Ik ben op zoek naar een afstandsbediening voor mijn htpc die ik volgende week ga bouwen. Ik heb in het verleden ooit eens de MCE afstandsbediening van Microsoft gehad maar was er niet over te spreken. Ik wil gewoon een afstandsbediening waarbij je echt het gevoel hebt dat je daarmee de pc kunt besturen. Dus zelf de toetsen kunnen programmeren. Bv knopje 1 is dat programma opstarten. Dus niet echt interactie tussen programma en afstandsbediening maar meer tussen afstandsbediening en pc. Heb de afstandsbedieningen doorgenomen uit de pricewatch maar ik heb nergens de zekerheid dat ik elk willekeurig programma kan besturen. De meeste zijn niet eens voor de pc voor zover ik kan zien. Allemaal voor de Home Cinema systemen. Opzich heb ik daar ook wel interesse in maar dan moet er wel een IR ontvanger voor de pc bij zitten.
Zowieso wil ik er de nieuwe XBMC voor windows mee aansturen. Ook wil ik bijvoorbeeld van uit mijn lui stoel door windows kunnen bladeren en bv bestanden gaat uitpakken. Hoop dat het een beetje duidelijk is. Ik kan uit de pricewatch eigenlijk geen geschikte kandidaten vinden.
Zowieso wil ik er de nieuwe XBMC voor windows mee aansturen. Ook wil ik bijvoorbeeld van uit mijn lui stoel door windows kunnen bladeren en bv bestanden gaat uitpakken. Hoop dat het een beetje duidelijk is. Ik kan uit de pricewatch eigenlijk geen geschikte kandidaten vinden.
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.