Toon posts:

[Word 2007] document terughalen na BSOD *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Had een heel A4tje getypt met een goede tekst, precies op het moment dat ik op "opslaan als.." klikt kreeg ik een bluescreen!!

Na het opnieuw starten van Windows Vista, en daarna Word 2007 kreeg ik niets te zien over het herstellen van documenten.

Ik kan opnieuw beginnen maar de tekst was goed en kan het nooit een tweede keer zo schrijven.

Is er een manier om dit terug te halen? Op Google vind ik alleen maar tools om beschadigde documenten te reparen. Help functie doet niets.

help! bedankt.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:12

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Mijn ervaring is dat het de 2de keer veel beter wordt dan de eerste. Door die BSOD ben je die eerste iig kwijt, volgens mij is daar geen helpen meer aan.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

Topicstarter
zonoskar schreef op maandag 17 november 2008 @ 23:04:
Mijn ervaring is dat het de 2de keer veel beter wordt dan de eerste. Door die BSOD ben je die eerste iig kwijt, volgens mij is daar geen helpen meer aan.
Je hebt gelijk, deze tekst wordt wel beter denk ik :P

bedankt, maar toch balen, damn!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Word heeft een autosave feature welke je document om de x tijd op slaat. Daar is geheid nog iets van te vinden als Word niet correct is afgesloten.

Overigens: als het een documentje is van een half a4-tje dan spaar je de moeite ellende. Dat gedoe loont zich alleen als je echt iets substantieels kwijt bent. Boodschappenbriefjes vallen daar niet onder.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

kijk ook eens naar Office-bestanden automatisch opslaan en herstellen.
volgens mij heeft word 2007 standaard geen automatisch opslaan (=autosave) ingebouwd, wel autoherstel (=autorecover).

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op maandag 17 november 2008 @ 23:08:
Word heeft een autosave feature welke je document om de x tijd op slaat. Daar is geheid nog iets van te vinden als Word niet correct is afgesloten.

Overigens: als het een documentje is van een half a4-tje dan spaar je de moeite ellende. Dat gedoe loont zich alleen als je echt iets substantieels kwijt bent. Boodschappenbriefjes vallen daar niet onder.
en waar die die functie dan, ik zie het niet hoor?
Pagina: 1