Toon posts:

Welke midrange kaart moet ik kiezen/ is beter?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

kunnen jullie mij misschien helpen bij het maken van een keuze
Ik zit namelijk te twijfelen tussen 3 kaarten:

- 'XFX GeForce 8800 GTS 320MB DDR3
- 'Sparkle GeForce 8800 GTS 320MB DDR3
- MSI ATI 3850 Overclock 256MB PCI-e DDR3 2xDVI DX10 RX3850-T2D256E-OC

Ik wil graag weten welke beter zal presteren in het algemeen en of de scores veel verschillen in 3dmark

Graag jullie meningen :)

Verwijderd

Dit is toch wel iets wat je zelf moet kunnen vinden door verschillende tests/reviews/benchmarks te zoeken.

Begin bijv. eens te kijken op http://www.tomshardware.c...-HDR-SM3-0-Score,538.html.

Het topic bovenaan dit forum ook gelezen? **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2008 11:29 ]

Verwijderd

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
Zelf al gezocht, kan het me niet voorstellen. ;)

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05 15:11
Zoek benchmarks... en misschien is het handig aan te geven hoeveel geld je eraan wilt besteden. Ik ben niet helemaal up to date qua videokaarten, maar ik dacht dat een ati 4850 ook erg goede prestaties biedt voor een niet te hoge prijs.

• The_Ownman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-05 20:41
Dit is inderdaad wel erg makkelijk te vinden, het zijn in ieder geval allemaal kaarten die EoL zijn, wat betekent dat hun prijs hetzelfde blijft terwijl de techniek al verouderd is. Ik zou naar de 48x0 serie van aTi kijken als ik jou was.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor die link van tom's hardware, het lijkt toch zo te zijn dat die 8800gts net beter presteert denk ik.
Ja, ik zit met een budget van 75e en daarmee kan ik een van die drie kaarten krijgen.. die 8800 via tweakers V&A vandaar
Pagina: 1