiteindelijk toch wel een goede optie is. Als ik wat meer per maand betaal krijg ik er in ieder geval belminuten/smsjes voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:21
Ehm, dat is toch geen klein dilemma? Je weet dat die 5 euro per maand meer 60 euro op jaarbasis is?
Met andere woorden 140 goedkoper dan die eerste optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:41

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Zit dus zelf aan die MyFaves 20. Hij moet alleen nog ingaan, dat gebeurd zodra mijn nummer geporteerd is, dus ik kan je er nog niets aan ervaring over vertellen. Inderdaad WnW Standaard erbij voor flink wat korting op de mobiel, en omdat ik een 2 jarig contract ben aangegaan krijg ik 12 maanden 50% korting er op.

Als het voor je voldoet in min/sms, een prima abo toch?
Die 5 euro extra per maand maakt een hoop goed vanwege de korting die je krijgt op de telefoon.

[ Voor 31% gewijzigd door Ultraman op 03-12-2008 01:05 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
Bedankt voor jullie reacties, de MyFaves 20 is inderdaad een stuk beter. Echter, bij Vodafone Sittard kan je een 1-jarig abo afsluiten en dan slechts het bedrag van een 2-jarig abo bijleggen.

Ik twijfel nu tussen de volgende twee opties:

T-Mobile MyFaves 20 +WnW
154 euro + 30 per maand voor een ongeveer 170 smsjes/minuten (maximaal 200 smsjes/minuten naar faves of minimaal 111 smsjes/minuten naar anderen).

Vodafone 22,50 + Zorgeloos Mobiel Internet
165 + 32 per maand voor 150 smsjes/minuten

Vodafone doorbreekt wel de magische 30 euro per maand, maar het internet schijnt wel (veel?) beter te zijn: 3,6 Mb HSDPA vs 312 kbps UMTS/GPRS en Vodafone schijnt betere dekking te hebben in treinen enzo (voor mij vrij belangrijk).

Helpen jullie mij de knoop door hakken :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:11
Zelf wil ik ook deze telefoon nemen met een verlenging van mijn Vodafone abo.

Bij 2call.nl heb ik tot nog toe de goedkoopste internetaanbieding gevonden hiervoor. Ik ben nog niet in de winkel geweest en heb Vodafone ook nog niet gebeld.

Dit is wat ik op het oog heb wat een goede verhouding is tussen aanschafkosten en maandbedrag:

Abonnement : Verlenging Vodafone basis 22,50 2 jaar
Abonnementskosten : € 22.50 inclusief BTW per maand
Aktie abonnementskosten* : € 18.00 inclusief BTW per maand
Minuten/smsjes per mnd : 150 minuten** / 300 smsjes**
Netwerkaktie : 24 maanden abonnement voor € 18,- per maand +
extra toestel korting icm Internet BloX +
100% korting op Voordeel SMS BloX +
12 maanden € 7,- korting op Zorgeloos Mobiel internet Blox
Geldigheidsperiode : 1 december t/m 31 december 2008
I-wood: 5 euro per maand korting via reclamebanners

Eenmalig: € 36,-
(inclusief verzendkosten)

Per maand betaal je dus het 1e jaar: € 20,50 ( - 5 euro als je I-wood neemt)
Het 2e jaar wordt dat: € 27,50 ( - 5 euro als je I-wood neemt)

Ik vind het een goede deal. Haal toch liever iets in de winkel dus vrijdag ff informeren bij wat winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simpathy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02-2023
GekkeRipper schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:39:
Per maand betaal je dus het 1e jaar: € 20,50 ( - 5 euro als je I-wood neemt)
Het 2e jaar wordt dat: € 27,50 ( - 5 euro als je I-wood neemt)

Vind het idd een superaanbieding, helemaal nu de snelheidsverlaging van Vodafone niet door is gegaan. Wel grappig dat als je geen internet neemt, je ongeveer hetzelfe bedrag meer aan het toestel betaalt.

Afgelopen weekend had ik hetzelfde besteld, maar dan via de Vodafone webshop. Kom je op 42,- uit. Inmiddels wel weer geannuleerd omdat ik een mail kreeg dat ze m wegens omstandigheden nog niet konden leveren. Gister gebeld, en ze konden niet aangeven wanneer die verwacht wordt.

Twijfel nu ook om bij 2call te bestellen, is die nu nog maar 3 euro met bovengenoemd abo. Heb mijn vorige telefoons daar ook besteld, en wel goede ervaringen mee. Heb alleen wel ergens gelezen dat zij import N85's leveren. Heeft iemand een idee of er nog kwaliteitsverschil zit nmet het NL model, of dat er helemaal geen verschil is. Ben ook benieuwd hoe het met de support van Nokia zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:20
Heeft iemand een idee, wanneer de Benelux-versie van de N85 uitkomt?

Ik wacht al een tijdje op de beschikbaarheid van de N85, zodat ik deze met korting bij de verlenging van mijn KPN-abonnement kan krijgen.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die weinig bellen maar wel een N85 (met onbeperkt internet) willen is het volgende interessant: ik kwam toevallig op de site van KPN waar een foutje op lijkt te staan.. De 'reeks' met prijzen van het toestel bij een bepaald abonnement is meestal logisch opgebouwd: duurder abo -> goedkoper toestel. Bij de N85 en het Flexibel-prijsplan echter niet.. Het kan een fout zijn, maar als ik een KPN-abo had gewild èn weinig had gebeld, probeerde ik wel te bestellen:

Toestel EUR 109,95
Maandelijks 12,50
Surf & Mail Totaal 9,95

Totaal per maand 24,95 dus... Zonder internet kost het toestel 159,95; het abo is dan 12,50 per maand (totaal dus 310 euro voor een simlockvrije N85) :?

Hier de 'vreemde' reeks (bron: http://gsm.kpn.com/kpn/RA...TNON85ZW.html?ab_agid=100 )

Tarief / looptijd / toestel

€ 12,50 1 jaar € 159,95
€ 20,00 1 jaar € 219,95
€ 22,50 1 jaar € 199,95
€ 27,50 1 jaar € 159,95
€ 32,50 1 jaar € 119,95
€ 45,00 1 jaar € 49,95
€ 65,00 1 jaar € 19,95
€ 90,00 1 jaar € 0,00

Hoop dat iemand hier zijn voordeel mee kan doen. Fijn weekend!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2009 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:49
Ik wacht al 3 weken op deze telefoon bij een abbonement van HI.
Pagina: 1