Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Forumnavigatie: direct naar subforum

Pagina: 1
Acties:

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:22
Jammer dat je niet meer vanuit een subforum ineens naar een ander subforum kunt gaan; dat kon in de vorige layout wel.

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 20:58

Ruudjah

2022

Inderdaad. Misschien van de Forum >> General Chat >> Stuffis Generalis >> Forum Navigatie >> Reageren items een dropdown maken. Ga je er met de muis overheen, dan verschijnt dus Vista-style een dropdown met de relevante items (subfora, sub-subfora, topics, etc) die je dan kan manipuleren.

TweakBlog

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Misschien van de Forum >> General Chat >> Stuffis Generalis >> Forum Navigatie >> Reageren items een dropdown maken.
Ik mis het ook, maar ga zeker van 'Forum >> General Chat >> Stuffis Generalis >> Forum Navigatie', 'Forum » Tweakers.net Feedback » Lieve Devvers » Forumnavigatie: direct naar subforum' maken om het zowel correct en duidelijk beschreven als op de juiste plaats geschreven te maken ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-11 12:49

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Een dropdown zoals in de oude template lijkt me nog te doen. De suggestie van Ruudjah lijkt me overkill, overbodig. Persoonlijk mis ik hem niet.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

MueR schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:15:
Een dropdown zoals in de oude template lijkt me nog te doen. De suggestie van Ruudjah lijkt me overkill, overbodig. Persoonlijk mis ik hem niet.
Mwa, er is niet echt een mooie plek voor zo'n dropdown...

iig is het al eerder gevraagd: [feature] Forumselectbox weer terugbrengen

[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 12-11-2008 11:18 ]

Intentionally left blank

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 20:58

Ruudjah

2022

Mwa, er is niet echt een mooie plek voor zo'n dropdown.
Ik bedoel dus als je over de tekst heen hovert, een dropdown laten verschijnen. heb je wel wat extra pixels nodig voor het dropdown pijltje, maar die pixels zijn er wel, als ik het zo bekijk. Bovendien is er een overflow naar een tweede regel, dus kwa ruimte zou het moeten kunnen.

TweakBlog

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Ruudjah schreef op donderdag 13 november 2008 @ 01:56:
[...]

Ik bedoel dus als je over de tekst heen hovert, een dropdown laten verschijnen. heb je wel wat extra pixels nodig voor het dropdown pijltje, maar die pixels zijn er wel, als ik het zo bekijk. Bovendien is er een overflow naar een tweede regel, dus kwa ruimte zou het moeten kunnen.
Ik had eigenlijk moeten zeggen 'er is verder geen mooie plek voor zo'n dropdown' ;)

Het idee van een interactieve breadcrumb is hier ook al eens naar voren gekomen, en op zich zien we daar wel wat in. Echter is dat toch weer een hoop werk en moeten we kijken hoe we dat het beste kunnen realiseren. Ik ben er in eerste instantie niet zo happig op om dat allemaal al in de markup mee te sturen (zeker niet als de breadcrumb dan onderin ook nog een keer gedupliceerd wordt), dus dan kom je al gauw op een ajax-interface uit.

Verder moet je het dan ook overal consequent doorvoeren, dus eigenlijk niet alleen op het forum maar ook op de frontpage overal.

Intentionally left blank

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:22
We moeten natuurlijk wel uitkijken :+ dat een site als 'Tweakers' meer op de 'looks' gaat letten i.p.v. op technische mogelijkheden en hun toepassingen/implementaties/gadgets ('tweaks'), hetgeen nu net immer de charme van deze site was. :9 Dus e.e.a. snel weer mogelijk maken a.u.b. _/-\o_

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:10
Hihi :9
Goed idee :P
Pagina: 1