Dell S2209W aanschaffen?

Pagina: 1
Acties:

• tiefschwarz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10-2022
Hi GoTs,

Ik ben aan het overwegen mijn huidige 22" monitor te vervangen door de nieuwe Dell S2209W. De eigenschappen van de monitor in het kort:
  • Full HD-resolutie van 1.920 x 1.080 (optimaal)
  • Beeldverhouding van 16:9 op een 22-inch breedbeeldscherm
  • Responstijd van 5 ms (standaard)
Ik gebruik mijn monitor op mijn studentenkamer. Hij is bedoel om films op te kijken (HD), TV-series te kijken (HD), en games op te spelen. Ik prik 'm in mijn HD4870x2. Wat ik erg belangrijk vind is het hoge aantal pixels per inch, en de beeldkwaliteit. Wat me tegenhoud is de lange levertijd (3 weken) en de vage prijs van het apparaat. Dit schermpje kost 309 euro, net als zijn 23" broer. Op de Amerikaanse site van Dell is er wel verschil in de monitors qua prijs (239 dollar vs. 299 dollar). Bovendien irriteer ik mij een beetje aan de wisselkoers die Dell hanteert. Ik vermoedde eerste dat er een foutje was gemaakt bij het introduceren van de monitors op de website, maar dat was volgens een Dell-medewerker niet het geval.Afbeeldingslocatie: http://www.ffwd-online.net/dell_2.jpg

Wil iemand van jullie GoTs even je licht laten schijnen op mijn dilemma, en me helpen een knoop door te hakken?

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:40
Beide schermen hebben de zelfde resolutie en overige specs, met als verschil dat de een 22" is en de ander 23". Aan jou de keuze of je voor hogere pixels/inch wilt of voor een groter scherm. Ik zou voor de 23" gaan, maar dat zijn slecht mijn 2 centjes :+

Verder kun je in de pricewatch een zoeken op de gewenste specificaties, of er nog betere prijs/kwaliteit is dan de Dell monitors.

Verder: **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

[ Voor 16% gewijzigd door asfaloth_arwen op 10-11-2008 13:21 ]

Specs