Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tracker blijft niet netjes staan

Pagina: 1
Acties:
  • 433 views

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Als ik mijn tracker naar links verplaats (ik had em ff gewoon voor te testen naar rechts verplaatst) en ik refresh springt ie weer naar rechts, wat moet ik doen ?

Ik gebruik Vista met SP1
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; nl; rv:1.9.0.1) Gecko/2008070208 Firefox/3.0.1

Jammer is nu ook wel dat door de trackers, als er in een topic maar één post staat, dat er zo veel witruimte is onder die post door dat de trackers alles opentrekt...

Ik kanook geen items wegdoen bij de trackers, als ik opslaan duw doet ie niets, sluit ik dan het controle panel af van de tracker (waar je dus items kan selecten), dan springt ie er terug bij... :?

[ Voor 41% gewijzigd door HyperBart op 25-09-2008 14:01 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Clientside cacheing wellicht?

Bij het selecteren van items moet je natuurlijk wel op 'opslaan' klikken ;)

[ Voor 60% gewijzigd door crisp op 25-09-2008 14:04 ]

Intentionally left blank

• HyperBart
  • Nu online
HyperBart schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:58:
Ik kanook geen items wegdoen bij de trackers, als ik opslaan duw doet ie niets, sluit ik dan het controle panel af van de tracker (waar je dus items kan selecten), dan springt ie er terug bij... :?
Das nu net het vreemde, ik klik op opslaan...
Ik zal eens met een ctrl f5 refreshen...

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb hier ook last van in Firefox 3.0.1 (in 3.0.2 nog niet geprobeerd). Aangezien het in andere browsers en een ander profiel wel werkte dacht ik altijd dat het aan mij lag. Nu zal dat nog wel zo zijn, door een extensie of ander vaag grapje, maargoed.

Dat jullie iig weten dat HyperBart niet de enige is waar de tracker niet aangepast kan worden :)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hij kan wel aangepast worden maar omdat het forum (itt de frontpage) cacheing directives gebruikt zijn die veranderingen niet altijd direct zichtbaar op een pagina die door je browser uit de lokale cache wordt geserveerd. Een harde refresh lost dit wel op, maar we moeten daar natuurlijk serverside uiteindelijk een check voor inbouwen zodat geen 304 wordt gestuurd - daar heb ik zelf al een devtrack voor aangemaakt :)

Intentionally left blank

• HyperBart
  • Nu online
kan ik van mijn kant al iets doen? Kan je de tracker ook verbergen over de hele site?

Want op dit moment doe ik gewoon een element hiding met ABP

Never mind, tracker staat al uit, tweakers staat nu wel in het midden...

[ Voor 21% gewijzigd door HyperBart op 25-09-2008 20:14 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Een harde refresh, Ctrl+F5 dus.

HyperBart: Hoe doe je aan element hiding als je tweakers op de whitelist hebt dmv @@|*tweakers.* ? ;)

[ Voor 75% gewijzigd door TheZeroorez op 25-09-2008 20:23 ]

• HyperBart
  • Nu online
TheZeroorez schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:15:
Een harde refresh, Ctrl+F5 dus.

HyperBart: Hoe doe je aan element hiding als je tweakers op de whitelist hebt dmv @@|*tweakers.* ? ;)
Potverdorie, hij is toch weer achterdochtig he :D
T.net staat al eent tijdje niet meer in mijn whitelist, ik ben dan ook niet geabbonneerd bij ABP op een filterlijst, dus kies zelf wat ik wegfilter, en in dit geval is dat alleen die tracker, spijtig genoeg centreert T.net dan nog niet...

Ik had graag nog een optie gehad om de tracker ook daar weg te krijgen.

In de voorkeuren merk ik ook een "bug", in die zin dat als "ja, aparte tracker gebruiken" afzet en dan ook nog bepaald met de vinkjes dat de tracker in het forum weg moet, dat ie dan het andere terug aan zet... en je krijgt geen melding of warning...

ik heb dus een harde refresh gedaan, maar dat helpt niet... ?

[ Voor 5% gewijzigd door HyperBart op 25-09-2008 20:38 ]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Voor het uitzetten van de tracker op het forum moet er een aparte tracker gedefinieerd zijn voor het forum, dus wordt die optie geforceerd; da's dus by design.

Intentionally left blank

• HyperBart
  • Nu online
Hmm, ok, daarom dus, maar dan snap ik nog steeds niet waarom ik die tracker niet links kan zetten en mijn instellingen niet worden opgeslagen met FF...

Ik ga nu eens testen met IE, en dan hoop ik zo mijn instelling goed te kunnen zetten, en dan kan ik jou evt ook nog helpen crisp als je een redo wilt van de eventuele bug...

Ook FF maar eens updaten...

• HyperBart
  • Nu online
Hertog schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 14:00:
Ik moest inmiddels al voor de vierde keer de tracker uitzetten in mijn voorkeuren, terwijl ik wel gewoon ingelogd ben gebleven. Zal wel te maken hebben met 'ongoing development' en het lijkt me niet de moeite van een apart topic waard, maar als een devver vind dat het absoluut niet hoort wil ik dat alsnog wel doen ;)
Ik blijf er bij, ik heb dus al eens gerefreshed met CTRL + F5, en dat doet het 'm dus niet, mijn FF is ondertussen geupdated naar een volgende versie, maar ik blijf het nog steeds hebben dat de FP tracker niet van links naar rechts wil gaan of omgekeerd, het is dus alsof de T.net site geen melding krijgt van "owh, de tracker is naar daar gegooid", terwijl als je bij IE klikt dat je een respons krijgt precies, teven is het met FF niet mogelijk om de tracker te updaten of dingen bij te voegen, terwijl dat dus wel mogelijk is bij IE, omdat die blijkbaar het wel opslaat

Noot: als ik op opslaan duw in in FF bij de tracker, dan gaat ie niet weg, doe je dat bij IE, dan gaat die wel weg, een teken in mijn ogen dat FF precies niet opstuurt naar de server van "opslaan die handel"....

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; nl; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092417 Firefox/3.0.3
Microsoft Windows [versie 6.0.6001]
Vista Home Premium
Service Pack 1

[ Voor 6% gewijzigd door HyperBart op 27-09-2008 14:55 ]

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10 11:44

ikbenwouter

! w t R

Als je ABP uitzet doet hij het wel goed ;)

De tracker kan je ook verstoppen met de Stylish add-on. Installeren en even een nieuwe style schrijven met:
code:
1
2
3
#utracker {
visibility:hidden;
}

[ Voor 74% gewijzigd door ikbenwouter op 27-09-2008 15:33 . Reden: tracker hiden ]

........................................................................................................................................................

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

En 304 headers ook uitgeschakelt, die deden nu meer kwaad dan goed.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.