Om maar even met de deus in huis te vallen: mijn computer werkt niet meer naar behoren.
Het probleem: De computer reboot elke keer vlak voor het starten van windows. hierdoor komt hij in een soort loop terecht.
Probleem sinds: Op een gegeven moment ontdekte AVR een virus in "user32.dll", ik drukte op Heal en FLOEP! reboot. sinds dien is hij niet meer in windows geweest.
Geprobeerd: Natuurlijk ben ik aan de slag gegaan en heb het volgende gedaan:
- Alles er uit getrokken behalve monitor en tb: niks
- Ram er uit getrokken en met 1 (nieuw) staafje gebrobeerd te starten: Niks
- Eigen schijf vervangen door nieuwe mét schone XP installatie: Niks
- Schijf formateren en nieuwe xp instalatie op oude schijf: Niks
- Opstarten in veilige modus: Niks
Bijkomende info: Mijn broertje belde mij een paar uur later dat zijn compu precies het zelfde deed! (we wonen niet op de zelfde plek en hebben geen bestanden gedeeld.
Kortom: ben out of ideas! heeft iemand een brijante suggestie? please let me know!
Het probleem: De computer reboot elke keer vlak voor het starten van windows. hierdoor komt hij in een soort loop terecht.
Probleem sinds: Op een gegeven moment ontdekte AVR een virus in "user32.dll", ik drukte op Heal en FLOEP! reboot. sinds dien is hij niet meer in windows geweest.
Geprobeerd: Natuurlijk ben ik aan de slag gegaan en heb het volgende gedaan:
- Alles er uit getrokken behalve monitor en tb: niks
- Ram er uit getrokken en met 1 (nieuw) staafje gebrobeerd te starten: Niks
- Eigen schijf vervangen door nieuwe mét schone XP installatie: Niks
- Schijf formateren en nieuwe xp instalatie op oude schijf: Niks
- Opstarten in veilige modus: Niks
Bijkomende info: Mijn broertje belde mij een paar uur later dat zijn compu precies het zelfde deed! (we wonen niet op de zelfde plek en hebben geen bestanden gedeeld.
Kortom: ben out of ideas! heeft iemand een brijante suggestie? please let me know!