www.casarodriguillo.com
een linux live cd zou nooit verkeerd zijn.
Lekker kort.
Wat als je met de Windows XP cd even in de R-mode gaat en dan chkdsk of een ander commando doet?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Hoe kan ik zonder ervaring met linux aan de slag? Welke stappen moet ik ondernemen?
BTW, het is gekomen nadat mijn virusscanner (nod32) een melding van virus gaf, daarna kon ik niets meer op mijn pc, enkel de powerbutton uitdrukken voor een paar seconden, daarna starte windows XP niet meer op
BTW, het is gekomen nadat mijn virusscanner (nod32) een melding van virus gaf, daarna kon ik niets meer op mijn pc, enkel de powerbutton uitdrukken voor een paar seconden, daarna starte windows XP niet meer op
www.casarodriguillo.com
Probleemoplossing voor foutberichten met 'Stop 0x0000007B' in Windows XP
[XP] Blauw scherm tijdens installatie 0x0000007b
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=209208
Ik denk dat het geen bootvirus is, eerder een probleem met een van je schijven
[XP] Blauw scherm tijdens installatie 0x0000007b
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=209208
Ik denk dat het geen bootvirus is, eerder een probleem met een van je schijven
Wauw, een sig!
Uhmm, de R-mode zegt mij niet zoveel, of is dat gewoon herstellen? maar kan ik dan wel chkdskén?MsG schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:55:
Wat als je met de Windows XP cd even in de R-mode gaat en dan chkdsk of een ander commando doet?
www.casarodriguillo.com
Als je je windows XP erin steekt en de Repair Functie neemt kan je even een CHkDSK uitvoeren of een Master boot record commando.
Tevens kan het ook aan je driver liggen.
Tevens kan het ook aan je driver liggen.
Dat is inderdaad de R van Repair/RecoveryPinin schreef op maandag 17 november 2008 @ 18:56:
[...]
Uhmm, de R-mode zegt mij niet zoveel, of is dat gewoon herstellen? maar kan ik dan wel chkdskén?
En volgens mij kan je daar wel chkdsk doen.
Wauw, een sig!
Loop ook ff alle stekkers en hardware aansluitingen na in je pc.
(ik spreek uit ervaring)
(ik spreek uit ervaring)
[ Voor 23% gewijzigd door BAS80 op 17-11-2008 19:02 ]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Ik kan de hdd eruit halen en aansluiten op een extern ding om een back up te maken, maar ik wil niet het virus mee kopieren. Hoe ga ik te werk, en waar moet ik op passen?
Nu ben ik bezig met Ultimate boot cd, erg fraai maar hij kan freedos niet laden... melding: CHStoLBA, impossible geametry, cache OFF 0720
Nu ben ik bezig met Ultimate boot cd, erg fraai maar hij kan freedos niet laden... melding: CHStoLBA, impossible geametry, cache OFF 0720
www.casarodriguillo.com
Wie zegt dat het een virus is
Wauw, een sig!
Dat is vrij zeker omdat ik iets vaags hebt gedownload, en daarna kwam nod32 met een pop-up.Toen kon ik niet anders dan pc uitzetten.
www.casarodriguillo.com
Als een virus de kans krijgt om uberhaubt al acties te halen VOORdat de scanner iets detecteert is het sowieso al te laat.Pinin schreef op maandag 17 november 2008 @ 21:12:
Dat is vrij zeker omdat ik iets vaags hebt gedownload, en daarna kwam nod32 met een pop-up.Toen kon ik niet anders dan pc uitzetten.
Dus een re-install is geen gek idee. Scan eerst de files voordat je ze naar een schoon systeem zet.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ik bedoel tijdens het openen van hert bestand kwam Nod32 ermee. Daarna liep de boel vast.
Maar als ik mijn hdd copieer naar een ander systeem, dmv een externe hdd case, kan ik dan ook bij het andere systeem een viruskrijgen? En dan was ik dus van plan om de via usb aangesloten hdd het foute bestand te deleten.
Maar als ik mijn hdd copieer naar een ander systeem, dmv een externe hdd case, kan ik dan ook bij het andere systeem een viruskrijgen? En dan was ik dus van plan om de via usb aangesloten hdd het foute bestand te deleten.
www.casarodriguillo.com
is dit niet het nod32 probleem van vorige week dat hij een Windows file als virus ziet en hem daarna verwijderde?
dat was AVG,,,, user32.dll d8 ik ?DECOY88 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:29:
is dit niet het nod32 probleem van vorige week dat hij een Windows file als virus ziet en hem daarna verwijderde?
Pagina: 1