Het is nu mogelijk om de tracker op het forum uit te schakelen (of naar de andere kant te verplaatsen) en daar ben ik erg blij mee. Kan die optie ook op de frontpage geplaatst worden, zodat de tracker daar niet meer onnodig ruimte opslokt?
Heb je al gekeken in de myreact voorkeuren Harm?
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ah .. indeed.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Yes pleaseHarm schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:06:
Kan die optie ook op de frontpage geplaatst worden, zodat de tracker daar niet meer onnodig ruimte opslokt?
Ik zie nu wel dat je 'm naar de andere kant kunt verplaatsen maar helemaal uit zou natuurlijk toppie zijn. Op die manier kun je de frontpage en het forum helemaal gelijktrekken, netjes gecentreerd
Daar moet op de frontpage inderdaad nog een voorkeuroptie voor gemaakt worden
Intentionally left blank
+1 
Er is wel opvallend weinig interesse in de draad. Op het gebied van reacties dan in ieder geval.
Er is wel opvallend weinig interesse in de draad. Op het gebied van reacties dan in ieder geval.
Een stem erbij voor uitschakelen tracker op frontpage.
Verwijderd
En dan gelijk ook een optie dat de tracker niet meer "klappert". Dus:
X aan/uit
X links/rechts
X wel/niet klapperen
X aan/uit
X links/rechts
X wel/niet klapperen
Verwijderd
Mag ik uit deze text afleiden dat die in ontwikkeling is?crisp schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:09:
Daar moet op de frontpage inderdaad nog een voorkeuroptie voor gemaakt worden
Van de week had ik de tracker een keer 'per ongeluk' uit staan op de fp. Het scheelde niets aan ruimte, omdat de Core/Pro/Games/ etc. knopjes gewoon waren blijven staan. Zal wel een bugje geweest zijn 
Bij deze nog een stem voor de optie de tracker (helemaal
) weg te kunnen halen.
Bij deze nog een stem voor de optie de tracker (helemaal
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Verwijderd
Als je de tracker op de FP zou kunnen uitschakelen zou de bovenkant inderdaad ook in elkaar moeten schuiven, dus het Tweakers logo wat naar rechts. Of de site an sich zou naar links moeten trekken, dus onder het tweakerslogo beginnen, dan heb je direct wat meer ruimte voor de topictitels bijvoorbeeld.
Verwijderd
Ik kan slechts kiezen uit "Aparte tracker gebruiken?" en "Tracker uitschakelen?"Pendaco schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:29:
[...]
Ik zie nu wel dat je 'm naar de andere kant kunt verplaatsen maar helemaal uit zou natuurlijk toppie zijn.
Of zie ik hier nu helemaal over?
Je kan hem naar rechts verplaatsen met de knop
onder de tracker.
Klopt maar bij mij bewaart hij dit soort instellingen niet in FF3.0.2eXcyle schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 14:38:
Je kan hem naar rechts verplaatsen met de knop [afbeelding] onder de tracker.
........................................................................................................................................................
Als ik ctrl+f5 staat hij weer links in beeld. Het lag aan Adblock Plus, als ik die uitzet doet hij het prima
[ Voor 46% gewijzigd door ikbenwouter op 27-09-2008 15:37 ]
........................................................................................................................................................
heb exact het zelfde probleem
dan mag je hier even bijkomen hangen:
Tracker blijft niet netjes staan
dan mag je hier even bijkomen hangen:
Tracker blijft niet netjes staan
[ Voor 13% gewijzigd door HyperBart op 27-09-2008 15:15 ]
Helloooo, dat zou bij mij ook wel kunnen helpen...ikbenwouter schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 14:52:
Als ik ctrl+f5 staat hij weer links in beeld. Het lag aan Adblock Plus, als ik die uitzet doet hij het prima
Ik ben ook geintresseerd in de optie om de tracker op FP uit te zetten, nu verspringt layout constant als ik van FP naar forum ga...
Heb ik nu goed begrepen dat deze in ontwikkeling is??
Heb ik nu goed begrepen dat deze in ontwikkeling is??
ja, ze zijn er mee bezig dacht ik, de tracker is nu ook wat verandert, althans worden 304 headers nu niet meer gebruikt, want dat was blijkbaar neit gezond voor de tracker...
Het staat gewoon op de lijst van dingen waar nog gekeken naar moet/gaat worden. Nu de belangrijkste issues gefixed zijn gaan we alle open bugs onderverdelen in soort (nieuwe feature, regressie, styling issue etc.) en vervolgens daar met de kam doorheen en prioritizeren. Verwacht deze week niet veel meer wijzigingen aangezien ik een paar daagjes vrij ben
Intentionally left blank
Verwijderd
Het is ondertussen alweer een tijdje later, is er al wat bekend wat betreft vorderingen hiervan?
Uit de faq:Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:12:
Het is ondertussen alweer een tijdje later, is er al wat bekend wat betreft vorderingen hiervan?
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.
Intentionally left blank
Verwijderd
Ja ja dat geloof ik wel, het is alleen dat, ik vraag me af of er al iets van een indicatie is van wanneer het klaar gaat zijn. Maar goed, als er geen interesse bestaat om het publiek van updates te voorzien prima... I'll sit back and wait.
Nee, we gaan onze eigen devplanning niet publiek maken omdat we daarmee mogelijk valse verwachtingen scheppen en ook niet altijd bepaalde projecten al wereldkundig willen maken. Ik vind ook helemaal niet dat er een 'verplichting' moet zijn vanuit ons om elk open item met regelmaat van updates te voorzien (wat meestal toch niet meer zou zijn dan "nog niet aan toegekomen" of "nog geen beslissing over genomen") - daar zouden we dan al een halve dagtaak aan hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:54:
[...]
Ja ja dat geloof ik wel, het is alleen dat, ik vraag me af of er al iets van een indicatie is van wanneer het klaar gaat zijn. Maar goed, als er geen interesse bestaat om het publiek van updates te voorzien prima... I'll sit back and wait.
Er zijn sinds de introduktie van de nieuwe forum layout wel al ruim 200 topics hier in LD afgehandeld (niet altijd met een fix en deels ook oudere issues en duplicates, maar toch) en ook nog een aantal items uit de devtrack. Daar zaten sowieso al de belangrijkste issues bij, en daarmee is dit project eigenlijk afgerond en gaan de rest van de issues het "maintenance traject" (zoals ik het zelf noem) in.
Maintenance omvat eigenlijk alle bugs en feature requests die niet blocking zijn en die te klein zijn voor project-status, en waar verder ook geen planning aanhangt. Het zijn dingen die we tussen projecten door oppakken, soms ook tijdens andere projecten als bepaalde code toch aangepast moet worden, of als er opeens een zekere urgentie ontstaat om wat voor reden dan ook. Er is dus ook geen bepaalde volgorde aan te wijzen waarop dit soort items zullen worden opgepakt.
Kortom: er is niet te zeggen wanneer dit specifieke item opgepakt gaat worden. Het heeft iig geen hoge prioriteit en we hebben het sowieso al niet bepaald rustig.
Intentionally left blank
Ik heb wat css code gebruikt uit de standaard css file van t.net en zo een trackerloze pagina proberen maken aan de hand van usercss. Ik heb het searchboxje rechtsboven al moeten "fixen" omdat het de foute plaatsing van mét een tracker gebruikte. Iemand interesse? Dan post ik de lap css code hier even. Het kan natuurlijk zijn dat er nog steeds bugs in zitten, dus dan moet je dat maar melden.
De "lap" css code? Het hoeft niet echt een lap te zijn?
Deze oplossing circuleert al langer op GoT:
Deze oplossing circuleert al langer op GoT:
- Plaats je tracker rechts.
- Gooi onderstaande css in je Custom stylesheet:
Cascading Stylesheet:1 2
#utracker { display: none; } #page.trackerright { padding-right: 0; width: 966px; }
[ Voor 15% gewijzigd door Xander op 03-01-2009 12:21 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Daarom dat ik het heb over browser-usercss, dat gaat ook gratis.Xander schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 12:18:
De "lap" css code? Het hoeft niet echt een lap te zijn?
Deze oplossing circuleert al langer op GoT:Die Custom stylesheets kun je alleen gebruiken als abonnee trouwens.
- Plaats je tracker rechts.
- Gooi onderstaande css in je Custom stylesheet:
Cascading Stylesheet:
1 2 #utracker { display: none; } #page.trackerright { padding-right: 0; width: 966px; }
Hier is de code:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
| /* widens the frontpage box to fit both columns */ div.columnwrapper.frontpage { width: 100% !important; } /* removes tracker */ div#logopointer { display: none !important; } .hct#utracker { display: none !important; } #headerWrapper { margin: 0 22px !important; } #logo { width: 162px !important; height: 86px !important; /* for less whitespace between header and content */ } #logo a { background-image: url(http://tweakimg.net/x/../g/if/v2/header/logo_narrow.gif) !important; } #logo a:hover { background-image: url(http://tweakimg.net/x/../g/if/v2/header/logo_narrow_mouseover.gif) !important; } #logopointer { margin-left: 48px !important; } #groupNav fieldset { margin-left: 139px !important; } #contentArea { margin: 0 !important; } #contentWrapper { padding: 0 21px !important; } #contentBottom { background-image: url(http://tweakimg.net/x/../g/if/v2/footer/bottom_1152.png) !important; padding: 25px 22px 0 22px !important; } #page { padding-right: 0 !important; width: 892px !important; background-image: url(http://tweakimg.net/x/../g/if/v2/bg_outer.png) repeat-x !important; } #layout { width: 882px !important; } #channelNav { display: none !important; } #header div.hr { left: 139px !important; width: 689px !important; } #siteNav { width: 611px !important; /* 6 * 95 + 41 */ margin-left: 128px !important; } #siteNav.buttons7 { width: 706px !important; /* 7 * 95 + 41 */ } #siteMenu li { width: 95px !important; background-image: url(http://tweakimg.net/x/../g/if/v2/header/menu_buttons_small.gif) !important; } #siteMenu li.last { width: 96px !important; } #groupNav #searchbox { margin-right: 10px !important; } #groupNav #searchbox input.text { position: absolute !important; right: 56px !important; top: 3px !important; } #groupNav #searchOptions fieldset { margin-left: 0px !important; } #groupNav #searchbox input.submit { right: 48px !important; } p.breadCrumb { padding-top: 15px !important; } #utracker { left: 892px !important; top: 118px !important; width: 217px !important; } #utracker .trackeritem h4 img { right: auto !important; left: 3px !important; } #utracker ul li { padding-right: 5px !important; } |
voorbeeld:
Ik zal eens die 2 regels code proberen, ja.
Dan nog kun je volstaan met die 2 regeltjes css en het naar rechts toemikken van de tracker?
Hou je meteen de lichtgrijze randen zoals ze bedoeld zijn, en verander je het 'gathering' logo op het forum niet door een 'tweakers' variant.
[ Voor 12% gewijzigd door Xander op 03-01-2009 12:32 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Beh, ik vind mijn oplossing toch beter hoor, dan staat de container met inhoud tenminste echt in het midden ipv nu links uitgelijnd in de in het midden geplaatste lichtgrijze container. 
Ook heb ik me beziggehouden om de plaats tussen de header en de content te verminderen (ik vind het echt ruimteverspilling):
Al vloekt dat lichtjes met de google ads banner bovenaan GoT, het staat volgens mij al iets beter op de FP zo.
OPMERKING: deze code werkt enkel goed als die NA de no-tracker-code staat! Indien ze VOOR de no-tracker-code staat zal de boom-structuur bovenaan in kleine lettertjes nog steeds vrij ver van de header blijven staan, ipv er net onder.
Ook heb ik me beziggehouden om de plaats tussen de header en de content te verminderen (ik vind het echt ruimteverspilling):
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| div.sidebar { padding-top: 0px !important; } div.news.columnwrapper ,div.columnwrapper.normal ,div.columnwrapper.frontpage { margin-top: -19px !important; } p.breadCrumb { padding-top: 3px !important; padding-bottom: 3px !important; } |
Al vloekt dat lichtjes met de google ads banner bovenaan GoT, het staat volgens mij al iets beter op de FP zo.
OPMERKING: deze code werkt enkel goed als die NA de no-tracker-code staat! Indien ze VOOR de no-tracker-code staat zal de boom-structuur bovenaan in kleine lettertjes nog steeds vrij ver van de header blijven staan, ipv er net onder.
[ Voor 14% gewijzigd door RuddyMysterious op 03-01-2009 12:51 ]
Volgens mij is dit wel opgelost met customcss die je in de karmastore kan inkopen
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()