Hey!
Na een Format C en herinstalleren van Win XP Home, herkent het systeem mijn harddisk onder letter D niet meer....
Op mijn pc staan 4 harddisks:
- één van 120GB, die in 3 delen is ondergebracht, namelijk C(50 - G(50) - H(20)
- één van 500GB met de logische letter D
- nog één van 500GB met de letter E
- en tenslotte één buitenboord van 250GB
Tenminste, zo was dat tot voor de format C.
Na de format C echter was mijn D verdwenen. Al wat ik erover vind in Schijfbeheer is, dat alle drives "online" zijn, behalve diegene die normaal D moest zijn, daar staat bij vermeld dat die "afwijkend" is.
Nu weet ik echt niet meer hoe ik die D kan terug online krijgen....
Voor alle duidelijkheid: na de format C ontbreekt dus gewoon de letter D in mijn rijtje van harddisks als ik in mijn Verkenner ga kijken, alle andere drives hebben hun oorspronkelijke letter bewaard en zijn in Verkenner ook zichtbaar.
Weet iemand raad?
Greetz
Jive1
Na een Format C en herinstalleren van Win XP Home, herkent het systeem mijn harddisk onder letter D niet meer....
Op mijn pc staan 4 harddisks:
- één van 120GB, die in 3 delen is ondergebracht, namelijk C(50 - G(50) - H(20)
- één van 500GB met de logische letter D
- nog één van 500GB met de letter E
- en tenslotte één buitenboord van 250GB
Tenminste, zo was dat tot voor de format C.
Na de format C echter was mijn D verdwenen. Al wat ik erover vind in Schijfbeheer is, dat alle drives "online" zijn, behalve diegene die normaal D moest zijn, daar staat bij vermeld dat die "afwijkend" is.
Nu weet ik echt niet meer hoe ik die D kan terug online krijgen....
Voor alle duidelijkheid: na de format C ontbreekt dus gewoon de letter D in mijn rijtje van harddisks als ik in mijn Verkenner ga kijken, alle andere drives hebben hun oorspronkelijke letter bewaard en zijn in Verkenner ook zichtbaar.
Weet iemand raad?
Greetz
Jive1