Ik start vanmorgen mijn computer op, krijg ik een melding dat er een Trojan horse gevonden in een bestand in de trend van iets met 'user'. Ik denk dat ik op verwijder gedrukt heb, en bam de computer start opnieuw op. Hij start nu elke keer op nieuw op na het Windows XP laden scherm. Ik dacht eerst ach laat ik c: gewoon leeggooien en een nieuwe windows installatie erop, maar nu heb ik nog belangrijke bestanden op het bureau blad staan.
Iemand enig idee hoe ik Windows weer aan de praat kan krijgen?
Wat ik geprobeerd heb:
- Veilige modus opstarten.
- Opstarten met de laatste werkende versie.
- Systeemherstel -> bootcfg/rebuild
Als ik mijn bestanden in de documents and settings kan kopieren naar de D: partitie ben ik ook gered, maar ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg. Door middel van de CDROM en dan R te kiezen kom ik in een DOSomgeving waar ik beland in C:/Windows. Ik kan echter niet in de Root komen... Doe ik iets fout?
En is het een oplossing om een nieuwe installatie over de oude te installeren of ben ik dan mijn bestanden kwijt?
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
Iemand enig idee hoe ik Windows weer aan de praat kan krijgen?
Wat ik geprobeerd heb:
- Veilige modus opstarten.
- Opstarten met de laatste werkende versie.
- Systeemherstel -> bootcfg/rebuild
Als ik mijn bestanden in de documents and settings kan kopieren naar de D: partitie ben ik ook gered, maar ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg. Door middel van de CDROM en dan R te kiezen kom ik in een DOSomgeving waar ik beland in C:/Windows. Ik kan echter niet in de Root komen... Doe ik iets fout?
En is het een oplossing om een nieuwe installatie over de oude te installeren of ben ik dan mijn bestanden kwijt?
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.