Toon posts:

nieuwe aldi pc

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views

Verwijderd

Topicstarter
Dames en heren,

Ik ben aan het kijken voor een nieuw systeem en mag wat mij betreft echt redelijk basic.

Mijn vraag is nu: Is dit nog wat denken jullie

http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_48/OFF01.SHTML

Deze schijnt ook in nederland te gaan verschijnen vanaf december.

Of kan ik misschien beter zelf wat samenstellen?

Bij voorbaat dank.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:32

AzzKickah

06-CENSORED

Is prima voor redelijk basic.

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-01 21:16
Dat medion geval ziet er prima uit qua specs. Zeker als je gaat vergelijken met bang for buck ;) Denk dat je hier toch menig spel op kan spelen. Maarja, dit soort topics zijn niet meer toegestaan. Zie ook CSL Beleid

Tip:
[Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 5

één is geen, twee is één

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-01 22:52

TheBorg

Resistance is futile.

Een Core 2 Quad, met 4GB RAM, 1TB HD en een 9600 GT vind ik wel meer dan redelijk basic. Prijs lijkt me ook goed. Alleen zou ik zelf nooit een PC kopen bij de ALDI.

Verwijderd

Topicstarter
OOeeeii sorry. Heb ik inderdaad de regeltjes niet goed gelezen.

Dank voor de snelle reactie en kan een modje deze svp verwijderen en excuses

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:40

Thandor

SilverStreak

Zie inderdaad [Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 5 en het CSL Beleid :). Mocht je zelf samen willen stellen of de specificaties na wilt kijken: ga op zoek naar reviews, benchmarks en ervaringen van mensen. Van alle modale onderdelen zoals de processor, videokaart, geheugen, harde schijven (en wat al niet meer) kun je vaak uitgebreide informatie vinden. Niet alleen in de Tweakers.net - Productreviews en de Tweakers.net - Reviews - Hardware vind je informatie, ook met Google kun je op hardware review sites terecht komen :).

Dit topic gaat op slot. Er is een algemeen topic over de aanbiedingen bij winkels en het samen stellen van een PC is iets wat de Tweaker prima zelf kan :Y).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.