Ja, je mag best gezond verstand gebruiken, maar we zijn allemaal mensen, en we maken allemaal wel eens foutjes, en we vergeten allemaal wel eens te controleren of we de titel goed geplakt hebben. Het belangrijkste is het feit dat het mensen tijd scheelt als deze relatief simpele wijziging is ingebouwd; modjes hoeven geen titels meer aan te passen die om deze reden incompleet zijn, en anderen zien in 1 oogopslag of hun titel past of niet.
Ik mis de controle voor hoeveel tekens ik nog heb af en toe ook wel, ook als je een titel aan het typen bent. Je hebt namelijk geen idee hoe lang je hem nog kunt maken. Dus als je titel op een gegeven moment te lang wordt moet je eerst weer uit het midden tekens weghalen of inkorten, en vervolgens weer naar het eind gaan om weer verder te typen. Best omslachtig, en dat is best wel gebruikersvriendelijker te maken denk ik.
Ik kan me overigens best voorstellen dat bepaalde mensen het gezeik vinden, maar met de copy-pasters kan ik me in dit geval beter plaatsen.
[
Voor 13% gewijzigd door
--MeAngry-- op 11-11-2008 14:42
]