Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:32
Ik heb hier een aantal (originele en ongebruikte) Windows XP SP1 OEM paketten, maar SP1 is natuurlijk niet meer helemaal van deze tijd, nou is de vraag, kan ik ook XP SP3 installeren, en dan gebruik maken van dit serienummer, of kan ik ook bijvoorbeeld een SP1 CD nemen en hier SP3 in slipstreamen, en zodoende het serienummer gebruiken?

Desnood kan ik natuurlijk ook ná installatie SP3 installeren, maar ik doe dit liever meteen goed, dus gelijk SP3 ingebakken, vandaar de vraag.

[ Voor 17% gewijzigd door eX0duS op 19-11-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Probeer eerst voor jezelf eens een reden te bedenken waarom het niet zou kunnen?
De enige die ik weet is dat het illegale pakketten zijn.....

En wat weerhoudt je er van om het gewoon te proberen :?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
En wat weerhoudt je ervan om even te zoeken, of desnoods even een blik op de laatste WOS topics te kijken.
zie: Product key xp sp1 gebruiken voor xp sp2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Ik heb gezocht, maar helaas geen antwoord gevonden, blijkbaar heb ik iets verkeerd gedaan, want het is dus wél te vinden... Zelfs nog gisteren. :X

Waarom er nou weer geïnsinueerd wordt dat het illegale pakketen zouden zijn is mij een raadsel, ik ga toch ook niet gelijk iedereen beschuldigen dat hij of zij Vista illegaal verkregen heeft als ze een vraag er over hebben? Slaat dus gewoon nergens op.

En het gaat dus wel degelijk op legaal verkregen pakketen, echter zijn het SP1 paketten, maar wel volledig legaal. :) Zonde om ze weg te doen... Zou ook niet weten wat er illegaal aan zou moeten zijn...

[ Voor 12% gewijzigd door eX0duS op 19-11-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:10
Dit lijkt mij totaal geen probleem.

SP3 is natuurlijk niet zo soepel met bepaalde keys als SP1, maar de normale legale XP keys zijn voor XP geldig. Dus ook voor elke SP. Maar ik lees net dat het linkje dat ook al duidelijk maakt.. :)

Niemand beschuldigt je van illegale praktijken.
Een reden dat het niet werkt is een illegale key...

[ Voor 40% gewijzigd door Hoyden op 19-11-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Gebruik gewoon een Windows XP CD met Service Pack 3 geslipstreamd, en gebruik de legale code van je SP1 cd's.

Ik heb het ook al vaker gedaan, geen enkel probleem.
Succes ;)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
eX0duS schreef op woensdag 19 november 2008 @ 19:06:
Waarom er nou weer geïnsinueerd wordt dat het illegale pakketen zouden zijn is mij een raadsel, ik ga toch ook niet gelijk iedereen beschuldigen dat hij of zij Vista illegaal verkregen heeft als ze een vraag er over hebben? Slaat dus gewoon nergens op.

En het gaat dus wel degelijk op legaal verkregen pakketen, echter zijn het SP1 paketten, maar wel volledig legaal. :) Zonde om ze weg te doen... Zou ook niet weten wat er illegaal aan zou moeten zijn...
Even nuanceren dan wat dat bedoelde ik helemaal niet :$
Ik bedoelde: de enige reden die ik zou kunnen bedenken, is dat het een gejatte/nagemaakte serie zou zijn, waarvan de productcodes in latere service packs geblokkeerd zijn voor activatie. Microsoft doet dat namelijk met codes waarvan bekend is dat ze in het illegale circuit rouleren :)

Mijn spoorwegfotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Ah zo... ;) Ik heb de serienummers nog niet geprobeerd, maar het zijn gewoon ongeopende verpakkingen met CD er in en licentiesticker er op... Dus neem aan dat dit wel goed gaat komen... :P
Zijn ook gewoon via een normale weg verkregen, dus mij lijkt er niks aan de hand verder...

[ Voor 19% gewijzigd door eX0duS op 19-11-2008 20:56 ]

• eX0duS
Ik heb SP3 geslipstreamed met een originele CD (met nlite), maar dan werkt helaas de productkey niet... Ik heb het wel alleen getest op een vmware machine, maar helaas ging het niet.
Gewoon vanaf de originele CD met SP1 er op pakt hij de productkey wel...

[ Voor 3% gewijzigd door eX0duS op 20-11-2008 11:27 ]

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien slipstream gemaakt vanaf een Vista/Server2008 machine? Dat is bij mij een probleem geweest, wat Microsoft ook semi-erkent (maar vziw nog niet heeft gefixed of gaat fixen)
http://blogs.technet.com/...ntegrating-sp3-media.aspx

Mijn spoorwegfotografie

• eX0duS
Inderdaad, vanaf een Vista machine... Verloopt toch allemaal niet zo voorspoedig als dat ik gehoopt had...

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Je moet het SP3 slipstreamen op een XP of Windows Server 2003 spul, want ik heb die van mij ook met Vista gemaakt, en die werkte ook niet...

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Pagina: 1