www.casarodriguillo.com
Lekker kort.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
BTW, het is gekomen nadat mijn virusscanner (nod32) een melding van virus gaf, daarna kon ik niets meer op mijn pc, enkel de powerbutton uitdrukken voor een paar seconden, daarna starte windows XP niet meer op
www.casarodriguillo.com
[XP] Blauw scherm tijdens installatie 0x0000007b
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=209208
Ik denk dat het geen bootvirus is, eerder een probleem met een van je schijven
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Uhmm, de R-mode zegt mij niet zoveel, of is dat gewoon herstellen? maar kan ik dan wel chkdskén?MsG schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:55:
Wat als je met de Windows XP cd even in de R-mode gaat en dan chkdsk of een ander commando doet?
www.casarodriguillo.com
Tevens kan het ook aan je driver liggen.
Dat is inderdaad de R van Repair/RecoveryPinin schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:56:
[...]
Uhmm, de R-mode zegt mij niet zoveel, of is dat gewoon herstellen? maar kan ik dan wel chkdskén?
En volgens mij kan je daar wel chkdsk doen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
(ik spreek uit ervaring)
[ Voor 23% gewijzigd door BAS80 op 17-11-2008 19:02 ]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Nu ben ik bezig met Ultimate boot cd, erg fraai maar hij kan freedos niet laden... melding: CHStoLBA, impossible geametry, cache OFF 0720
www.casarodriguillo.com
www.casarodriguillo.com
Als een virus de kans krijgt om uberhaubt al acties te halen VOORdat de scanner iets detecteert is het sowieso al te laat.Pinin schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:12:
Dat is vrij zeker omdat ik iets vaags hebt gedownload, en daarna kwam nod32 met een pop-up.Toen kon ik niet anders dan pc uitzetten.
Dus een re-install is geen gek idee. Scan eerst de files voordat je ze naar een schoon systeem zet.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Maar als ik mijn hdd copieer naar een ander systeem, dmv een externe hdd case, kan ik dan ook bij het andere systeem een viruskrijgen? En dan was ik dus van plan om de via usb aangesloten hdd het foute bestand te deleten.
www.casarodriguillo.com
dat was AVG,,,, user32.dll d8 ik ?DECOY88 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:29:
is dit niet het nod32 probleem van vorige week dat hij een Windows file als virus ziet en hem daarna verwijderde?