Mogelijkheid tot volledig weglaten van tracker?

Pagina: 1
Acties:

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-02 22:26

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Topicstarter
Beste Tweakers.net,

Onlangs heb ik de ontdekking gedaan dat het mogelijk is om de tracker rechts te plaatsen door te klikken op het icoontje met het dubbele pijltje erin. Dit vind ik beter omdat de content precies niet schuin onder de header staat, maar er mooi verticaal op volgt.

Nu is mijn vraag of het mogelijk is om de tracker volledig te verwijderen van de frontpage, aangezien ik eens wil testen of ik het leuker vind zonder dan met tracker. De mogelijkheid om zoveel naar smaak in te stellen is altijd leuk. ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Is allang een keer gevraagd: [fp] Tracker kunnen uitschakelen op frontpage

heeft op dit moment de status: "misschien, ooit" ;)

Intentionally left blank

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Topicstarter
Wel, ik heb zelf wat research gedaan in enkele css files die worden geladen op de frontpage en ik heb gemerkt dat er naast een div-klasse .trackerright ook een klasse .notracker bestaat.

Onder het motto "als je iets gedaan wilt krijgen, doe het dan zelf" zou ik denken dat het mogelijk is om dat zelf te forceren met behulp van user/custom css via de webbrowser. Ik vraag me echter af of het toegelaten is volgens de regels en voorwaarden van tweakers om de output bij jou als eindgebruiker er anders te laten uitzien in de browser?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

DevilsProphet schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:51:
Wel, ik heb zelf wat research gedaan in enkele css files die worden geladen op de frontpage en ik heb gemerkt dat er naast een div-klasse .trackerright ook een klasse .notracker bestaat.

Onder het motto "als je iets gedaan wilt krijgen, doe het dan zelf" zou ik denken dat het mogelijk is om dat zelf te forceren met behulp van user/custom css via de webbrowser. Ik vraag me echter af of het toegelaten is volgens de regels en voorwaarden van tweakers om de output bij jou als eindgebruiker er anders te laten uitzien in de browser?
Zolang je de banners maar niet verbergt ;)

Misschien heb je hier wat aan: Harm in "[Bug][Abo] FP custom layout niet opgesla..." (zoals je ziet bieden wij custom css ook aan als abo-feature).

Intentionally left blank

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Topicstarter
crisp schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:03:
[...]

Zolang je de banners maar niet verbergt ;)

Misschien heb je hier wat aan: Harm in "[Bug][Abo] FP custom layout niet opgesla..." (zoals je ziet bieden wij custom css ook aan als abo-feature).
Ok, bedankt voor de informatie. Ik zou bij nader inzien deze vraag beter gepost hebben in de subsectie "lieve devvers", maarja.