Toon posts:

Div vraag,

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wie weet er hoe ik Nieuwsbrief onder linkpartners kan krijgen.

Want nu zit het heel ver uit elkaar.

Stukje CSS waar het omgaat.

/* ### MENU BOX ### */
.menuBox { margin: 30px 34px 0px 0px; float: left; width: 168px; border-left: 6px solid #1d93c8; }
.menuBox h2 { padding-left: 10px; display: block; height: 25px; line-height: 25px; font-size: 14px; background: url('../images/titleBg.gif') repeat-x; }
.menuBox ul { list-style: none; }
.menuBox li { padding-left: 10px; height: 25px; line-height: 25px; background: url('../images/menuLi.gif') repeat-x; }
.menuBox li a { text-decoration: none; color: #297394; }
.menuBox li a:hover { text-decoration: underline; }

Ik had een paar dingen al geprobeerd in de css. Zo als de margin van .menuBox en dan de eerste bijvoorbeeld op 10px gezet maar dan gaat link partners omhoog.

http://www.comp-4u.net/new/

Groetjes Stephan

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Heel ver uit elkaar? Is het probleem ondertussen dan al opgelost? Of bedoel je met heel ver 30px?

Meerdere manieren om dit op te lossen in ieder geval. Ofwel pas je de elementen aan zodat ze een margin-bottom krijgen en dus onderstaande elementen naar beneden drukken (ipv zichzelf met een margin-top). Ofwel maak je even snel een nieuw ID aan, speciaal voor Linkpartners en geef je die een kleinere margin-top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie het probleem op de door jou gegeven URL ook niet, maar ik wil wel even aankaarten dat we hier graag code tags gebruiken voor het posten van code en een topictitel die de lading dekt (en dat doet "div vraag dus niet) is wel zo handig. Even wat aandachtspuntjes voor de volgende keer ;)

Oh, en Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten ;)

Ik sluit dit topic omdat het al opgelost lijkt; mocht je nog een nieuw topic willen openen, neem dan even een kijkje in onze Quickstart voordat je dat doet.

[ Voor 29% gewijzigd door RobIII op 10-11-2008 00:13 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.