Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

internet providers België

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

• rashmatash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-10 13:08
Hallo mensen,

Ik ga binnenkort in Gent in België wonen. Welk bedrijf is daar een betrouwbare provider zonder gezeur met data limiten en verbindinguitval etc. Alvast bedankt.

[RashMatash]

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:53
Wat heb je zelf al opgezocht?

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
rashmatash schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:04:
Hallo mensen,

Ik ga binnenkort in Gent in België wonen. Welk bedrijf is daar een betrouwbare provider zonder gezeur met data limiten en verbindinguitval etc. Alvast bedankt.
Wat heeft iedereen tegen datalimieten :S
Zolang ze menselijk zijn vind ik het prima en is het alleen maar positief voor het netwerk (geen probleem met die ene massa-downloader die vindt dat hij de HD-versie van iedere film moet hebben).

Zelf heb ik geen probleem met Scarlet (€40,75 voor ADSL2+ en telefonie (VoIP), 100GB datalimiet, geen abonnement bij Belgacom nodig). Wegens alarm hebben we hier nu wel nog een analoge telefoonaansluiting dus geen ervaring met VoIP. Het is wel afwachten hoe dit gaat evolueren met de overname door Belgacom :(
Andere alternatieven zijn dommel en edpnet (en er zullen er nog wel zijn), maar daar heb ik helemaal geen ervaring mee.

• rashmatash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-10 13:08
Malantur: Ik heb al een lijst met providers als je dat bedoelt. Wat ik wil weten is hoe goed/waardeloos ze zijn. Zoals je Nederland bijv. Ziggo hebt die blijkbaar zuigt kwa kwaliteit en service, wil ik weten welke provider in België goed aangeschreven staat.

ComBax Ik heb opzich ook niets tegen data limiten, maar ik vind dat niet meer van deze tijd.

[ Voor 16% gewijzigd door rashmatash op 09-11-2008 19:40 ]

[RashMatash]

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:53
Waarom vraag je dan zo vaag om ervaringen?
Belgacom, Telenet en Scarlet hebben datalimieten (respectievelijk 60, 60 en 100GB per maand voor het maximale abbo) en vallen dus af.
Wat je dan nog hebt is Dommel (zie dan \[België] Dommel xDSL en telefonie voor ervaringen) en voor de rest weet ik geen andere provider, maar als je nu eens die lijst zou posten ;)...

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Opsomtopics over providers zijn niet gewenst.

Gericht vragen over specifieke providers is geen enkel punt natuurlijk, maar dan wel
met een stuk eigen inzet.

Om die reden gaat dit topic dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.